Panic test

Moderatorzy: Konradussss, Thein, Koshara, Kevin, Mnil

Ismaril
Honorowy Redaktor
Posty: 2233
Rejestracja: 19 wrz 2007, 10:15
Skąd: Świdnik / Warszawa

Panic test

Post autor: Ismaril » 14 kwie 2009, 10:29

Jak nam wypadnie 1 i nie zdamy testu męstwa to zadajemy naszej formacji uderzenia. Czy ktoś się może doczytał z jaką siłą?

Awatar użytkownika
Ven
Pomocnik Szamana
Posty: 940
Rejestracja: 23 sty 2008, 21:15
Skąd: Poznań

Post autor: Ven » 14 kwie 2009, 10:31

Chyba to są auto hity ... (kolejne niedopatrzenie GW).
Nie bądź taki zabAAAAAAAAwny !

Jesteś z Poznania? kliknij!

Awatar użytkownika
Jędrzej
Bębniarz z głębin
Posty: 112
Rejestracja: 06 lut 2009, 22:33
Skąd: Poznań

Post autor: Jędrzej » 14 kwie 2009, 10:33

We wszystkich takich przypadkach hity wchodzą z automatu, czyli zdejmujesz tyle ile Ci zabrakło oczek do zdania testu:D
Jeśli w odpowiedzi na twoje pytanie kobieta odpowiada – nie wierz jej, jeśli jednak milczy – nie wierz jej tym bardziej.
Kornel Makuszyński

Mój temat! Zapraszam!xD
http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=8401

Awatar użytkownika
Fensir
Plugawy Szaman
Posty: 1179
Rejestracja: 10 mar 2008, 12:53
Skąd: ABW pod domem?

Post autor: Fensir » 14 kwie 2009, 10:38

Ismarilu, GW zastosowało tutaj zapis dla graczy inteligentnych, który jest już w Warhammerach (nie odbieram Ci inteligencji oczywiście ;) ).
Ilość oczek o ile oblaliśmy test, to ilość ran, które otrzymaliśmy, bez względu na posiadaną przez nas obronę, czary, oraz zasady specjalne.
Heru pisze:Nie obraź się Ven. Ale grałeś hobbitami? Bo 75 modeli to tylko na LoME i tylko z anglikami.
"Nam jedna szarża - do nieba wzwyż;
i jeden order - nad grobem krzyż"

Ismaril
Honorowy Redaktor
Posty: 2233
Rejestracja: 19 wrz 2007, 10:15
Skąd: Świdnik / Warszawa

Post autor: Ismaril » 14 kwie 2009, 11:24

To bez sensu, przy każdej zasadzie gdzie jest automatic hit, to piszą, że to jest automatic hit, a tutaj nie... Przydałoby się jednak jakieś faq :)

Awatar użytkownika
Ven
Pomocnik Szamana
Posty: 940
Rejestracja: 23 sty 2008, 21:15
Skąd: Poznań

Post autor: Ven » 14 kwie 2009, 12:01

Nic.... zaraz po FAQ od GW trzeba będzie powołać ligę sędziów Wotra :P - i tak wszystkiego nie wyjaśnią xD
Nie bądź taki zabAAAAAAAAwny !

Jesteś z Poznania? kliknij!

Awatar użytkownika
drachenfeles
Pomocnik Szamana
Posty: 901
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:18
Skąd: Kraków

Post autor: drachenfeles » 14 kwie 2009, 12:29

LO wotr będzie potrzebna prędzej czy później i to nie tylko w celu ustalenia uściśleń, lecz koordynacji sceny turniejowej, która jak mniemam rozkwitnie w te wakacje
Megatona - Amerykańska jednostka miary demokracji

Awatar użytkownika
Dol
Bębniarz z głębin
Posty: 104
Rejestracja: 06 cze 2009, 9:33
Skąd: Rybnik

Post autor: Dol » 22 lut 2010, 19:08

Jest taka sytuacja:
formacja A przegrywa walkę i rzuca test paniki - wyrzuca 2 i udaje jej się zdać test męstwa (jest disordered). Czy może jakos na nowo być ordered, tzn. mieć normalne ataki itd.??

