[MASTER] Zadyma na Południu, 14-15.09.2019 r. Bielsko-Biała

Karimatka, śpiwór, termos z kawą i w drogę...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Zack
Sędzia LO
Posty: 525
Rejestracja: 07 lip 2008, 18:50
Skąd: Bielsko-Biała

[MASTER] Zadyma na Południu, 14-15.09.2019 r. Bielsko-Biała

Post autor: Zack » 31 lip 2019, 10:46

Obrazek Obrazek


Grupa graczy The Highlanders oraz sklep hobbystyczny Strefa Gry z Bielska-Białej mają wielką przyjemność ogłosić kolejną edycję turnieju rangi master w Bielsku-Białej, pod nazwą Zadyma na Południu. Poniżej regulamin, który może ulec jeszcze drobnym poprawkom.
Termin: 14-15.09.2019
Miejsce: Centrum Hobbystyczne Strefa Gry, ul. Gazownicza 21A, Bielsko-Biała
Organizator turnieju: Zachary "Zack" Adamczyk Sędzia główny: Zachary „Zack” Adamczyk Sędzia liniowy: Seweryn "szirer" Brudny
Sędzia techniczny: Roman Cupek
Limit miejsc: 48,
pierwszeństwo mają osoby z opłaconą wejściówką i wysłaną poprawną rozpiską Format punktowy: 550 pkt (w najbliższych dniach zostanie to potwierdzone)
Wpisowe: 35 zł za osobę (w najbliższych dniach zostanie to potwierdzone)
I. Informacje ogólne.
1.Turniej jest turniejem klasy Master Ligi Ogólnopolskiej LOTR i zaliczany jest do Ligii Ogólnopolskiej. 2. Pary pierwszej rundy zostaną wylosowane. W następnych rundach stosujemy system szwajcarski, tzn. najlepsza i druga para po danej turze walczą ze sobą , para trzecia walczy z czwartą itd. W pierwszej rundzie możliwe jest rzucanie wyzwań.
3. Zgłoszenia na turniej z poprawną rozpiską należy przysyłać na adres [email protected] do dnia 30 sierpnia 2019 r., godzina 20.00. Opłatę za turniej należy wykonać przelewem do dnia 30 sierpnia 2019 r. z dopiskiem Zadyma i nick gracza : Zachary Adamczyk ul. Reja 17/44 43-300 Bielsko-Biała nr rachunku: 26 1950 0001 2006 0066 5029 0001 (liczy się data zaksięgowania na rachunku odbiorcy).
4. Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko, nick i ID oraz miejscowość z której pochodzi oraz rozpiskę w pliku Excel wg podanego schematu: ...
5. Gracze zobowiązani są posiadać : kostki, miarkę calową, scenariusze oraz statystyki i zasady swojej armii oraz drukowaną rozpiskę.
6.Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.

II. Kompozycja armii
1. Każday gracz wystawia 2 armie - jedną z armylistów ZŁA, drugą z armylistów DOBRA.
2. Format punktowy to 550 pkt.
3. Armie muszą być skomponowane na podstawie podręczników: Armies of The Lord of The Rings, Armies of Hobbit, Scouring of the Shire oraz FAQ, Errat i profili wydanych przez Games Workshop do dnia 31 sierpnia 2019 r.
4. Niedopuszczalne jest wystawienie proxów. Konwersje muszą być dopuszczone przez sędziego przed turniejem.
5. Wszystkie modele muszą być pomalowane i wypodstawkowane. Modele niepomalowane i nie wypodstawkowane w całości mogą być zgłaszane sędziemu do zdjęcia ich ze stołu w trakcie turnieju. Sędziowie mają prawo zdjąć ze stołu model niewymalowany lub bez podstawki bez zgłoszenia tego faktu przez graczy.
6. Cięcia: brak

III. Rozgrywka
1. Podczas turnieju gracze rozgrywają 6 bitew. Czas przeznaczony na rozegranie jednej bitwy to 90 minut w formie 80 minut na grę i 10 minut na dogranie aktualnie rozpoczętej fazy. W momencie ogłoszenia skończenia czasu gracze dogrywają wyłącznie tą fazę która obecnie jest rozgrywana, jeśli doszło do rzutu na pierwszeństwo przez obu graczy, dogrywana jest faza ruchu.
2. Każdy z Uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskimi Ligi Ogólnopolskiej - są one wiążącą interpretacją zasad.
3. Odległości mierzymy w calach.
4. Po zakończeniu wszystkich pojedynków, obaj gracze zgłaszają wyniki sędziemu.
5. Gramy na blatach o wymiarach 48x48 cali.

