Ogólne pytania dotyczące Fight Phase

Moderatorzy: Konradussss, Thein, Koshara, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Silverhand
Honorowy Redaktor
Posty: 1791
Wiek: 31
Dołączył: 25 sty 2008
Skąd: W-wa

16 gru 2011, 22:19

W zasadzie żadna. Może tyle, ze jak jednym przegrasz to bardziej cie to denerwuje :P
Awatar użytkownika
_MCK_
Gobliński jeździec
Posty: 83
Wiek: 27
Dołączył: 08 lis 2012
Skąd: Warszawa/Kielce

13 paź 2013, 15:58

1. Wojownik został otoczony przez 3 przeciwników:
-6 kostek dla otaczających zarówno w rozstrzyganiu walki jak i obrażeń

-3 kostki dla otaczających w rozstrzyganiu walki i 6 jeżeli ją wygrają?


2. Gość z jednym atakiem może zająć walką tylko jednego przeciwnika czy tylu z iloma uda mu się styknąć w fazie ruchu?
Awatar użytkownika
Kevin
Sztygar
Posty: 3158
Wiek: 27
Dołączył: 23 sty 2008
Skąd: Poznań

13 paź 2013, 16:00

Zły dział.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"
pmg10
Treser wargów
Posty: 18
Dołączył: 14 lip 2015
Skąd: Gliwice

11 sie 2015, 17:39

Czy Ranger of Gondor z włócznią może strzelać i wspierać na raz ?
Awatar użytkownika
Lukan
Nadzorca Trolli
Posty: 703
Wiek: 25
Dołączył: 04 lis 2009
Skąd: Toruń/ Płock

11 sie 2015, 18:45

Nie moze tego zrobić w tej samej turze, uzywa naprzemiennie luku lub wloczni w zaleznosci od tego co wybierzesz

ODPOWIEDZ