11 Urodziny Mitrila - 11-12.05.2019

Karimatka, śpiwór, termos z kawą i w drogę...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Kalins
Redaktor Naczelny
Posty: 2993
Rejestracja: 19 wrz 2007, 15:09
Skąd: Józefów

11 Urodziny Mitrila - 11-12.05.2019

Post autor: Kalins » 07 mar 2019, 12:59

Obrazek

I. Informacje ogólne:
1. Turniej jest turniejem PAROWYM klasy MASTER.
2. Termin: 11-12 Maja 2019, Warszawa
3. Wpisowe: 70 zł. od pary, czyli 35 zł. od osoby. Maksymalny limit to 90 graczy, stąd też o pierwszeństwie uczestnictwa decydować będzie termin wpłaty wpisowego.
4. Format punktowy: 711 pkt. (11 extra punktów z okazji 11 lecia)
5. Miejsce: Klub Dragon, Instytut lotnictwa, Aleja Krakowska 110/114, sala Ikar (zaraz obok portierni na wejściu)
6. Na turnieju rolę Głównego Sędziego pełni Paweł "Pablo" Kozłowski, a rolę Sędziego Liniowego Jarek "Yar-Chan" Bobynko. Panowie Sędziowie rezerwują sobie prawo do wybrania sędziego pomocniczego spośród graczy.
7. Wpłaty proszę regulować na numer konta do 75 1240 5703 1111 0010 4562 6121 (właściciel konta: Michał Kaliński) do dnia 26 kwietnia 2019. W opisie przelewu proszę podać imię i nazwisko osoby wpłacającej. Proszę opłacać koszt od razu dla pary.

II. Informacje szczegółowe:
1. Gramy na stołach 48 x 48 cali. Czas bitwy to 1.30 minut (jedna godzina i trzydzieści minut) +15 minut na dokończenie tury. Armie muszą być skomponowane na podstawie oficjalnie obowiązujących podręczników Armies of Lord of the Rings, Armies of The Hobbit, Gondor at War oraz innymi oficjalnymi profilami wydanymi do dnia 26.04.2019. Legendary Legions z podręcznika Gondor at War są dozwolone, jednak wystawiając je należy dokładnie przeczytać opis ich wystawienia i dostępne modelom opcje wyposażenia w celu uniknięcia błędów.
2. Każdy z graczy ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami LO oraz FAQ GW.
3. Gracze są zobowiązani do posiadania czytelnej rozpiski w formie drukowanej (rozpiska w telefonie lub na innym nośniku się nie liczy), miarki calowej oraz kości.
4. Uzbrojenie na modelach musi być wpisane do rozpiski tak, aby zarówno sędzia jak i przeciwnik mieli do nich wgląd. W rozpisce należy zaznaczyć lidera armii. W wypadku braku zaznaczenia lidera w zgłoszonej rozpisce to przeciwnik może wybrać, który z bohaterów jest liderem armii w danej bitwie.
5. Rozpiski muszą zostać wysłane do dnia 30 Kwietnia 2019 na adres: [email protected]
Publikacja rozpisek na forum Mitrila najpóźniej w dniu 04.05.2019.
Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko, nick oraz ośrodek gracza, a także poprawną rozpiskę/rozpiski wypełnioną w arkuszu dostępnym tutaj:
http://chomikuj.pl/mr203/Turniejowka
6. Sędzia ma prawo wymóc na graczu korzystanie ze stopera, jeśli ten zostanie posądzony o umyślnie powolną grę.
7. Gracz ma Prawo zarządzać natychmiastowego zakończenia gry remisem, jeżeli uzna że jego przeciwnik notorycznie usiłuje oszukać lub też zostaną przekroczone granice kulturalnej gry. Ostateczną decyzje podejmuje sędzia główny turnieju.
8. Organizatorzy Turnieju zastrzegają sobie prawo do natychmiastowego wyrzucenia z Turnieju osoby, która jest pod wpływem alkoholu, spożywa alkohol na terenie Instytutu Lotnictwa, bądź też swoim aroganckim zachowaniem zaburza komfort uczestniczenia w imprezie.

