DMP 17-18.11.2018 4x820 pkt

Karimatka, śpiwór, termos z kawą i w drogę...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Jaskier
Redaktor
Posty: 410
Wiek: 21
Dołączył: 01 kwie 2014
Skąd: Warszafka

01 paź 2018, 11:19

Termin: 17-18.11.2018
Miejsce: Klub Gier Bitewnych "DRAGON"
Aleja Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa ( Instytut Lotnictwa )
Wpisowe wynosi 120 zł od drużyny.
SOBOTA START 9:00 NIEDZIELA START 10:00
ROZPISKI DO 9.11.2018



SPONSORZY:

ORZOL STUDIO
Obrazek
https://www.facebook.com/OrzolStudio/

STREFA MTG
Obrazek
https://www.strefamtg.pl/pl/
https://m.facebook.com/strefamtgpl/

PAINT FORGE
Obrazek
https://www.facebook.com/paint.forge/
https://paint-forge.blogspot.com/…/offi ... -and-flowe

UNRELEASED MINIATURES
Obrazek
http://unreleasedminiatures.pl/
https://www.facebook.com/UnreleasedMiniatures/

PALADYNAT
Obrazek
https://www.facebook.com/Paladynat/

TERENY DO GIER
Obrazek
https://www.facebook.com/SklepTerenyDoGier/
http://terenydogier.pl/


I. Informacje ogólne.

1.Turniej jest turniejem klasy Master Ligi Ogólnopolskiej LOTR.

2. W turnieju mogą brać udział czteroosobowe drużyny. Limit to 26 drużyn. Pomyślimy nad zwiększeniem limitu ale może być ciężko.

3. Pary pierwszej rundy zostaną wylosowane na filmiku i wrzucone z linkiem tutaj na wydarzeniu na facebooku, tak byście mogli śmiało pompować balonik. Jeżeli drużyny z tego samego ośrodka trafią na siebie (minimum 3 graczy) to przelosowujemy. W następnych rundach stosujemy system szwajcarski, tzn. najlepsza i druga drużyna po danej turze walczą ze sobą , drużyna trzecia walczy z czwartą itd. Żadne drużyny nie mogą ze sobą grać dwa razy na turnieju.

4. Nie ma możliwości rzucenia wyzwania w pierwszej rundzie turnieju.

5. Zgłoszenia oraz wpłaty na turniej należy przysyłać na adres [email protected] do 26 października. Wpisowe wynosi 120 zł od drużyny. Po tym terminie można się zgłaszać ale drużyna płaci 150 zł (chodzi o oragnizację wydatków na nagrody oraz blaty itp).
Dane do przelewu:
Marcin Kopacz; 62 1160 2202 0000 0003 0340 1041

6. Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko każdego członka drużyny , jego pseudonim, numer ID jeśli gracz go posiada, miejscowość, z której pochodzi, informację o tym, który z graczy jest kapitanem i telefon kontaktowy do kapitana.
Rozpiski wysyłamy tak by 10 listopada już były na moim mailu :)
Rozpiski wysyłane muszą być stworzone ligowym pliku EXCEL
(tu pojawi się link do pliku)

Zgłoszenia w innej formie nie będą przyjmowane. Jeżeli jakaś drużyna nie wyśle rozpisek w terminie albo w tym formacie tzn, że nie chce grać na turnieju i jej zgłoszenie zostaje odrzucone, kasa NIE jest zwrotna w tym wypadku.

7. Gracze zobowiązani są posiadać : kostki, miarkę calową,rozpiskę na każdą bitwę, oraz zasady swojej armii i statystyki wszystkich wystawianych jednostek.

8.Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.

9. Picie alkoholu na terenie obiektu jest całkowicie zabronione. Jeżeli ktoś zlekceważy ten zakaz będzie na niego nałożona grzywna, a ponadto będzie zdyskwalifikowany z turnieju. Innymi słowy piwko wieczorem ;) a papieroski tylko na zewnątrz.

