Ogólne pytania dotyczące Fight Phase

Moderatorzy: Konradussss, Thein, Koshara, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Silverhand
Honorowy Redaktor
Posty: 1791
Rejestracja: 25 sty 2008, 7:46
Skąd: W-wa

Post autor: Silverhand » 16 gru 2011, 22:19

W zasadzie żadna. Może tyle, ze jak jednym przegrasz to bardziej cie to denerwuje :P

Awatar użytkownika
_MCK_
Bębniarz z głębin
Posty: 102
Rejestracja: 08 lis 2012, 13:57
Skąd: Warszawa/Kielce

Post autor: _MCK_ » 13 paź 2013, 15:58

1. Wojownik został otoczony przez 3 przeciwników:
-6 kostek dla otaczających zarówno w rozstrzyganiu walki jak i obrażeń

-3 kostki dla otaczających w rozstrzyganiu walki i 6 jeżeli ją wygrają?


2. Gość z jednym atakiem może zająć walką tylko jednego przeciwnika czy tylu z iloma uda mu się styknąć w fazie ruchu?

Awatar użytkownika
Kevin
[Własny wybór]
Posty: 3158
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:07
Skąd: Poznań

Post autor: Kevin » 13 paź 2013, 16:00

Zły dział.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"

pmg10
Treser wargów
Posty: 18
Rejestracja: 14 lip 2015, 21:05
Skąd: Gliwice

Post autor: pmg10 » 11 sie 2015, 17:39

Czy Ranger of Gondor z włócznią może strzelać i wspierać na raz ?

Awatar użytkownika
Lukan
Nadzorca Trolli
Posty: 707
Rejestracja: 04 lis 2009, 16:02
Skąd: Toruń/ Płock

Re: Ogólne pytania dotyczące Fight Phase

Post autor: Lukan » 11 sie 2015, 18:45

Nie moze tego zrobić w tej samej turze, uzywa naprzemiennie luku lub wloczni w zaleznosci od tego co wybierzesz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Walka”