III. Sponsorzy
W tym miejscu wskazywać będziemy Firmy z którymi nawiążemy współpracę przed kolejnymi Urodzinami Mitrila. Już w chwili mogę potwierdzić obecność kilku zaprzyjaźnionych firm, które przekażą nam fajne nagrody dla różnych kategorii konkursowych. I tak:

Playmaty.pl – świetne maty do gier bitewnych, produkowane na różnego rodzaju nośnikach. Na pewno na Urodzinach Mitrila będzie okazja do ich wypróbowania.
http://playmaty.pl/
Obrazek

HobbyZone – wieloletni nasz partner, który produkują wysokiej jakości materiały modelarskie.
http://www.hobbyzone.pl
Obrazek

Vanaheim.pl - sklep stacjonarny i internetowy, gdzie każdy z fanów bitewniaków na pewno znajdzie coś dla siebie. Bardzo dbają o dobry stan zaplecza figurkowego i szybko realizują zamówienia. Sam doświadczyłem tego, że nie robią żadnych problemów ze zwrotem, zamianą uszkodzonych towarów. Bardzo solidna firma.
http://vanaheim.pl
Obrazek

Orzol Studio - to firma dobrze znanego i cenionego Alexija – w sklepie znajdziecie wszelakie akcesoria, podstawki, makiety itp. do naszego bitewniaka. Przypomnę, że to właśnie studio Alexija przygotowało graficzny opis zasad specjalnych stołów, które obowiązywać będą także i w tym roku.
Obrazek

IV. Kompozycja Armii:
IV. Kompozycja Armii:
1. Każda para składa jedną rozpiskę Armii Dobra i jedną rozpiskę Armii Zła do 711 pkt. na zasadach zgodnych z Armies of Lord of the Rings, Armies of The Hobbit, Gondor at War oraz innymi oficjalnymi profilami wydanymi do dnia 26.04.2019. Legendary Legions z podręcznika Gondor at War są dozwolone, jednak wystawiając je należy dokładnie przeczytać opis ich wystawienia i dostępne modelom opcje wyposażenia w celu uniknięcia błędów.

2. Limit jednostek na parę: 150.

3. Para graczy może mieć wyłącznie 2 zielone sojusze lub 1 zielony i 1 żółty.

4. Para może posiadać 1 czerwony sojusz tylko i wyłącznie wtedy, gdy drugi gracz z pary ma czystą armię, czyli bez żadnych sojuszy.

5. Wszystkie modele zamienne i konwersję muszą dostać pozwolenie od sędziego głównego, lub sędziego pomocniczego, który sprawdza rozpiski.
W przeciwnym razie, przeciwnik może zażądać zdjęcia ich ze stołu. Modele takie liczą się jako zabite. To samo tyczy się modeli niepomalowanych i takich bez wykończonej podstawki.

6. Obecność proxów - niedozwolone.

7. WYSIWYG - niewymagany na bohaterach, przy szeregowcach - wymagany, jeśli wystawia się jednostki tego samego typu z różnorodnym uzbrojeniem.

8. Gracze z jednej drużyny mogą omówić wspólnie strategię swoich bitew, tj. wymienić się opinią, przedyskutować koncepcję gry, ale wyłącznie przed rozpoczęciem bitew. Gracze nie mogą sobie pomagać w trakcie trwania bitew, nawet jeśli jeden z graczy zakończy wcześniej swoją bitwę. Każdy jest kowalem swojej bitwy, a wszelki podpowiedzi, sugestie, jak rozegrać dany ruch walkę itp. mogą zostać zgłoszone do sędziego i w konsekwencji udzielone zostaną punkty karne. Jedyne dozwolone podpowiedzi, to określenia typu: "Ho, ho, ho będzie ciężko",. "Mamy problem ..." lub "Dasz radę".