II. Kompozycja armii

1. Gracze wystawiają 4 w pełni pomalowane i z wykończonymi podstawkami armie na 820 pkt każda.
Każdy niepomalowany model będzie ściągany ze stołu przez sędziego niezależnie od okoliczności i uznawany w bitwie jako zabity. Każdy przypadek rozpatrywany indywidualnie.

2. Armie muszą być skomponowane na podstawie zasad obowiązujących od dnia 1.09.2018

3. Po jednej stronie konfliktu (dobro i zło) nie mogą się powtórzyć bohaterowie (Saruman MOŻE występować zarówno po stronie sił dobra i zła ale tylko po jednym, a taki Gandalf biały i szary nadal jest Gandalfem więc nie może być ich 2 po stronie dobra.)

4.Drużyny mogą wystawić łącznie 200 modeli.

5. Army-listy nie mogą się powtarzać.

6. Konwersje użyte na turnieju muszą być zatwierdzone przez organizatora lub sędziego głównego, ponadto wszystkie modele muszą posiadać WYSIWYG. OverWYSIWYG w postaci posiadania dodatkowych włóczni, tarcz bądź łuków na modelach nie posiadających ich w rozpisze jest możliwy tylko wtedy, kiedy wszystkie modele danego rodzaju w armii posiadają jednolite uzbrojenie (należy o tym powiadomić przeciwnika przed bitwą). Jeśli powyższe warunki nie zostaną spełnione przeciwnik może zażądać zdjęcia modeli ze stołu, lub odebrania ekwipunku wszystkim jednostkom tego samego rodzaju.

7. Każda osoba grająca rydwanem musi mieć oznaczony na rondzie podstawki gdzie znajduje się jej środek na przedniej części oraz kątomierz. W przeciwnym wypadku wszystkie sporne sytuację mogą zostać rozstrzygnięte na jego niekorzyść.

III. Rozgrywka

1. Podczas turnieju gracze rozgrywają 6 bitew. Czas przeznaczony na rozegranie jednej bitwy to 1 godzina i 45 minut + 15 minut na skończenie tury po sygnale. (2 h łącznie).

2. Każdy z Uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskimi Ligi Ogólnopolskiej - są one wiążącą interpretacją zasad.

3. Odległości mierzymy w calach , aczkolwiek - jeżeli obaj gracze się zgodzą - można używać centymetrów.

4.Gracze mogą zażądać użycia tylko jednego zestawu kości przy jednym stole.

5. Po zakończeniu wszystkich pojedynków kapitanowie zgłaszają sędziom łączny wynik całej drużyny.

6. gramy na blatach o wymiarach 48x48 cali

IV. Przydzielenie par i stołów.

1.Przed bitwą kapitanowie mają możliwość zapoznania się ze stołami, na których będzie rozgrywać bitwy ich drużyna.

2. Po dokonaniu powyższej czynności kapitanowie rzucają k6, ten który uzyska wyższy rezultat na dwóch wybranych przez siebie stołach kładzie po jednej wybranej rozpisce (obie rozpiski muszą być z jednej strony konfliktu). Kapitan przeciwnej drożyny paruje te rozpiski ze rozpiskami swojej drużyny (zawsze dobro vs zło). Następnie sytuacja się odwraca i Kapitan z niższym wyniki kładzie pozostałe rozpiski an dwóch pozostałych stołach i Kapitan z wyższym wynikiem paruje je z rozpiskami ze swojej drużyny.


V. Harmonogram turnieju:

SOBOTA
START 9:00
8:30 - 9:00 zapisy
9:00 - 11:00 bitwa 1
11:30 - 13:30 bitwa 2
13:30 - 14:30 przerwa obiadowa
14:30 - 16:30 bitwa 3
17:00 - 19:00 bitwa 4
NIEDZIELA
START 10:00
10:00 - 12:00 bitwa 5
12:30 -14:30 bitwa 6
Rozdanie nagród potrwa do około godziny 15:30.

przerwy na parowanie oznaczają nie tylko losowanie i układanie paringów, ale także fazę w której kapitanowie obu drużyn mają zdecydować, który z graczy w zespole na którym gra stole.


