Rumil (zasada)

Batman, Spiderman, Punisher, Blade i inne takie...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Klusek
Gobliński jeździec
Posty: 54
Wiek: 22
Dołączył: 10 kwie 2017
Skąd: Kraków

14 wrz 2017, 11:44

Witam, pytanie odnośnie zasady specjalnej Rumila, walczy np z dwoma orkami, rzucili 6 i 6. Muszą oni teraz przerzucić obydwie 6 rzucają 3 i 4, ale przeciwnik posiada sztandar i przerzuca 4 na 6. Liczy się to jako nowy rzut i znowu trzeba rzucać?

Jak działa ta zasada, jeżeli przeciwnik posiada sztandar?
Awatar użytkownika
Godfryd
Poskramiacz pająków
Posty: 1344
Wiek: 27
Dołączył: 21 sie 2011
Skąd: Reprezentowice / Szybki Szpil

14 wrz 2017, 12:33

pierwszą 6 z bannera też przerzucasz bo to naturalnie wyrzucona 6 w walce.
Nobody likes you, you're ugly and your mother dresses you funny. Now smile, you f*cking douche...

ODPOWIEDZ