9. Pierwszego dnia turnieju w TRZECIEJ bitwie następuje zamiana armii w parze. Gracz grający armią Dobra na turnieju musi zagrać armią Zła swojego partnera. Jest to jedyna sytuacja w której następuje zamiana armii.

V. Punktacja:
Duże zwycięstwo/porażka 18/2 DP.
Małe zwycięstwo/porażka 14/6 DP.
Remis 9/9 DP.
Walkower 18/0 DP oraz 3/0 MP.

O kolejności w klasyfikacji decyduje suma zdobytych dużych DP, różnica MP, następnie wynik starcia bezpośredniego i na końcu „modelarka”.

Bonusy:
+5 DP. za wysłanie poprawnej rozpiski do dnia 30 Kwietnia 2019 na mail – [email protected]
+5 DP. za poprawne zgłoszenie wraz z wpłatą pieniędzy do dnia 26 Kwietnia 2019
+5 za wydrukowanie statystyk wystawianych modeli oraz scenariuszy i posiadanie ich ze sobą na Turnieju
Max 15 DP. bonusowych
Kary:
Kary mogą być przydzielone za pyskowanie sędziom, oszukiwanie, przeszkadzanie innym, niesportowe zachowanie itp. System kar:
Pierwsze upomnienie sędziego -2 MP w aktualnie toczonej bitwie.
Drugie upomnienie sędziego -5 DP w całkowitym rankingu.
Trzecie upomnienie sędziego - walkower w aktualnie toczonej bitwie.
Czwarte upomnienie sędziego - dyskwalifikacja z turnieju.
Uwaga! Gracz ma Prawo zarządzać natychmiastowego zakończenia gry remisem, jeżeli uzna, że jego przeciwnik notorycznie usiłuje oszukać lub też zostaną przekroczone granice kulturalnej gry. Ostateczną decyzje podejmuje sędzia główny turnieju.

VI. Scenariusze:
1. Seize the Prizes *
2. To the Death
3. Reconnoitre **
4. Meet by Moonlight
5. Lords of Battle
6. Capture and Control

* Jest to zmodyfikowana wersja scenariusza Seize The Prize z podręcznika. Wprowadzone są następujące zmiany:
a) Zamiast jednego skarbu wystawiane są 3 na linii środka stołu, jeden na środku a 2 pozostałe po 12 cali od niego. Zasady dotyczące odkopywania skarbu i jego przenoszenia nie zmieniają
się. Jeden model może nieść wyłącznie jeden skarb.
b) Scenariusz kończy się w momencie gdy OBYDWIE armie zostają zredukowane do 25% lub jeden gracz przeniesie za krawędź przeciwnika 2 skarby.
c) Punktacja w scenariuszu:
- Za skarb w posiadaniu modelu gracza na jego połowie: 1VP
- Za skarb w posiadaniu modelu gracza na połowie przeciwnika: 2VP
- Za skarb przeniesiony przez krawędź przeciwnika: 3VP
- Za złamanie armii przeciwnika: 1VP/2VP jeśli samemu nie ma się breaka
- Za zranienie/zabicie lidera przeciwnika: 1VP/2VP
Maksymalnie można zdobyć 12VP (scenariusz kończy się w momencie wyniesienia drugiego skarbu za krawędź przeciwnika).

**W tym scenariuszu gracze w parze zamieniają się armiami. Ponadto Warbandy będą wchodziły na stół w pierwszej turze naprzemiennie.