VI. Scenariusze (opisy prosto z podręcznika zostaną dodane)

1. Rekonesans
2. Hold Ground
3. Lords of Battle
4. Storm the Camp
5. To The Death
6. Dominacja


Zabicie wszystkich modeli przeciwnika oznacza automatyczną wygraną 12:0.

Każda minuta spóźnienia obecności na bitwie to -1 MP w toczonej bitwie. Czas liczy się wg zegarka sędziego, nie graczy.


VII. PUNKTY NA TURNIEJU
1. Punktacja scenariuszowa:
20-0 DP duże zwycięstwo/ porażka
15-4 DP małe zwycięstwo /porażka
9-9 DP remis

2. PUNKTY MECZOWE
Liczenie tak jak rok temu. Krótki opis jak to się wszystko na turnieju będzie zliczać:
1) Liczymy MP (max 12 wg scenariuszy) i przedkładamy to na DP.
2) Liczymy sumę zdobytych DP we wszystkich 4 bitwach.
3) Porównujemy różnicę DP z drużyną przeciwną.
Jeżeli mamy -12 DP to zdobywamy 0 p. Meczowych. Przegraliśmy paring.
Jezeli mamy +12 DP to zdobywamy 2 p. Meczowe. Wygraliśmy paring.
Jezeli mamy miedzy -11 a +11 DP to zdobywamy 1 p.meczowy. Zremisowaliśmy paring.

3. Premie:
Wysłanie pieniędzy w terminie 10 DP
Wysłanie rozpisek w terminie 20 DP
Spełnienie obu +1 punkt meczowy !!!

4. Kary:
Sędzia ma prawo przejść od razu do dowolnego kroku ale z reguły będzie to wyglądało w sposób następujący.
Pierwsze przewinienie -upomnienie.
Drugie -3 MP w toczonej bitwie (lub właśnie zakończonej).
Trzecie A -10 DP dla drużyny do punktacji ogólnej
Trzecie B -Walkower (12:0 MP) w toczonej bitwie (lub właśnie zakończonej).
Czwarte -dyskwalifikacja zawodnika i poddanie wszystkich jego gier łącznie z wcześniejszymi.

Zabrania sie na turnieju przeklinania, obrażania innych graczy, stosowania przemocy, spożywania przy stole jeżeli przeciwnik się nie zgodzi, używania niewymiarowych podstawek, oszukiwania i podpowiadania w trakcie gry innym graczom. Jeżeli obaj gracze nie wyrażą na to zgody to inni nie mogą się zbliżać, komentować, podpowiadać, pomagać przestawiać modele, liczyć, ujeżdżać jednorożce ani czegokolwiek innego przy stole. Czas na ustalenie taktyki jest przed bitwą. Wszystkie powyższe grożą karą.

5. Parowanie i wynik końcowy:
O parowaniu pierwszej bitwy decyduje losowanie. W każdej kolejnej bitwie punktacja. Najlepszy team gra z drugim najlepszym, trzeci z czwartym itd. Pierwsze decydują punkty meczowe, drugie zdobyte DP, trzecie zdobyte MP w bitwach. Wynik końcowy jest naliczany według tej samej reguły. W przypadku remisu między 2 drużynami decyduje pojedynek kapitanów "kamień papier nożyce" do 3 pkt.

VIII. STOŁY
Będą zdjęcia przykładowych stołów. Zawsze taki sam komplet 4 różnych stołów. Nie ma mowy o ruchomych kładkach w pierwszej połowie stołów itp rzeczach.
Jeżeli będziemy mieli na uwadze coś eksperymentalnego to najpierw zapytamy was o zdanie.
Każdy spośród 4 typów stołów będzie inny. Jedne będą dawały więcej przestrzeni, inne tworzyły korytarze, pojawią się akweny wodne, ale połowy będą z reguły równe.
Zobaczycie wcześniej przykładowe stoły na zdjęciach, a odległości między terenami będą mierzone miarką tak by nie było dziwnych i złych sytuacji.
Przesuwanie makiet może zakończyć się punktami karnymi.
Tutaj pojawią się opisy stołów ze zdjęciami.
Krótki opis. Przestrzenie od 4 do 1 oznaczają to jak gęsto będą ustawione tereny po stole. 4 oznacza że mamy mnóstwo miejsca i można robić mumako-ciuchcię. 1 Oznacza że między terenami może się robić ciasno.

