Monstrualne wierzchowce

Potwory i spółka.

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Alexander
Posty: 691
Wiek: 31
Dołączył: 25 sty 2008
Skąd: Kraków

25 sie 2010, 11:04

Przerabialiśmy to Haba - z zasady specjalnej wynika, że przed ruchem może zadeklarować jak się porusza. Ponieważ po heroiku jest dodatkowy ruch, więc może latać i chodzić ;)
Awatar użytkownika
tarkin1230
Gobliński jeździec
Posty: 54
Wiek: 22
Dołączył: 23 cze 2010
Skąd: Piła

11 paź 2010, 17:25

mam pytanie dotyczace SQ , jest ona traktowana jak MM TYLKO jak atakuje ale co nam to daje ze jest MM :
1. +1A bo szarzuje ( jak kawaleria )
2. Moze powalic kawa , piechte i wszystko oprocz MM

I tylko to czy cos pominolem ?
boem
Treser wargów
Posty: 25
Wiek: 24
Dołączył: 19 mar 2009
Skąd: Olsztyn

12 lis 2010, 16:17

Czy Smok i Cave Drake sa MM? A jezeli nie to czy SQ moze ich powalic?
Awatar użytkownika
Gizol
Nadzorca Trolli
Posty: 622
Wiek: 23
Dołączył: 22 lip 2010
Skąd: Tarnowskie Góry

12 lis 2010, 18:03

Ja mam pytanie co do Nazgula na Bestii. Chodzi mi o to że jak zaszarżowałem przeciwnika to mam 2 ataki od Bestii czy 3 ataki od Bestii i od Nazga?? I czy jak wygram to mam podwójne kości na zranienie czy nie??
Szagrat pisze:czy berserker walczy bronią oburęczaną
To w takim razie, poproszę jednoręczaną.
Awatar użytkownika
Sauron
Bębniarz z głębin
Posty: 160
Wiek: 23
Dołączył: 17 lut 2008
Skąd: Barad-Dur

12 lis 2010, 18:40

Bestia ma 2 ataki, jak szarżuje to 3. Jak wygra to powala i ma 2x więcej kości na zabijanie
Silence! I'll kill you!
Awatar użytkownika
Gizol
Nadzorca Trolli
Posty: 622
Wiek: 23
Dołączył: 22 lip 2010
Skąd: Tarnowskie Góry

12 lis 2010, 18:59

Czyli jak Bestia ma 3 ataki podczas szarży to wtedy po wygraniu ma 6 kostek??
Szagrat pisze:czy berserker walczy bronią oburęczaną
To w takim razie, poproszę jednoręczaną.
Awatar użytkownika
DrJurek
Plugawy Szaman
Posty: 1152
Wiek: 25
Dołączył: 13 sty 2009
Skąd: Brodnica

12 lis 2010, 19:24

Tak .
Więc mówisz , że nie czitujesz , ale po dwóch turach Twoje Krasnoludy są w połowie pola bitwy ?
Interesujące.

sprzedam :
http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=17888#417507
Awatar użytkownika
Morgif
Gobliński jeździec
Posty: 89
Wiek: 27
Dołączył: 24 sty 2008
Skąd: Ćmielów/Kielce

13 lis 2010, 0:54

Gizol pisze:Czyli jak Bestia ma 3 ataki podczas szarży to wtedy po wygraniu ma 6 kostek??
DrJurek pisze:Tak .
Hmm... nie do końca tak. Fell Beast jak każda jednostka która ma możliwość powalenia przeciwników (z którymi walczyła bezpośrednia) po wygranej walce nie mnoży swych ataków przez dwa, lecz otrzymuje dzięki osaczeniu powalonego przeciwnika możliwość zadania podwójnych obrażeń, czyli ów sześć kości które otrzymujesz w tym przypadku nie możesz rozdzielać nieparzyście (np. sześciu różnych przeciwników otrzymuje po jednej kości), a jedynie parzyście (np. trzech przeciwników otrzymuje po dwie kości).

Pozdrawiam.
For Gondor!
For TwierdzaLOTR!
Awatar użytkownika
Cokolwiek
Bębniarz z głębin
Posty: 106
Wiek: 21
Dołączył: 19 sie 2010
Skąd: Jaworzno

16 gru 2010, 7:36

Mam takie pytanie... Bestia ma 2 atak i lepsze staty od nazga... można zrobić tak, żeby to bestia atakowała a nazg się do tego nie mieszał? Co za tym idzie nie tracił will'a??
Awatar użytkownika
Alexander
Posty: 691
Wiek: 31
Dołączył: 25 sty 2008
Skąd: Kraków

16 gru 2010, 9:26

Nie, bo model kawalerii (a tym jest Nazgul na bestii) składa się z jeźdźca i wierzchowca. Sam wierzchowiec nie może walczyć. Nazgul zawsze traci wolę pod koniec fazy walki jeśli był w walce.
Awatar użytkownika
~Matias~
Bębniarz z głębin
Posty: 167
Wiek: 21
Dołączył: 18 paź 2010
Skąd: Warszawa

31 gru 2010, 23:47

Mam takie pytanie - Jak Nazgul staci swoją bestię, i rzuci 1 na upadek, to z jakiej wysokości spada :?:
Upadamy, żeby powstać.
Awatar użytkownika
Jeru
Opiekun Balroga
Posty: 1455
Wiek: 32
Dołączył: 16 kwie 2008
Skąd: Wawa.

01 sty 2011, 7:59

Dostaje pojedyncze uderzenie z siłą 3. Gdyby liczyła się wysokość, bestie czołgałyby się po ziemi.

ODPOWIEDZ