VII. Harmonogram:
Sobota – 11.05
09.15-10.15 - wzajemne powitania i zapisy (osoby, które nie wystawią armii na stół do 10.30 będą miały naliczone punkty karne)
10.15-10.30 - prezentacja Urodzinowego Prezentu (otrzyma go każda para turniejowa)
10.30-12.15 - pierwsza bitwa
12.45-14.30 - druga bitwa
14.30-15.45 - przerwa obiadowa
(Uwaga! W trakcie przerwy obiadowej na wskazanym stole gracze zostawiają swoje armie, jednostki do oceny Jury w różnych kategoriach malarskich)
15.45-17.15 - trzecia bitwa
17.15-17.30 - jubileuszowy test wiedzy „Śródziemie i Mitril”
17.30–19.15 – czwarta bitwa

Niedziela – 12.05
09.45-11.30 - czwarta bitwa
12.00-13.45 - piąta bitwa
14.00-15.00 – zakończenie Turnieju: wyniki, nagrody, ścianka dla papparazzo.
Uwaga – zastrzegamy sobie prawo do zmiany harmonogramu „11 Urodzin Mitrila”.


VIII. Niespodzianki Urodzinowe

Konkurs Malarski i wiedzowy
Ze względu na fakt, że są to Urodziny Mitrila z całą pewnością możecie spodziewać się, że 100% funduszy (poza opłatami na rzecz sali, składki na LO) zostanie przeznaczone na nagrody wszelkiej maści w różnych kategoriach. Oczywiście nagrodzone zostaną pierwszy trzy miejsca na podium, ale nie tylko. Oto przewidywana lista kategorii za które przewidujemy większe i mniejsze nagrody:

- Mistrz Wiedzy „Śródziemie i Mitril”

- Kategorie malarskie:
- Najbardziej Klimatyczna Armia „11 Urodzin Mitrila”
- Najładniejsza Armia "Young Blood” (do lat 16 włącznie)
- Legendarny Bohater (pojedyncza figurka piesza lub konna)
- Legendarna Kompania (12 modeli pieszych lub 6 konnych)
- Legendarny „Monster” (Enty, Nazgule na bestiach, Mumaki itp.)
- Legendarna Maszyna (Balisty, katapulty, trebusze, rydwany itp. wraz z obsługą)
- Najciekawsza Konwersja (konwersja 1 modelu: może być w wersji pieszej lub konnej)
- Legendarny Znaczniki (w dużej części scenariuszy niezbędne są znaczniki – chcemy uhonorować tych, którzy dbają o to, że znaczniki ładnie prezentują się na stole).

Zasady obowiązujące podczas oceny malarskiej

- Przypominamy, że modele biorące udział w powyższych kategoriach muszą być częścią Waszych armii, którymi będziecie grać na Turnieju, a nie przywiezionymi w pudełku na tę okazję. Ponadto wszystkie modele wystawiane w powyższych kategoriach muszą być malowane przez właściciela danej armii.
- Jeden gracz może wziąć udział w maksymalnie dwóch kategoriach malarskich (nie dotyczy Najładniejszych Znaczników), dlatego należy dobrze zastanowić się nad decyzją w jakich kategoriach czujecie się malarsko najsilniejsi. Wiem, że nie każdemu to się spodoba, jednak proszę uszanujcie naszą decyzję, ponieważ chcemy dać możliwość sięgnięcia po laury nie pojedynczym malarzom, którzy mogą zdominować wszystkie kategorie, ale tym wszystkim, którzy dzięki ograniczeniu ilości konkurencji, będą mogli powalczyć o nagrody, prestiż.
- Biorąc pod uwagę bardzo dużą frekwencję i spodziewając się dużej ilości osób startujących w kategoriach malarskich zaplanowałem trochę inne podejście do oceny malarskiej. Otóż, aby uniknąć przenoszenia modeli, armii na wybrane stoły do oceny malarskiej, każdy z graczy zaraz po rejestracji (lub w późniejszym terminie) pobierze ze stolika sędziowskiego specjalną kartę (strona A4) tzw. „Malarkę" na której zaznaczone zostaną kategorie malarskie, które obowiązywać będą na Urodzinach. Po drugiej bitwie, a przed przerwą obiadową, gracz (po podjęciu decyzji w których kategoriach decyduje się wziąć udział) wystawia swoje modele (na stole na którym zakończył drugą bitwę) na wyznaczonych polach na stronie A4 „Malarki". Podpisuje kartę swoim imieniem i nazwiskiem bądź ksywką z Mitrila i udaje się na obiad. Przykład karty „Malarki":

