Sfacio WIP

Tylko dla WIPów.

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Barti, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil, PawelPawel

Awatar użytkownika
Sfacio
Bębniarz z głębin

03 kwie 2017, 16:28

Ostatnio jestem w śmiesznej sytuacji: mój główny pędzel jest w tak złym stanie, że nie chcę nim malować laketownów żeby nie zaniżyć poziomu, ale do mniej dokładnego malowania jeszcze się nadaje, toteż zabrałem się za Easterlingów.
Mam nadzieję że na zdjęciach jeszcze coś widać, bo odnoszę wrażenie że wychodzą mi coraz gorzej...
Easterlingowie:
Przód
Obrazek
Tył
Obrazek
Z resztą gromadki:
Obrazek
I zbliżenie na tarczę kapitana:
Obrazek
Hobbici: poprzedni skończony plus nowy:
Szarżują:
Obrazek
Obrazek
I uciekają:
Obrazek
I wip mojego przyszłego kapitana na mumaku:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Jestem ciekaw co myślicie zwłaszcza o ostatnim modelu, gdyż w rzeźbieniu w GS nie mam takiego doświadczenia jak w malowaniu, i jak macie jakieś spostrzeżenia i rady to
Sfacio=Czyngis-Chan=Siergiej
Mój WIP
Kupię głowę Bartiego - Gondorczyka z UM
Awatar użytkownika
TonyStark
Redaktor

03 kwie 2017, 18:05

Sfacio pisze:i jak macie jakieś spostrzeżenia i rady to

Z rad to może obrobić zdjęcia np w jakimś programie, tak aby było widać model, a nie szarość go otaczającą. Bo o eastach i hobbitach można powiedzieć tylko ,że mają jakiś kolor na sobie ;)
Wszystkich graczy z Krakowa zapraszam do naszej grupy na Facebooku! -->LotR w Krakowie<--
Awatar użytkownika
Sfacio
Bębniarz z głębin

27 cze 2018, 14:55

Wracam z WiPem i tym razem docinam zdjęcia:
Zamówienie na Mordor z trollem:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
A tu na boku konwertuję sobie przyszłego Khandyjczyka. Plan jest taki, zeby zrobić sobie cały warband takiej bardziej elitrnej Khandyjskiej piechoty.
Obrazek
Obrazek
Tak ma wyglądać na końcu:
Obrazek
Jeśli z jakiegoś powodu odczuwacie potrzebę podzielenia się swoją opinią to zapraszam.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Darlark
Sztygar

28 cze 2018, 5:25