Znaleziono 699 wyników

autor: isengard1
07 gru 2013, 18:29
Forum: mazowieckie
Temat: 15.12.2013 turniej świąteczny!! HO HO HO
Odpowiedzi: 195
Odsłony: 27601

35 osób?? :y?: :y?: :y?:
nawet jak przyjdzie te 20 to będzie gibko :D

Żeby nie spamować: to lokal, wiec można proxować tylko nie ma się punktów za WYSIWYG prawda? :)

To bardzo ważne w świetle tego, że można by potestować nowe modele :D
autor: isengard1
04 gru 2013, 20:45
Forum: mazowieckie
Temat: 15.12.2013 turniej świąteczny!! HO HO HO
Odpowiedzi: 195
Odsłony: 27601

Pablo, Yar-Chan: dokładnie... :y?:
Grudzień żywych trupów...

+ w ogóle mam wrażenie że albo nie znam ludzi albo mamy nawet na liście nowych graczy :y?:
autor: isengard1
02 gru 2013, 19:41
Forum: mazowieckie
Temat: 15.12.2013 turniej świąteczny!! HO HO HO
Odpowiedzi: 195
Odsłony: 27601

Mama ostatnio nazwala mnie bałwanem - jak stanę na podstawce konnej to wygram? :D :D :D

20 osob na lokalu?!?! co ja pacze?!?!
autor: isengard1
24 lis 2013, 23:25
Forum: mazowieckie
Temat: 15.12.2013 turniej świąteczny!! HO HO HO
Odpowiedzi: 195
Odsłony: 27601

1. Nie wierzę ile zgłoszeń 0.o 2. O w końcu nagrody -> pewnie też dlatego 1 3. Lód - już to wiele razy graliśmy. W każdej chwili to słaby pomysł - można sobie np podsyłać po 1 modelu do 6 przeciwnika, żeby dostawali hity a przeciwnik nic z tym nie może zrobić itp. Do tej pory graliśmy, że mierzy się...
autor: isengard1
24 lis 2013, 16:54
Forum: mazowieckie
Temat: Turnieje w Warszawie - terminarz
Odpowiedzi: 827
Odsłony: 62103

Dla mnie obojętnie ;)
autor: isengard1
11 lis 2013, 1:08
Forum: dolnośląskie
Temat: Bolter, 09.11.2013, 800 pkt, PRE DMP
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 3976

Jakie byly sceny (co z czym) i jak się sprawdziło/podobalo? :D
autor: isengard1
16 paź 2013, 19:36
Forum: mazowieckie
Temat: Turnieje w Warszawie - terminarz
Odpowiedzi: 827
Odsłony: 62103

Uznałbym to za wysoce prawdopodobne ;)
autor: isengard1
21 sie 2013, 7:18
Forum: wielkopolskie
Temat: WLKP Wyjazdy -> 10 III 2017 - Szczecin
Odpowiedzi: 841
Odsłony: 68297

50 zl za sobote i niedziele (w tym nocleg) to nie tak zle, probujemy jeszcze ogarnac zbysmy byli na "kotle" (patrz regulamin/koszta polcona) wtedy bedzie 40 za te 2 dni a nagrody maja byc zacne, jak to na Polconie. A im wiecej osob zagra tym lepsze ;) Zapaszamy tez na piatek: gramy funowego lokala, ...
autor: isengard1
08 sie 2013, 7:36
Forum: mazowieckie
Temat: Mazowiecki Korpus Ekspedycyjny
Odpowiedzi: 1250
Odsłony: 104946

Kto od nas jedzie do Wroclawia? Wiem ze Jarek i Kisiel(wracajac z wakacji).
Ktos jeszcze? Bo zastanawiam sie czy w ogole jechac
autor: isengard1
25 cze 2013, 14:21
Forum: mazowieckie
Temat: Turnieje w Warszawie - terminarz
Odpowiedzi: 827
Odsłony: 62103

Ja jestem za terminem 7.07. Pablo - jeśli można wtedy zrobić turniej to mogę ogarnąć jakiś reg. Moje propozycje 1) jakieś 400/450 ale 4 bitwy :) 2) 1000 z limitami na monstery itp itd np jak we wrocku ALBO limit minimum 25 (żeby nie było hero army) a max 50 modeli (zeby nie wystawic masy haradu/mori...
autor: isengard1
15 cze 2013, 16:53
Forum: mazowieckie
Temat: Turnieje w Warszawie - terminarz
Odpowiedzi: 827
Odsłony: 62103

Myślę że wykonalne byłoby zrobienie turnieju 30.06 albo 07.07
autor: isengard1
18 maja 2013, 13:42
Forum: mazowieckie
Temat: Majowe wibracje - 19.05.2013 - 777pkt Warszawa
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 5296

Spoko, gadalem z Pablem, gramy, i tak warmahina robi turniej ;)
autor: isengard1
18 maja 2013, 12:43
Forum: mazowieckie
Temat: Majowe wibracje - 19.05.2013 - 777pkt Warszawa
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 5296

jest sens w ogóle robić turniej dla 7 (albo i mniej jeśli ktoś zaśpi) osób?
autor: isengard1
13 maja 2013, 18:06
Forum: mazowieckie
Temat: Majowe wibracje - 19.05.2013 - 777pkt Warszawa
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 5296

Super tylko tak jak mówiłem, po juwenaliach i nocy muzeów będziemy ZOMBIE. Zacznijmy z godzinę później? Albo najlepiej nie idźmy spać xD

1. Dr Kozi
2. Daniel
3.
4.
5.
itd

Wyszukiwanie zaawansowane