Specjalna Pamiątka – wręczona na Turnieju
11 rocznica to taka ładna data, dlatego też każda para uczestników Turnieju Urodzinowego Mitrila otrzyma w momencie rejestracji na Turniej pamiątkową i jedyną w swoim rodzaju nagrodę / pamiątkę. Mamy nadzieję, że tegoroczny pomysł przypadnie Wam do gustu .

IX. Zasady specjalne stołów

Podczas "Urodzin Mitrila" wszystkie stoły będą miały swoje zasady specjalne. Więcej informacji, poniżej:

Zasady specjalne stołów
- pierwszego dnia turnieju wszystkie stoły mają zasady specjalne;
- drugiego dnia 6 pierwszych par stołów (top 6) nie ma żadnych zasad specjalnych i obowiązują na nim klasyczne tereny (lasek, górka, ruinka, płotek itp.), tak, aby walka o podium nie faworyzowała żadnej armii poprzez zasadę specjalną, chyba, że obie strony wyrażą chęć korzystania z zasad specjalnych.
- przy zasadach stołów podana została orientacyjna liczba stołów danego typu. Proszę się nie przywiązywać za mocno do tych danych, ponieważ może się to zmienić w zależności od liczby uczestników, dostępności makiet, blatów itp.

Ruiny Osgiliath
6-8 stołów
Wszystkie tereny ruin traktujemy, jako skaliste, czyli trudne do walki. Oznacza to, że po przegranej walce (tylko na terenie ruin) i po wypłaceniu ciosów, jeżeli model przeżył, wykonujemy rzut kością. Na 1,2 model potyka się i upada na ziemię. Jednostki z zasadą "Expert Rider" mogą przerzucić rzut, a jednostek z zasadą "Mountain Dweller" nie dotyczy ta zasada.
Uwaga – Monstery i wszelkie jednostki latające (bestie nazguli, orły itp.) przewracają się na rzucie 1.
Maszyny oblężnicze mają +1 do trafienia w tereny z ruinami.

Wioska
6-8 stołów
Obszar wioski, zabudowań, to naturalny teren do walki dla wszystkich armii, dlatego też na terenie wioski (teren ograniczony płotkami, murkami) wszystkie modele mają odwagę wyższą o 1.

Miasto Goblinów
1 - 2 stoły
Tron Króla: na środku stołu ustawiony jest tron Króla Goblinów i tak śmierdzi, że wszystkie modele w promieniu 6 cali mają odwagę niższą o 1 (kumuluje się z innymi testami obniżającymi odwagę). Ponadto kiedy modele poruszają się po mieście goblinów i muszą wchodzić na platformy nie po kładkach, muszą wykonać test wspinaczki, a kiedy schodzą z kładek muszą wykonać test skoku. Jednostki kawaleryjskie wchodząc, czy schodząc nie po kładkach, muszą wykonać test skoku.

Harad
3-4 stoły
Burza piaskowa: przed każdą turą należy wykonać rzut kością. Jeśli będzie „1”, to zrywa się gwałtowna wschodnia burza i widoczność spada w tej turze do 6 cali.

Góry
3-4 stoły
Tereny górzyste: ten typ terenów, to naturalne środowisko dla wszelakiej maści potworów, stworów itp. Wszystkie jednostki z zasadą "Monster" (także latające) mają zwiększony zasięg ruchu o 1 cal.