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
fietu
Bębniarz z głębin
Posty: 131
Rejestracja: 02 lut 2008, 23:49
Skąd: z miasta Łodzi

Post autor: fietu » 22 lut 2010, 22:38

Czy może jakos na nowo być ordered, tzn. mieć normalne ataki itd.??


odpowiem ściśle na Twoje pytanie..... tam może :wink:

(zboczenie zawodowe, mam dziś wisielczy nastrój)


zawsze możesz zapytac "jak?" 8)

Awatar użytkownika
ugluk
Płomień z Udunu
Posty: 2155
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:32
Skąd: Wrocław / UWO

Post autor: ugluk » 23 lut 2010, 14:52

Dol pisze:Jest taka sytuacja:
formacja A przegrywa walkę i rzuca test paniki - wyrzuca 2 i udaje jej się zdać test męstwa (jest disordered). Czy może jakos na nowo być ordered, tzn. mieć normalne ataki itd.??
Tak, jeśli zda męstwo na początku swojej tury (następnej).
Sprzedam dużo Tyranidów

Awatar użytkownika
satrox
Bębniarz z głębin
Posty: 175
Rejestracja: 30 paź 2008, 11:57
Skąd: śląsk

Post autor: satrox » 24 kwie 2010, 13:36

po oblaniu Panic Test, gdy formacja zdawszy lub nie musi się wycofać. Zapis mówi, że wycofuje się w kierunku "najbliższej krawędzi", czyli jeśłi liżej ma do krawędzi bocznej planszy to ucieka jak ta winda...w booooook? Co zresztą jest bez sensu, jeśli formacje walczą w normalnym szyku to obok zaraz inna nasza formacja chroni nam flankę więc nie możemy tam się wycofać, jako że ucieczka na/przez własną wkompanię też nie wchodzi w grę, czyli jak? Rozumiem, że trzeba to wziaść zdroworozsądkowo albo może ja źle rozumiem zapis?
si vis pacem, para bellum

Awatar użytkownika
Friend
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 265
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:38
Skąd: Pszczyna

Post autor: Friend » 25 kwie 2010, 19:41

satrox pisze:po oblaniu Panic Test, gdy formacja zdawszy lub nie musi się wycofać
chodzi Ci o zasade "Fall Back"? jedyne co formajca robi po walce związane z ruchem to sie oduwa na 1"

satrox pisze:Zapis mówi, że wycofuje się w kierunku "najbliższej krawędzi", czyli jeśłi liżej ma do krawędzi bocznej planszy to ucieka jak ta winda...w booooook?
nie wiem jak ucieka winda, ale jeśli formacja ma bliżej do krawędzi boczne to do niej właśnie ucieka

satrox pisze:Co zresztą jest bez sensu, jeśli formacje walczą w normalnym szyku to obok zaraz inna nasza formacja chroni nam flankę więc nie możemy tam się wycofać, jako że ucieczka na/przez własną wkompanię też nie wchodzi w grę, czyli jak?
dlatego jeśli walczysz w szyku i obok jest druga formacja, i nie wiem jakim cudem ale robisz "Fall back" to i tak zatrzymujesz sie 1" od tej swojej formacji

Awatar użytkownika
Gymlet
Pomocnik Szamana
Posty: 879
Rejestracja: 08 lut 2008, 16:42
Skąd: False Propeth Inn

Post autor: Gymlet » 25 kwie 2010, 22:42

Friend, jeśli robisz fall back (w stronę najbliższej krawędzi), notabene jeżli jesteś disordered na początku następnej tury swojego ruchu (tak, to jest opcjonalne), to JEŚLI, z jakiegokolwiek debilnego powodu na to fall back się zdecydujesz, automatycznie zostajesz zniszczony po zetknięciu z inną formacją, nie ważne czy wrogą czy swoją :wink:
Pawężnik Wojowników Rohanu Na Camelu

May my blade be sharp, may I sculpt the new fate for my enemies.

Kod: Zaznacz cały

Przychodzi smok w paski do hydry, a hydra na to...

Awatar użytkownika
satrox
Bębniarz z głębin
Posty: 175
Rejestracja: 30 paź 2008, 11:57
Skąd: śląsk

Post autor: satrox » 26 kwie 2010, 6:48

właśnie o ten zapis chodziło, ta najbliższa krawędź bardzo ogranicza możliwości wycofania się czyli użycia "fall back". Już wsio wiadomo

thx
si vis pacem, para bellum

ODPOWIEDZ

Wróć do „Walka”