Znaleziono 22 wyniki

autor: Lidbey
25 sie 2016, 17:45
Forum: Kosz
Temat: NoRthcon 2016 - Parowe Mistrzostwa Polski
Odpowiedzi: 89
Odsłony: 10262

Hej, mam prośbę - Czy miałby ktoś na czas northcona pożyczyć:
Cirdana
10 Wysokich elfów z tarczami
2 Jeźdźców z Rivendell z tarczami
Gotowych do gry? :)
Z góry dziękuję! :)
autor: Lidbey
06 maja 2016, 17:59
Forum: Zasady rzecz święta, czyli pytania i odpowiedzi
Temat: Sharkey and worm z grimą
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1233

Sharkey and worm z grimą

Można wystawić Grimę z Sharkeyem?
autor: Lidbey
26 lut 2016, 19:48
Forum: Zasady rzecz święta, czyli pytania i odpowiedzi
Temat: Ranienie - kilka ran zamiast 1
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1356

Ranienie - kilka ran zamiast 1

Witam. W podręczniku - chodzi mi o głównie ten nowy - jest napisane zupełnie coś odwrotnego niż w uściśleniach: punkt 10 i 11 podpunkt 5. 5. Rany zadane przez Thrydana Wolfsbane są podwajane przed ratowaniem Losem. 5. Rany zadane przez Thorina (tylko względem orków/goblinów/uruków) są podwajane prze...
autor: Lidbey
26 lut 2016, 19:29
Forum: Siły Dobra
Temat: The Fiefdoms - rozmowy ogólne
Odpowiedzi: 117
Odsłony: 21769

Tak, mogą toporwać z drugiego szeregu = darmowe 1-3 siły
autor: Lidbey
22 lut 2016, 18:48
Forum: Oficjalne Profile Ligowe - dyskusja
Temat: Armia Isengard - dyskusja
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 7026

Z tego co ja zauważyłem(napiszcie mi, czy zostało zmienione, czy błąd :P) wypisuje te zmiany, które nie są na czerwono a jest zmienione: Uruk-hai warrior ma zawsze łuk Uruk-hai scout może kupować włócznie(dla mnie na+ :) ) Orc-Warrior ma 4 siły (w isengardzie) Szaman uruk-hai ma 5 walki Vrasku strze...
autor: Lidbey
22 lut 2016, 13:09
Forum: Bohaterowie
Temat: Sharkey
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 2123

Można wystawić Sarumana i Sharkeya w 1 armii?
autor: Lidbey
20 lut 2016, 23:27
Forum: Kosz
Temat: Kranoludy i braciaki
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1273

Ja nabyłem dwarf warriorów(z łukami i bez) a reszta podobno już była zarezerwowana(już dawno)
autor: Lidbey
20 lut 2016, 12:04
Forum: Ruch i szarża
Temat: Ruch orła po lesie
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1819

Dzięki za odpowiedzi
autor: Lidbey
19 lut 2016, 23:24
Forum: Kosz
Temat: [Wymienie] Kolekcja figurek z 40 gazetek deagostini
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 675

24) Orły z Mordoru 12x
co to? :P
autor: Lidbey
19 lut 2016, 20:01
Forum: Ruch i szarża
Temat: Ruch orła po lesie
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1819

Ruch orła po lesie

Czy orzeł może wejść do lasu? Znalazłem w uściśleniach tylko takie coś: 2. Smok z wykupionymi skrzydłami może przed swoim ruchem zdecydować czy porusza się na normalnych zasadach czy też lata. Jeżeli porusza się normalnie, może wchodzić do lasu. Smok szarżując w trudnym terenie powala przeciwników. ...
autor: Lidbey
02 lut 2016, 21:57
Forum: Ruch i szarża
Temat: Szarża, a strefa kontroli
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2010

Szarża, a strefa kontroli

Jak dokladniej dziala strefa kontroli? Czy nie mozna do niej wkroczyc bez szarzy na dany model, czy wkroczenie w nia rowna sie zaatakowaniu danego modelu? Chodzi mi o sytuacje gdy nie mam zasiegu do podstawki, ale mam do strefy kontroli;
autor: Lidbey
02 lut 2016, 16:21
Forum: Zasady rzecz święta, czyli pytania i odpowiedzi
Temat: Radagast i elfie płaszcze
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1305

Radagast i elfie płaszcze

Witam.
Która zasada zadziałałaby gdyby model był ukryty z elfim płaszczem, a w przeciwnej drużynie byłby radagast - który jest traktowany jakby zawsze miał wizję na przeciwnika?
Np gdyby radagast chciał rzucić jakikolwiek czar na niego
autor: Lidbey
30 sty 2016, 21:47
Forum: Gry komputerowe, karcianki, planszówki
Temat: league of legends
Odpowiedzi: 85
Odsłony: 19249

Gra ktoś w to jeszcze? Nowy sezon, może ktoś chce pograć razem - mój nick Lidbey :P
autor: Lidbey
29 sty 2016, 20:27
Forum: Bohaterowie
Temat: Thrain the Broken
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 999

Thrain the Broken

Nie mogłem znaleźć tematu z nim (sory, jeżeli już jest) Ale - jak to w końcu jest - jeżeli zdam test męstwa na dwóch jedynkach, to staje się modelem przeciwnika do końca tury, czy do końca gry? (nie jest napisane, kiedy przestaje być pod władaniem przeciwnika) Oraz kolejne pytanie - co się stanie je...
autor: Lidbey
28 sty 2016, 21:59
Forum: Potwory
Temat: Brutal Power Attacks
Odpowiedzi: 106
Odsłony: 20064

Ok, a takie inne pytanko - według tego schematu Wiem, że nie obowiązuje, ale czy teraz też tak jest, że jeżeli się miotnie na np. 7 cali, to obejmie każdy model, który znajduje się do 8 cala? Tzn - na tym obrazku jest zaznaczony zasięg, a zawsze potencjalna pozycja końcowa modelu wystarczy, że się s...

Wyszukiwanie zaawansowane