Stepy Rohanu
4-6 stołów
Stepy: tereny z lekkimi górkami, generalnie dość płaskie. To świetny teren dla wszystkich jednostek kawaleryjskich. Oznacza, to, że wszystkie jednostki kawaleryjskie mają o "1" cal zwiększony ruch (nie dotyczy „monsterów”).

Moria
2-3 stóły
Bębny, bębny: z głębi czeluści Morii dochodzi charakterystyczny odgłos bębnów. Wszystkie jednostki mogą przerzucić (dwie kości lub jedna do wyboru) nieudany test męstwa. Drugi wynik obowiązuje.

Mordor
1 stół
Oko Saurona: na początku tury przed priorytetem należy rzucić kością. Na 1 Oko Saurona patrzy - na 1-3 spogląda na armię Zła, na 4-6 na armię Dobra. Po określeniu strony wybierz losowo 1 bohatera - ten bohater ma "Transfix" do końca tury. Czar nie może zostać odparty – wiadomo, patrzy na niego Oko Saurona.

Kurhany
1-2 stoły
Obelisk: pradawne obeliski emanują dziwną energią, co oznacza, że w 6 calach od terenu z Kurhanami odwaga każdej jednostki jest niższa o 1 (kumuluje się z innymi czynnikami wpływającymi na odwagę).

Lasy Lothlorien
4-6 stołów
Wieczny Las: rosnący od wieków las jest niemal żywym organizmem. Cały stół z wyjątkiem terenów jest traktowany jako rzadki las. Oznacza to, że nie jest on trudnym terenem, ani nie ogranicza widoczności, lecz przy strzelaniu każdy cel będący 12” od strzelca traktujemy tak, jakby był w lesie (za lekką przeszkodą – strzał „przez przeszkodę” na 3+). Zasada ta nie dotyczy wszelkiej maści blastów, rzutów przez Monstery, płaszczy.

Shire
2-3 stoły
Wśród tysiąca strumyczków, krecich kopców i poletek uprawnych mieszkańców Shire, okazuje się, że łatwiej jest się poruszać gdy ma się małe nóżki. Wszystkie jednostki o ruchu mniejszym niż 6” dostają modyfikator +1 do ruchu.

Lake Town
1-2 stoły
Cień Smauga: za każdym razem kiedy podczas rzutu na priorytet wypadnie remis nad Lake Town pojawia się przelatujący nisko nad miastem Smaug. Jego potężne skrzydła wzbijają śnieżną zamięć. Zaklęcia, broń strzelecka i miotana tracą połowę zasięgu, a widoczność zmniejsza się do 12 cali. Wszelkie latające stworzenie nie mogą w tej turze latać.

Martwe Bagna
1 stół
Na początku każdej fazy ruchu gracz może wybrać 1 model przeciwnika. Ten model zdaje test męstwa. Jeżeli mu się nie uda, wówczas upiory z bagien zwodzą go w kierunku bagien. Model podąża z połową ruchu w stronę jednego z dwóch najbliższych bagien. Jeżeli w skutek tego wejdzie do wody, otrzymuje ranę.

Miasto
2-3 stoły
W miejskich uliczkach łatwo przewidzieć ruch jednostek przeciwnika. Każda strzelająca maszyna oblężnicza może przerzucić raz na turę wynik 1 przy rzucie na scatter.

Fornost
1 stół
Zniszczona i splądrowana stolica Arnoru. Mało kto wie, że w czasach ostatniego króla Arthedainu w mieście żył pewien Zielarz, po którym pozostał jedynie składzik z Fajkowym Zielem. Jak wiadomo niektórym ten specyfik służy, innym niekoniecznie. Raz na ture jeden z bohaterów zarówno strony Dobra jak i Zła, znajdujący w 3 calach od składziku może skorzystać z jego zasobów. Korzystać może tylko 1 bohater w armii w ciągu tury.
1-2 Transfix
3-4 Brak efektu
5-6 Darmowa heroiczna akcja w tej turze.
Deklaracja przed rzutem na pierwszeństwo.

