Gulavhar

Trolle, zmory i inne potwory.

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Marat
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 347
Wiek: 28
Dołączył: 23 sty 2008
Skąd: inąd / Siemce

15 kwie 2008, 10:24

Mam pytanie odnoście wampira mianowicie: Gul odnawia sobie życie za każdy zabity model czy za każdy zadany wound? Nie mam odpowiedniego podręcznika więc nie mogę sprawdzić a w AB czasem są błędne zapisy. Jeśli to nie sprawi kłopoty to proszę o zacytowanie odpowiedniego fragmentu.
Awatar użytkownika
Fensir
Plugawy Szaman
Posty: 1179
Wiek: 26
Dołączył: 10 mar 2008
Skąd: ABW pod domem?

15 kwie 2008, 10:52

Terror Angmaru odzyskuje tyle ran, ile sam zadał.
Heru pisze:Nie obraź się Ven. Ale grałeś hobbitami? Bo 75 modeli to tylko na LoME i tylko z anglikami.
"Nam jedna szarża - do nieba wzwyż;
i jeden order - nad grobem krzyż"
Awatar użytkownika
gokish
Opiekun Balroga
Posty: 1421
Wiek: 28
Dołączył: 23 sty 2008
Skąd: .

15 kwie 2008, 11:02

Fensir pisze:Terror Angmaru odzyskuje tyle ran, ile sam zadał.
z tego co wiem to jak zabije model to odzyskuje 1 żywotności
i nie ważne ile zabije to zawsze jest jeden nie jestem tego na 100% pewien ale coś tak pamiętam najlepiej niech się sędzia wypowie lub posiadacz podręcznika
Nowości GW do lotra
†19.06.2009 oficjalne zakończenie "kariery" lotrowej
Awatar użytkownika
Fensir
Plugawy Szaman
Posty: 1179
Wiek: 26
Dołączył: 10 mar 2008
Skąd: ABW pod domem?

15 kwie 2008, 11:10

Poprawka. Sprawdziłem dokładnie w podręczniku, i chodzi o model.
Heru pisze:Nie obraź się Ven. Ale grałeś hobbitami? Bo 75 modeli to tylko na LoME i tylko z anglikami.
"Nam jedna szarża - do nieba wzwyż;
i jeden order - nad grobem krzyż"
Awatar użytkownika
Khazad
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 532
Dołączył: 19 wrz 2007
Skąd: Loobleen

15 kwie 2008, 12:54

Dokładnie to jest tak: pod koniec tury w której Gul zabił jakiś model, odzyskuje 1 punkt żywotności. Czyli tak jak pisał Gokish.
DEAD
Poskramiacz pająków
Posty: 1274
Wiek: 24
Dołączył: 04 maja 2008
Skąd: Toruń

04 cze 2008, 17:42

Terror Angmaru odzyskuje tyle ran, ile sam zadał.
Tak dla sprostowania to Gulavhar może odzyskać maximum jeden żywotności na turę.
Ajas pisze:Dunedain, DEAD - chyba specjalnie dla Was zacznę wlepiać upomnienia za pisanie głupot związanych z zasadami gry -.-Boromir CoWT cierpi z powodu kary -1 do rzutu na wygranie walki z racji posiadania sztandaru
Awatar użytkownika
Kevin
[Własny wybór]
Posty: 3158
Wiek: 28
Dołączył: 23 sty 2008
Skąd: Poznań

04 cze 2008, 18:21

Tak dla sprostowania to Gulavhar może odzyskać maximum jeden żywotności na turę.

Jak mi jeszcze powiesz na jakiej podstawie tak sądzisz to będę naprawdę wdzięczny. Podejrzewam, że chodzi ci o zapis:
At the end of a turn in which Gulavhar slays a model he regain a single Wound lost earlier in the battle
Jak można zauważyć model jest w liczbie pojedynczej, z czego można bez problemu wywnioskować, że jeśli zmienimy zapis na models to otrzymamy też i Wounds. W zapisie chodzi o to, ze on załącza regeneracje dopiero jak zabije, a nie zrani.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
derrkater
Opiekun Balroga
Posty: 1461
Wiek: 101
Dołączył: 03 lut 2008
Skąd: Warszawa