Tabela terenów (co daje/ jak ciężko się przebić)
Ruiny: cover i calapse rocks / 4+
Gruzowiska, trudne tereny skaliste: trudny teren i calapse rocks
Płoty: cover / 4+
Kamienne murki: cover / 5+
Pole: cover / 3+
Wzgórza: cover / 4+ (kiedy model jest za górką)
Groty: cover, calapse rocks / 5+
Lasy: cover, trudny teren / 4+
Bagna/ Jeziora/ Rzeki: trudny teren z tabelką na pływanie, cover
Impas: cover, nie można na niego wejść bez zasady 'cave dweller' tylko wlecieć lub się na nim rozstawić, calapse rocks
Jeżeli o czymś zapomniałem to proszę pisać.

STÓŁ A (wioska)
2 budynki, 3-4 pola, 1 wzgórze, 1 las, płoty. Przestrzenie: 3
STÓŁ B (miasto)
Duża ilość ruin, murki, 2 trudne tereny/ wyschnięte lasy, możliwość występowania fragmentu rzeki (nie przez cały stół) Przestrzenie: 1
STÓŁ C (dzikie tereny)
5/6 wzgórz; możliwe kładki, groty, 1/2 ruiny; możliwe bagno; 2 gruzowiska; 1/2 impasy. Przestrzenie: 2
STÓŁ D (równiny) Przestrzenie: 4
2 wzgórza, 1/2 lasy, możliwe jezioro, 1 impas

KONSTRUKTYWNE komentarze są bardzo mile widziane :) Także zapraszam wszystkich bo jeszcze coś tam może się zmienić. Jak zamiany zostaną ostatecznie zamknięte to oficjalnie taki fakt ogłoszę.

Zgłoszenia (zielone - opłacone; niebieskie opłacone ze sprawdzoną rozpiską)
1. The Highlanders
2. Zemsta Ziemi Buskiej
3. Fajkowi Zielarze -Miglance Lipskiego ( 1 )
4. Browarowi Baroni
5. Fajkowi Zielarze - Pustkowie Blanta ( 3 )
6. Fajkowi Zielarze - Bitwa Pięciu Faz ( 4 )
7. Fajkowi Zielarze -Oddziały Tyłowe ( 5 )
8. UWO
9. Szybcy Paladyni
10. Legion Śląska**
11. Highlanders Polska
12. Szybki Szpil 3: złoto la zuchwałych
13. PatoLotRia I
14. PatoLotRia II
15. Ordin
16. ŁÓDŹ I
17. Mistrzowie 1000
18. KRAKEN I
19. Armia Północ na Jednym Berku
20. Smog Wawelski
21. Nie Spięci Spinacze
22. Team Wrocław
23. KaZaD
24. USS Biały Numenor
25. Paceholder
26. Młoda Bydgoszcz
27. Front Wschodni
28. Fajkowi Zielarze - Niezwykła Konopia( 2 )
29. Zdradzeni o Świcie
Awatar użytkownika
Solmyr
Pomocnik Szamana
Posty: 871
Wiek: 26
Dołączył: 23 sty 2008
Skąd: Opole / UWO

01 paź 2018, 11:37

Rozumiem, że wystawiamy 2x dobro i 2x zło?
Lubisz placki?
Awatar użytkownika
Jaskier
Redaktor
Posty: 410
Wiek: 21
Dołączył: 01 kwie 2014
Skąd: Warszafka

01 paź 2018, 11:40

Tak Solmyr, 2x dobro i 2x zło. No i gracze są przypisani do rozpisek.
Awatar użytkownika
Kratrian
Bębniarz z głębin
Posty: 182
Wiek: 20
Dołączył: 27 paź 2010
Skąd: Polska Poznań