X. Inne informacje
Szanowni, termin znacie, miejsce znacie, regulamin znacie, kategorie malarskie i inne znacie – pozostaje Wam tylko zaplanować w swoich kalendarzach z wyprzedzeniem wyjazd na Urodziny, znaleźć parę, skomponować armię w oparciu o zasady konstrukcji i przybyć na „11 Urodziny Mitrila!”. Wierzę, że będzie to kolejne fantastyczne wydarzenie, dlatego nie wyobrażam sobie, aby miała kogoś zabraknąć.

W imieniu swoim, Bartiego, Marcina (Jaskier) serdecznie zapraszam na 11 Urodziny Mitrila.
Kalins

Lista zgłoszonych Graczy:
a/ kolorem zaznaczone wpłaty
b/ limit miejsc 90 osoby
O pierwszeństwie uczestnictwa pary decyduje pierwszeństwo wpłaty wpisowego na konto wskazane w regulaminie
Powiedz Mitril i wejdź.

Awatar użytkownika
Barti
Redaktor
Posty: 2750
Rejestracja: 23 wrz 2007, 20:35
Skąd: Warszawa

Re: 11 Urodziny Mitrila - 11-12.05.2019

Post autor: Barti » 01 kwie 2019, 16:48

Już się nie mogę doczekać oceny tegorocznych prac. Co do stołów, chętnie wspomogę swoją bazą terenową, niech będzie ładnie ;)
Uncertain the future is...

Awatar użytkownika
Kat
Poskramiacz pająków
Posty: 1326
Rejestracja: 24 sty 2008, 11:44
Skąd: Nie-zły Ent (Dębica)

Re: 11 Urodziny Mitrila - 11-12.05.2019

Post autor: Kat » 01 kwie 2019, 20:10

Padaka do kwadratu. Stoły rok temu całkiem zepsuły mi zabawe, zamiana armii w parze jest ok jak sie bierze wyrownana pare a nie jak sie gra z jakas kotwica co nie ogarnie drugiej listy :)

Pozdro mazi :*
Wojownik "Zachodniej Ukrainy"

Cpt. Barbossa
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 4
Rejestracja: 25 lip 2018, 12:32

Re: 11 Urodziny Mitrila - 11-12.05.2019

Post autor: Cpt. Barbossa » 02 kwie 2019, 18:20

Cześć! Zgłoszenia tutaj czy wystarczy na maila?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Solmyr
Pomocnik Szamana
Posty: 874
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:14
Skąd: Opole / UWO

Re: 11 Urodziny Mitrila - 11-12.05.2019

Post autor: Solmyr » 02 kwie 2019, 19:21

Obrońcy tytułu opłaceni ;)
Lubisz placki?

Awatar użytkownika
Wiesniak
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 325
Rejestracja: 15 lis 2010, 13:55
Skąd: PLGW

Re: 11 Urodziny Mitrila - 11-12.05.2019

Post autor: Wiesniak » 02 kwie 2019, 22:10

Zglaszam: Wiesniak i brat syjamski Wiesniaka. Juz oplacone.
Jeśli komuś się to nie podoba - zwracam wpisowe. Dziękuję bardzo za uwagę, do widzenia.

Awatar użytkownika
Sfacio
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 205
Rejestracja: 16 sty 2012, 16:13
Skąd: Karakorum

Re: 11 Urodziny Mitrila - 11-12.05.2019

Post autor: Sfacio » 03 kwie 2019, 10:42

Para: sfacio + szukam pary a jak nie to gram sam opłacona.
Szukam gracza dobra do pary.
Pozdrawiam
Sfacio=Czyngis-Chan=Siergiej
Mój WIP
Moja strona na FB

Awatar użytkownika
Zack
Sędzia LO
Posty: 525
Rejestracja: 07 lip 2008, 18:50
Skąd: Bielsko-Biała

Re: 11 Urodziny Mitrila - 11-12.05.2019

Post autor: Zack » 03 kwie 2019, 19:23

Zgłaszam parę Zack i Montes, przelew wysłany :)

Awatar użytkownika
Kalins
Redaktor Naczelny
Posty: 2993
Rejestracja: 19 wrz 2007, 15:09
Skąd: Józefów

Re: 11 Urodziny Mitrila - 11-12.05.2019

Post autor: Kalins » 04 kwie 2019, 8:41

Dziękuje za informację - aktualizację zgłoszeń zrobię jutro wieczorem.
Powiedz Mitril i wejdź.

