Znaleziono 50 wyników

autor: Berek123
06 kwie 2015, 12:29
Forum: Siły Zła
Temat: Siły Zła - Rozpiski.
Odpowiedzi: 714
Odsłony: 68304

A ja wymyśliłem taką rozpiskę - tak aby ukrócić heroiczne czyny przeciwnikowi ;P 1. Saruman - 180 pkt (horse) 2. Grima - 25 pkt 3. Dwimmerlaik - 130 pkt (horse) 6xMorannon Orc - 48 pkt (shield) 6xOrc Warrior - 36 pkt (spear) 4. Kharudsh - 60 pkt 6xMorannon Orc - 48 pkt (shield) 6xOrc Warrior - 36 pk...
autor: Berek123
05 kwie 2015, 18:26
Forum: Rozmowy ogólne / Strategia i taktyka
Temat: Wasze pomysły na statystyki nowych jednostek
Odpowiedzi: 228
Odsłony: 32763

może faktycznie troszkę mnie poniosło - doskok może być na 3+. a tak to bohaterów trzymać w tłumie i po kłopocie. ;) nie wilkołak nie miał być monsterkiem. Co do statystyk, porównaj sobie z Half-Trollami - kosztują 23 pkt i mają jeden więcej F ale 2 mniej C, reszta taka sama. a Werewolf kosztuje pon...
autor: Berek123
05 kwie 2015, 14:57
Forum: Rozmowy ogólne / Strategia i taktyka
Temat: Wasze pomysły na statystyki nowych jednostek
Odpowiedzi: 228
Odsłony: 32763

Fajne te figurki nawet : ) Nad zombiakami też myślałem jakby to wyglądało w LotRze, ale bardziej w celu zupgradeowania Saurona Nekromanty. Uważam że jak na swój koszt punktowy, to o wiele bardziej opłaca się wystawić dwa Nazgule imienne. Ale gdyby np Sauron Nekromanta dostał zasadę: Necromastery - z...
autor: Berek123
25 mar 2015, 10:42
Forum: Magia
Temat: Zasady rzucania czarów i bronienia się przed magią
Odpowiedzi: 327
Odsłony: 38280

Ja mam pytania odnośnie rzucania czarów a walki. Po mamy taka sytuacje - gandalf sobie stoi. Zło ma pierwszeństwo, dobiega do niego pojedynczy ork. Zło kończy ruchy i teraz rusza sie dobro. Stormcaller wydmuchuje owego orka. Gandalf sie nie moze juz ruszyć, ale czy moze czarnąć? Druga sytucja, taka ...
autor: Berek123
11 mar 2015, 14:12
Forum: Konwersje
Temat: Konwersje a turnieje - dopuszczą czy nie dopuszczą?
Odpowiedzi: 1658
Odsłony: 146221

A ja mam pytanie co do sędziów. Jak wygląda z dopuszczaniem modeli z innych systemów? w moim konkretnym przypadku zastanawiałem się czy mógłbym wystawić to: http://www.games-workshop.com/en-PL/Spirit-Host jako Shade. Figurka Shade kompletnie mi się nie podoboa, a ta uważam jest rewelacyjna : ) Przep...
autor: Berek123
05 mar 2015, 13:48
Forum: Potwory
Temat: Smok
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 5885

Wybacz kolego, nie chciałem Ciebie urazić ;-) Jeszcze pytanie - bo szczerze nie rozumiem tego zionięcia, za każdym razem słyszę inną opcję. A więc: 1) jeśli smok jest unieruchomiony to czy może zionąć? 2) zionięcia dokonujemy w fazie ruchu czy w fazie strzelania? 3) czy jeśli zrobię 3' ruchu to zion...
autor: Berek123
15 lut 2015, 8:38
Forum: Magia
Temat: Pokrzepienie ducha
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2205

