Rydwan Krasnali - pytania do sędziów

Jak się nie dać "zwałkować".

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil, Alexander

Evilstasiu
Plugawy Szaman
Posty: 1082
Rejestracja: 25 sty 2008, 17:29
Skąd: Gliwice/ Katowice

Rydwan Krasnali - pytania do sędziów

Post autor: Evilstasiu » 16 gru 2018, 14:31

nie pytam na Facebooku bo jakoś tam dyskusje się rozmywają w natłoku postów :mrgreen: proszę o odpowiedzi sędziów LO

pytam o nieszczęsny rydwan krasi by nie mieć wątpliwości na turniejach, jakbym go kiedyś wystawił:

1. nie ma żadnego keyworda, więc nie jest ani piechotą, kawalerią, potworem i maszyną - według jednej z jego zasad jest "modelem specjalnym " o swoich zasadach, pytanie: rozumiem, że nie wlicza się w limit maszynek (rożne opinie słyszałem, czytałem, więc pytam)

2. model jest podzielony, na rydwan i załogę, z czego jeden załogant to kierowca, drugi może, ale nie musi obsługiwać kuszę, a dwóch pozostałych walczy, pytanie: model ma keywordy "fearless" i "monstous charge", czy dotyczą całego modelu, czy rydwanu samego w sobie bez załogi, najbardziej mam wątpliwości o "fearless" i o spektre angmarską, kto zdaje męstwo, czy musi zdać męstro

3. czary i rydwan, według zasady specjalnej rzucać czar można na rydwan lub na poszczególnego załoganta, a obszarówka działa na wszystkich, 1. pytanie: fransfix i compel według zasady specjalnej możemy rzucić tylko na kierowcę, bo wpływają na ruch modelu, a on nim kieruje, tak? 2. pytanie: transfix wyłącza aktywne umiejki kierowcy, nie rydwanowi, bo rydwan sam w sobie nie może być celem czarów transfix i compel, tak? 3. pytanie: po transfixie i compelu model walczy normalnie według swojej zasady (dostając bonus za szarżę, jeżeli taka była), bo kierowca i tak nie generuje ataków w combacie, tak?

4. rydwan vs rydwan, 1. pytanie: rydwan krasi wpada w rydwan khandu i ten drugi dostaje po 3 hity z S6 w rydwan i woźnicę, tak? 2. pytanie: rydwan khandu wpada w rydwan krasi i ten drugi dostaje po dwa hity w S4 w rydwan i każdego załoganta, łączne z woźnicą, tak?

5. zasada rydwanu "Large War Machine", pytanie: zasada wskazuje, że model dostaje w szarży dodatkowy atak i powalenie, to się kumuluje z "monstous charge", bo oba zapisy są podobne, w sumie ten z rydwanu uściśla "monstous charge" dostosowując ta zasadę do samego rydwanu, jednak z drugiej strony to są wyszczególnione dwie osobne zasady i każda może dodawać swój bonus z osobna i w szarży np. rydwan 2A + za załogantów do max. 3A + 1A za "monstous charge" i + 1A za "Large War Machine" = max. 7 ataków w szarży, 6 ataków jak załogant obsługuje kuszę, tak?

takie pytania mi się póki co nasunęły proszę o odpowiedzi szanownych sędziów z LO, pozdrawiam

*Slay
Sędzia LO
Posty: 347
Rejestracja: 13 gru 2014, 18:50
Skąd: Kalisz/Wrocław

Re: Rydwan Krasnali - pytania do sędziów

Post autor: *Slay » 17 gru 2018, 7:33

Hej, temat został już podrzucony i podejmiemy dyskusję na ten temat.
Rydwan sam w sobie jest problematyczny i niejednoznaczny, ale wrócimy z odpowiedziami najszybciej jak się da :)
Slay's Studio zaprasza z zamówieniami na malowanie/rzeźbę :)

https://www.facebook.com/slaysstudio

Pozdrawiam
Kamil :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasady rzecz święta, czyli pytania i odpowiedzi ”