01 paź 2018, 13:03

Akweny wodne - masło maślane :smile: a mam pytanie: czy punktację każdy musi sam dokładnie ogarniać? :roll:
Awatar użytkownika
Jaskier
Redaktor
Posty: 410
Wiek: 21
Dołączył: 01 kwie 2014
Skąd: Warszafka

01 paź 2018, 13:46

"Akweny wodne" są wyrażeniem poprawnym gramatycznie. Co do punktacji, możesz nie znać i przeciwnik też nie będzie znał ale wówczas złożenie sędziemu pustej karty równa sie wpisania wszędzie po 0 punktów.
Pozdrawiam, Marcin
Awatar użytkownika
Jaskier
Redaktor
Posty: 410
Wiek: 21
Dołączył: 01 kwie 2014
Skąd: Warszafka

24 paź 2018, 8:29

Zamknęła się lista wpłat. Lada dzień podam adres mailowy, na który należy wysyłać rozpiski (do mnie proszę ich na razie nie wysyłać).
Postaramy się zwiększyć limit miejsc, ale jeszcze nie wiem czy to będzie możliwe
Pozdrawiam, Marcin
Awatar użytkownika
Eltharion
Bębniarz z głębin
Posty: 164
Wiek: 24
Dołączył: 14 sty 2011
Skąd: Tychy

24 paź 2018, 19:33

Hej
Szukam teamu. Może komuś brakuje gracza ;)
,, Mówi się trudno i idzie sie dalej ''
Awatar użytkownika
patrykares
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 563
Wiek: 24
Dołączył: 03 kwie 2009
Skąd: Poznań

28 paź 2018, 20:30

Pożyczę Theodreda ft& mtd.
Awatar użytkownika
wiciu43
Bębniarz z głębin
Posty: 107
Dołączył: 05 sty 2015
Skąd: Koło

29 paź 2018, 10:34

Jakby ktoś się wykruszył w którejś drużynie, to też chętnie zagram :)
Awatar użytkownika
Yar-Chan
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 507
Wiek: 27
Dołączył: 25 sty 2008
Skąd: Raszyn City/PatoLotRia

05 lis 2018, 17:33

Rozpiski wysyłane muszą być stworzone ligowym pliku EXCEL
(tu pojawi się link do pliku)
Będzie?
Awatar użytkownika
Sfacio
Bębniarz z głębin
Posty: 163
Wiek: 21
Dołączył: 16 sty 2012
Skąd: Karakorum

05 lis 2018, 19:59

Będą mitrile albo jakiś konkurs malarski?
Sfacio=Czyngis-Chan=Siergiej
Mój WIP
Kupię głowę Bartiego - Gondorczyka z UM
Awatar użytkownika
Barti
Redaktor
Posty: 2620
Dołączył: 23 wrz 2007
Skąd: Warszawa

05 lis 2018, 20:19

Mitrile będą - tradycyjnie Armia Dobra, Zła i Young Blood ;)
Uncertain the future is...
Awatar użytkownika
Arathorn
Honorowy Redaktor
Posty: 2347
Dołączył: 24 sty 2008

06 lis 2018, 11:04

Hey, Pato II poszukuje czterech Rangers of the North konno (i pieszo), najlepiej też z włócznią (trzech). Odwdzięczymy się. : )
Awatar użytkownika
Kat
Poskramiacz pająków
Posty: 1320
Wiek: 28
Dołączył: 24 sty 2008
Skąd: Nie-zły Ent (Dębica)

06 lis 2018, 16:56

mam jednego rontna pieszo z włócznią piszczie przed DMP :)
Wojownik "Zachodniej Ukrainy"
Awatar użytkownika
wiciu43
Bębniarz z głębin
Posty: 107
Dołączył: 05 sty 2015
Skąd: Koło

08 lis 2018, 21:55

Jak ktos nie ma jeszcze noclegu w Wawie mam 2 miejsca w pokoju 3-os. w hostelu Henrix.

ODPOWIEDZ