Ktoś rozumie w ogóle to zaklęcie? Co innego jest napisane w opisie zaklęcia, a co innego ma Galadriela w swoim profilu. Np 1) Galadriela ma zasięg czaru na 12', a w opisie jest wyraźnie napisane że muszą się stykać podstawkami rzucający z otrzymującym zaklęcie 2) Jest napisane że trwa do wyczerpania...
autor: Berek123
28 paź 2014, 14:55
Forum: Inne
Temat: Los, Potega i Wola
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 2294

Czy można użyć losu bohatera aby ratować konika/warga/bestie?
zawsze tak graliśmy ze znajomymi, a ostatnio wystawiłem Undyinga na bestii i zostałem poinformowany że nie mogę używać losu do ratowania wierzchowców, ponieważ nie ma nigdzie informacji w podręczniku że można
autor: Berek123
30 mar 2014, 16:45
Forum: Bohaterowie
Temat: Malbeth i Dar widzenia przyszłości / Gift of Foresight
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 5225

Czy jak dostane 4 woundy, to mogę ratować się 4 razy od Malbetha?
autor: Berek123
24 mar 2014, 22:15
Forum: Potwory
Temat: Smok
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 5885

Jak się okazało na mojej ostatniej grze, smok to dosyć problematyczna jednostka. Otóż: 1. Czy "Options" Smoka to zasady specjalne które można wyłączyć Floiem, ale można ich używać będąc unieruchomionym? (oczywiście poza Fly, co jest logiczne) 3. Czy "Options" to może Wargear, przez co może być niszc...
autor: Berek123
24 mar 2014, 21:56
Forum: Siły Zła
Temat: Moria - rozmowy ogólne
Odpowiedzi: 209
Odsłony: 34764

Problem w tym, że właśnie ja grywam smokiem, i zabezpieczam się, bo mam kolegę który strasznie nagina zasady, a jego argumentacja jest taka, że "nigdzie nie ma napisane, że..." a kłócić się z nim można do upadłego, bo "jest tak jak mówię, bo tak"
autor: Berek123
24 mar 2014, 21:45
Forum: Siły Zła
Temat: Moria - rozmowy ogólne
Odpowiedzi: 209
Odsłony: 34764

No moim zdaniem jest sens, bo jeśli to nie jest ekwipunek tylko zasady specjalne, to Floi wyłącza każdą. Natomiast jeśli jest to ekwipunek to takie zionięcie shaman teoretycznie powinien móc zniszczyć bo jest to broń. No i jeśli są to zasady specjalne to można zionąć będąc unieruchomionym. Jeśli ekw...
autor: Berek123
24 mar 2014, 21:17
Forum: Siły Zła
Temat: Moria - rozmowy ogólne
Odpowiedzi: 209
Odsłony: 34764

Czyli to co ma Smok do wykupienia to nie liczymy jako ekwipunek? :O bo w temacie o Smoku mówią dokładnie na odwrót ;P
autor: Berek123
24 mar 2014, 21:10
Forum: Siły Zła
Temat: Moria - rozmowy ogólne
Odpowiedzi: 209
Odsłony: 34764

A jak to wygląda z Gundbad Shaman i jego Shatterem?
1. Czy mogę podnieść miecz po zabitym przeciwniku?
2. Czy zionięcie smoka też on niszczy?
3. Jakie jest rozgraniczenie na weapon a wargear?
autor: Berek123
24 mar 2014, 17:25
Forum: Bohaterowie
Temat: Taskmaster
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 1077

Taskmaster

Mam pytanie odnośnie tej jednostki. Ma ona w swoim zapisie że jeżeli kulniemy 4+ to nie ma potrzeby wydawania potęgi. Dwimmerlaik z kolei, że jeżeli ktoś zużywa potęgę to musi dopłacić dodatkową potęgę na 4+. No i jak to wygląda? co ma pierwszeństwo, Taskmaster czy Dwimmerlaik z Grimą? Robi to taką ...