Znaleziono 12 wyników

autor: magalak
16 gru 2014, 19:00
Forum: Liga Ogólnopolska
Temat: Uściślenia sędziowskie - komentarze
Odpowiedzi: 392
Odsłony: 57052

Tak mi przyszło na myśl:
Ori, który trafi Smauga na 6 zadaje mu 2 rany czy 1?
Bo niby tak trafiony delikwent otrzymuje automatyczną ranę, chociaż w zasadzie Smauga nie ma napisane, że dostaje normalną ranę od łucznika + tyle ran jaka siła broni.

Pozdrawiam magalak :)
autor: magalak
24 lis 2014, 22:22
Forum: Wszystko o filmie
Temat: Hobbit: Battle of Five Armies
Odpowiedzi: 78
Odsłony: 21627

A oto Dain i jego dzik bojowy:

https://pbs.twimg.com/media/B3PDhjUIgAEWAHb.jpg:large

pozdrawiam magalak :)
autor: magalak
28 maja 2014, 14:19
Forum: Siły Dobra
Temat: The Army of Laketown - rozmowy ogólne
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 6350

Czy przed raną zadaną Black Arrow Barda można się losować ? Bo to, że ranka wchodzi automatycznie to wiem, ale czy jest to równoznaczne z "one shot, one kill" ? " Whenever a model with fate points is wounded, the controling player may choose to expend a Fate point to attempt to prevent th...
autor: magalak
10 kwie 2014, 14:44
Forum: Rozmowy ogólne / Strategia i taktyka
Temat: LOTR - Nowości wydawnicze GW
Odpowiedzi: 9538
Odsłony: 975979

Zastanawia mnie dlaczego w nowościach GW pojawił się podręcznik 'Fellowship of the Ring Journeybook' . Z opisu wynika, że jest to dodatek do Hobbit SBG. http://www.games-workshop.com/en-PL/The ... -Languages
Macie jakieś informacje?
autor: magalak
08 mar 2014, 9:49
Forum: Siły Zła
Temat: Azog`s Hunters - rozmowy ogólne
Odpowiedzi: 180
Odsłony: 33092

Myślę, że koledze Arni 'emu chodzi o Gundabad Orc Warrior/Captain z nowego podręcznika, którzy rzeczywiście są w AH. :) Mają staty WoMT z+1 do siły oraz opcję do wykupienia tarczy i piki. Koszt: 2MG z tarczą-1 Kapitanowie mają staty o +1 lepsze, opcję tarczy, a koszt 11MG z tarczą. MG - moria goblin...
autor: magalak
28 lut 2014, 20:08
Forum: Bohaterowie
Temat: Boromir
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 8872

"Tauriel receives an additional Attack for each enemy model she is engaged in combat..." W zasadzie Tauriel zostało użyte słowo "engaged" co ogranicza modele walczące do tych stykających się podstawką. "Boromir can blow the horn [...] if he is outnumbered by two-to-one or more..." Natomiast Boromir ...
autor: magalak
28 lut 2014, 19:08
Forum: Bohaterowie
Temat: Boromir
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 8872

Mam pytanie.
Czy Boromir może użyć Rogu gdy walczy z modelem, który jest wsparty włócznią?

W końcu jest wtedy "outnumbered", a na nowe zasady modele wspierające również uczestniczą w walce.

Pozdrawiam, magalak
autor: magalak
26 lut 2014, 20:56
Forum: Siły Dobra
Temat: Wanderers in the Wild - rozmowy ogólne
Odpowiedzi: 82
Odsłony: 16749

Galadhrim Knight pisze:Najlepiej wystawiać jako tanie wspieranie. Tylko że wosy chodzą 5"
Już nie, GW poprawiło im ruch w erracie do 6''

pozdrawiam magalak
autor: magalak
12 gru 2013, 12:43
Forum: Rozmowy ogólne / Strategia i taktyka
Temat: LOTR - Nowości wydawnicze GW
Odpowiedzi: 9538
Odsłony: 975979

Mam pytania odnośnie nowości.
1.Czy Beorn jest monsterem od razu czy dopiero po przemianie?
2.W którym momencie robi się test na przemianę?
3.Jakie staty ma alfrid i nowy thrain?
4.Czy któraś z nowych postaci ma nowe czary z podręcznika(banishment, fortify spirit, curse)?
Z góry dzięki

Pozdrawiam
autor: magalak
25 lis 2011, 17:59
Forum: Magia
Temat: wkrzeszanie niepełnych kompanii
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2802

mam takie pytanie
czy Glorfindel LotW moze rzucić na siebie czar Light of the Valar?
jesli tak to co mu to daje?
z góry dzięki za odp.

Wyszukiwanie zaawansowane