Parówa bez ketchupu vol. 33.

Moderatorzy: Konradussss, Koshara, TonyStark, Mnil, Matias

Awatar użytkownika
Potemp
Nadzorca Trolli
Posty: 616
Wiek: 30
Dołączył: 13 wrz 2011
Skąd: Kielcza

24 wrz 2018, 20:24

KLUB GIER WSZELAKICH SZYBKI SZPIL PRAGNIE ZAPROSIĆ NA TURNIEJ LOKALNY MIDDLE-EARTH
KIEDY: 10.11.2018r
GDZIE: Centrum Gier Inny Wymiar, Dębowa 49, Katowice (wejście za supermarketem Aldi przy ulicy Bożogrobców 20 w Katowicach).
WEJŚCIÓWKA 40 PLN na parę
LIMIT MIEJSC: 10 par
ZASADY TURNIEJU:
Informacje ogólne:
1. Turniej jest turniejem parowym klasy lokalnej.
2. Format punktowy: 820 pkt.
II. Informacje szczegółowe:
1. Gramy na stołach 48 x 48 cali. Czas bitwy to 120 minut(+5 min na dogranie ostatniej fazy). Armie muszą być skomponowane na podstawie nowych booków. Po zakończeniu regulaminowego czasu gry dogrywamy aktualną fazę gry.
2. Każdy z graczy ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami LO oraz FAQ GW.
3. Gracze są zobowiązani do posiadania czytelnej rozpiski w formie drukowanej, miarki calowej oraz kości.
4. Uzbrojenie na modelach musi być wpisane do rozpiski tak, aby zarówno sędzia jak i przeciwnik mieli do nich wgląd.
III. Kompozycja Armii:
1. Każda para wystawia jedną armię sił ZŁA oraz jedną armię sił DOBRA na 820 pkt.
2. Brak popularnych cięć.
2. Nowe profile, które nie mają jeszcze figurek muszą posiadać rozmiar podstawki zaakceptowane przez sędziego przed turniejem.
3. Wszystkie modele zamienne muszą dostać pozwolenie od sędziego głównego, w przeciwnym razie przeciwnik może zażądać zdjęcia ich ze stołu.
4. Obecność proxów - dozwolona. WYSIWYG - niewymagany, wystarczy, że jest jasno i czytelnie dla przeciwnika.
5. Nazgule na bestiach muszą być rozpoznawalne jeśli gracz ma w rozpisce powyżej jednej sztuki. To znaczy, że jeździec ma być Undyingiem, KoU, Taintedem itd, a nie zwykłym standardowym no-namem. Do jednostek bohaterów tego samego typu (RotN, Dunki, itp.) należy posiadać znaczniki, tak aby dla przeciwnika wszystko było jasno zaznaczone. Numerki pod podstawkami nie przejdą.

IV. Punktacja:
Duże zwycięstwo/porażka 15:0 DP.
Małe zwycięstwo/porażka 11:5 DP.
Remis 7:7 DP.
O kolejności w klasyfikacji decyduje suma zdobytych dużych DP, następnie wynik starcia bezpośredniego, na końcu różnica w vp.

V. Scenariusze
1. Hold Ground
2. Rekonesans
3. Storm the Camp


VI. Harmonogram

9:30-10:00 - Zapisy
10:15-12:15 – Pierwsza Bitwa
12:25-14:25 – Druga Bitwa
14:35-16:35 – Trzecia Bitwa
16:40 – Zakończenie turnieju, wręcznie nagród