Goblin King

Trolle, zmory i inne potwory.

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Szyberdach
Treser wargów
Posty: 45
Wiek: 21
Dołączył: 29 gru 2013
Skąd: Zaklików

24 lut 2014, 18:12

Czy Goblin King jest zaliczany do potworów czy jest po prostu dużym goblinem ? :)
Awatar użytkownika
Johny99
Gobliński jeździec
Posty: 74
Wiek: 19
Dołączył: 11 sty 2013
Skąd: Warszawa

24 lut 2014, 18:14

Goblin king jest zaliczany do monsterów i ma BPA.
"Nie za­mar­twiaj się jed­nak przyszłością. Dzień dzi­siej­szy wys­tar­czy ci aż nadto."
John Ronald Reul Tolkien
Galadhrim Knight
Bębniarz z głębin
Posty: 169
Dołączył: 06 sty 2014
Skąd: Chełm

24 lut 2014, 18:14

Może rzucać więc chyba jest monsterem

Edit: Johny szybszy
Jestem tak niedoświadczony, że jeśli coś mówię rób dokładnie odwrotnie!!!
Awatar użytkownika
Kirkor
Pomocnik Szamana
Posty: 962
Wiek: 25
Dołączył: 16 gru 2008
Skąd: Zaklików

24 lut 2014, 18:28

Jest monsterem :D i ma wszystkie zasady potworków, przecież już tyle razy graliśmy :P, niewierny Jakub :D
Forth Eorlingas!!!

WIP: http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=15310

przyjmuję zamówienia na malowanie, zdjęcia w CMP, zapraszam Tanio i porządnie!
Awatar użytkownika
Szyberdach
Treser wargów
Posty: 45
Wiek: 21
Dołączył: 29 gru 2013
Skąd: Zaklików

24 lut 2014, 18:30

Wiem Mateuszu, ale chciałem być pewien co do działania zasady Duinhira :)
Awatar użytkownika
Valarmat
Treser wargów
Posty: 29
Dołączył: 01 lut 2018
Skąd: Piła

26 kwie 2018, 9:26

Witam.

Odnośnie zasad specjalnych Goblin King.

W Książce Zasad jest napisane na temat Rozszarpania.
1. GK walczy z np. dwoma przeciwnikami. Wygrywa Walkę i chce wykonać zasadę rozszarpania. Wykonuje to rozszarpanie na wszystkich przeciwnikach? Czy może to wykonać tylko na jednym, a na jednym wykonuje normalny test obrażeń?

2. Pytanie o Troll/Ent (nie w tym temacie, ale to też potwory/monstra). Troll/Ent ma zasadę rzucania głazami. Mają Atak 3. Oznacza to również, że w jednej turze rzucają trzy razy głazami?
*Slay
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 328
Dołączył: 13 gru 2014
Skąd: Kalisz/Wrocław

26 kwie 2018, 9:35

1. Rozszarpanie wykonujesz względem jednego modelu, albo używasz normalnych ataków, albo BPA.

2. Mają 3 ataki w zwarciu. Każdy model może strzelić/rzucić raz na turę, chyba, że ma to wprost napisane w zasadach(Vrasku,Lurtz).
Slay's Studio zaprasza z zamówieniami na malowanie/rzeźbę :)

https://www.facebook.com/slaysstudio

Pozdrawiam
Kamil :)
Awatar użytkownika
Valarmat
Treser wargów
Posty: 29
Dołączył: 01 lut 2018
Skąd: Piła

26 kwie 2018, 9:52

Dzięki.

Dopytam. Jeśli zdecyduje się na Rozszarpanie to rzucam względem tego wybranego modelu trzema kostkami (czyli tak jak GK ma w profilu Atak 3)?

ODPOWIEDZ