IV. Harmonogram turnieju:
SOBOTA
9.00 - 9.45 - zapisy 9.45 - 9.55 - rozlosowanie pierwszych par 10.00 - Rozstawienie na stołach 10.10 - 11.40 - I Bitwa 11.50 - Rozstawienie na stołach przed bitwą II
12.20 - 14.30 - II Bitwa 14.30 – 15.30 - przerwa obiadowa 15.40 - Rozstawienie na stołach przed bitwą III
15.50 - 17.20 - III Bitwa 17.20-17.30 - Rozstawienie na stołach przed bitwą IV
17.30-19.00 - IV Bitwa 19.00-
Zakończenie dnia pierwszego.
Armie do konkursów zostawiamy opisane i widoczne do oceny.
NIEDZIELA
9.00 - rozpoczęcie 2 dnia turnieju 9.00- 9.10 - Podanie par V bitwy 9.20 - rozstawienie przed V bitwą 9.30-11.00 - V bitwa 11.10 - Rozstawienie przed bitwą VI
11.20 - 12.50 - bitwa VI 13.30 - ogłoszenie wyników, zakończenie turnieju

V. Scenariusze
Przed pierwszą bitwą zostanie wylosowanych 6 z pośród poniższych scenariuszy :
1 Domination
2 To the Death
3 Hold Ground
4 Lords of Battle
5 Reconnoitre
6 I 'll Met by Moonlight
7 Contest of Champions
8 Capture and Control
9 Storm the Camps
VI. Oaths of Battle
Każdy gracz otrzyma na początku turnieju talię 8 kart, tzw. Oaths of Battle, które zawierają tajemne zadania do wykonania. Przed bitwą gracze wybierają dla siebie karty, które odkładają na bok, tak by przeciwnik nie mógł zapoznać się z ich treścią. Każda karta posiada trzy poziomy „wykonania zadania” : Wojownik, Kapitan, Bohater, przy czym karty wykorzystane już przez gracza nie mogą ponownie być wylosowane. Link do kart: ...
Punktacja za Oaths of Battle: • Wojownik – 1 pkt • Kapitan – 2 pkt • Bohater – 4 pkt

VII. Punktacja:
Punkty zwycięstwa naliczane są według zasad opisanych w danym scenariuszu:
• 2 razy więcej punktów - duże zwycięstwo - 21:1
• Więcej punktów - małe zwycięstwo - 15:7
• tyle samo punktów - remis – 10:10
• pauza - 15 pkt
Następnie do powyższego wyniku dolicza się (jeśli jest co doliczać) punkty za zdobyte Oaths of Battle, które po zsumowaniu z wynikiem bitwy stanowią ostateczną punktację w danej potyczce oraz odejmuje się punkty za Oaths of Battle zdobyte przez przeciwnika. ( Wygranie dużym zwycięstwem i zdobycie Oath of Battle na poziomie Bohater, przy uniemożliwieniu zdobycia punktów za Oaths u przeciwnika to łącznie 25-0 pkt. Gdy przeciwnik wówczas zdobędzie Oaths za 4 punkty, wygrana to 21-1). O miejscu w tabeli decydują w pierwszej kolejności wszystkie zgromadzone przez gracza Punkty Zwycięstwa, następnie wynik bezpośredniej rywalizacji, następnie suma małych punktów.
Dodatkowa punktacja:
+ 5 pkt - opłacenie wpisowego w terminie
+ 5 pkt - nadesłanie prawidłowej rozpiski w terminie
+ 5 pkt - posiadanie wydrukowanej rozpiski na formularzu

VII. Przepisy porządkowe
1. Przedłużanie gry będzie karane ostrzeżeniami i w konsekwencji karami (ujemne VP). Jeżeli sędzia będzie notorycznie wzywany do jednego stołu wówczas gracz, który po raz drugi wzywa sędziego i po raz drugi nie będzie miał racji podczas niepotrzebnej sprzeczki zostanie ukarany punktami karnymi. Zatem spójrzcie w zasady swoich modeli i FAQ, aby nie zarobić punktów karnych.
2. W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju. Dyskwalifikacja gracza jest równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników na 0:25.
3. Wszelkie sytuacje sporne powinny być rozstrzygane przez rzut sporny, a sędziowie mogą być wzywani jedynie jeśli gracze nie mogą dojść do porozumienia.
4. Decyzje sędziów są nieodwołalne. W trakcie turnieju odbędzie się konkurs, gdzie gracze będą mogli wystawić swoje modele m.in. w następujących kategoriach: - najładniejsza armia dobra - najładniejsza armia zła - najładniejsza konwersja turnieju - najbardziej klimatyczna armia turnieju Każdy gracz może wystawić modele do dowolnej liczby kategorii, pod warunkiem wymalowania wszystkich modeli w armii (można wystawić dobro i zło) i wykończenia wszystkich podstawek. Modele wystawione do konkursu muszą być pomalowane lub konwertowane w całości przez wystawiającego (modele pożyczone muszą być oznaczone)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turnieje i inne imprezy ”