*Slay
Sędzia LO
Posty: 347
Rejestracja: 13 gru 2014, 18:50
Skąd: Kalisz/Wrocław

Re: 11 Urodziny Mitrila - 11-12.05.2019

Post autor: *Slay » 04 kwie 2019, 9:21

Termin zarezerwowany, para w drodze :)

Pytanie co do malarki:
Ostatnio gdzieś obiło mi się o uszy, że armie vel modele, które już gdzieś coś wygrały(na innych masterach) nie są oceniane w malarkach.
Jak to będzie wyglądać na urodzinach?

Oczywiste jest, że modele, które już na Uro wygrały nie są zgłaszane ponownie.
Slay's Studio zaprasza z zamówieniami na malowanie/rzeźbę :)

https://www.facebook.com/slaysstudio

Pozdrawiam
Kamil :)

Awatar użytkownika
Barti
Redaktor
Posty: 2750
Rejestracja: 23 wrz 2007, 20:35
Skąd: Warszawa

Re: 11 Urodziny Mitrila - 11-12.05.2019

Post autor: Barti » 04 kwie 2019, 11:26

Slay - nic mi o takim podejściu nie wiadomo, pomijając już to, skąd miałbym wiedzieć, co dostało nagrodę za malarkę np. w Krakowie czy Łodzi :)
Uncertain the future is...

Awatar użytkownika
Ponczek
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 3
Rejestracja: 23 maja 2018, 19:01
Skąd: Gdańsk

Re: 11 Urodziny Mitrila - 11-12.05.2019

Post autor: Ponczek » 04 kwie 2019, 15:49

Zgłaszam parę Oskar "Ponczek" Ponczek i Michał "Skowron" Skowroński. Przelew wykonany :)
Jeśli komuś się to nie podoba - zwracam wpisowe. Dziękuję bardzo za uwagę, do widzenia.

Awatar użytkownika
Klusek
Gobliński jeździec
Posty: 61
Rejestracja: 10 kwie 2017, 20:54
Skąd: Kraków

Re: 11 Urodziny Mitrila - 11-12.05.2019

Post autor: Klusek » 04 kwie 2019, 15:54

Zgłaszam parę Klusek i LoneWolf, przelew wysłany.

Cpt. Barbossa
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 4
Rejestracja: 25 lip 2018, 12:32

Re: 11 Urodziny Mitrila - 11-12.05.2019

Post autor: Cpt. Barbossa » 04 kwie 2019, 20:08

Zgłaszam parę Maciej "Cpt.Barbossa" Miziołek i Maciej Kuza. Przelew wysłany

Awatar użytkownika
Kronos
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 249
Rejestracja: 14 lut 2013, 15:32
Skąd: Wrocław

Re: 11 Urodziny Mitrila - 11-12.05.2019

Post autor: Kronos » 05 kwie 2019, 9:51

Z jakiegos powodu nie mogę napisać PW wiec pytanie do Bartiego:
Czy bohater na rydwanie khandu klasyfikuje się w kontekscie malarki jako bohater czy maszyna?
(Pamiętam, że na 10 uro byly jakies watpliwosci)
Jesteś z Wrocławia i nie wiesz co, gdzie i jak? Napisz pm.
Grupa na fb: https://www.facebook.com/groups/771243309591323/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turnieje i inne imprezy ”