04 cze 2008, 19:19

To jest tak jak ze sztandarem, czyli, jeśli Gulvahar zabije model to odzyskuje życie, a jak więcej modeli, to nadal jedno życie.
Ostatnio zmieniony 07 cze 2008, 9:32 przez derrkater, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kevin
[Własny wybór]
Posty: 3158
Wiek: 28
Dołączył: 23 sty 2008
Skąd: Poznań

04 cze 2008, 19:23

Isilheru pisze:To jest tak jak ze sztandarem, czyli, jeśli Gulvahar zabije model to odzyskule życie, a jak więcej modeli, to nadal jedno życie.
Poproszę w takim razie o cytat potwierdzający twoją tezę.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
DEAD
Poskramiacz pająków
Posty: 1274
Wiek: 24
Dołączył: 04 maja 2008
Skąd: Toruń

04 cze 2008, 19:36

Kevin pisze:Poproszę w takim razie o cytat potwierdzający twoją tezę.
A ja o cytat potwiedzający twoją!
T co wcześniej napisałeś to tylko przpuszczenia!
Ajas pisze:Dunedain, DEAD - chyba specjalnie dla Was zacznę wlepiać upomnienia za pisanie głupot związanych z zasadami gry -.-Boromir CoWT cierpi z powodu kary -1 do rzutu na wygranie walki z racji posiadania sztandaru
derrkater
Opiekun Balroga
Posty: 1461
Wiek: 101
Dołączył: 03 lut 2008
Skąd: Warszawa

04 cze 2008, 19:36

Sam go podałeś:
At the end of a turn in which Gulavhar slays a model he regain a single Wound lost earlier in the battle
Na końcu tury, w której Gulvahar zabił model, odnawia JEDNO życie stracone wcześniej w bitwie.

Single = jedno, czyli tyle ich odnawia.
Warunek to zabicie modelu. Nie jest napisane, że odnawia tyle żyć, ile modeli zabił.
Awatar użytkownika
Kevin
[Własny wybór]
Posty: 3158
Wiek: 28
Dołączył: 23 sty 2008
Skąd: Poznań

04 cze 2008, 19:38

Dobra idę do sędziówki.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
Awatar użytkownika
BlackMist
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 490
Wiek: 28
Dołączył: 23 sty 2008
Skąd: Londyn

04 cze 2008, 21:31

Kevin, nie musisz iśc do sędziów, wystarczy, że przeczytasz uważnie zasadę jeszcze raz. Isilheru ma rację.
Niezależnie od tego ile zabiłeś, możesz otrzymac tylko 1 punkt życia.
"At the end of a turn in which Gulavhar slays a model he regain a single Wound lost earlier in the battle"
Jeśli zabiłeś 3, to wciąż zabiłeś 'a model'. Tak samo jeśli masz 6 Shamanów przy orku, to rzucasz 1 kością, bo jesteś "within 6" of a shaman" - niezależnie od tego ilu tych shamanów.
DEAD
Poskramiacz pająków
Posty: 1274
Wiek: 24
Dołączył: 04 maja 2008
Skąd: Toruń

10 cze 2008, 6:39

BlackMist pisze:Kevin, nie musisz iśc do sędziów, wystarczy, że przeczytasz uważnie zasadę jeszcze raz. Isilheru ma rację.
Niezależnie od tego ile zabiłeś, możesz otrzymac tylko 1 punkt życia.
Tak samo jak i ja :twisted:

Żeby niepotrzebnych sporów nie było na przyszłość to gulowi przywraca się życie pod koniec tury :!:

Pozdrowienia z zaświatów DEAD :twisted:
Ajas pisze:Dunedain, DEAD - chyba specjalnie dla Was zacznę wlepiać upomnienia za pisanie głupot związanych z zasadami gry -.-Boromir CoWT cierpi z powodu kary -1 do rzutu na wygranie walki z racji posiadania sztandaru
Awatar użytkownika
DK
Pomocnik Szamana
Posty: 980
Wiek: 26
Dołączył: 27 kwie 2008
Skąd: Barad-dur | Toruń

10 cze 2008, 6:42

Gul dostaje żyć tyle ile zabije ludzi w walce wręcz. Może mieć max. 4 życia.
Jeździec, owinięty czarnym płaszczem, w wysokim czarnym szyszaku, nie był jednak upiorem, lecz żywym człowiekiem. Imienia tego pełnomocnika Barad-duru nie zachowała żadna pieśń ani legenda, on sam bowiem go zapomniał...

ODPOWIEDZ