WARSZAWA 27.06.2015
Moderatorzy: Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Mnil
WARSZAWA 27.06.2015
Termin: 27.06.15
Miejsce: LXXVIII Liceum Ogólnokształcące
im. Marii Pawlikowskiej - Jasnorzewskiej
ul. Anieli Krzywoń 3 Warszawa, Bemowo
Wpisowe wynosi 10 zł od osoby (będą nagrody za pierwsze 3 miejsca)
I. Informacje ogólne
2. Pary pierwszej rundy zostaną wylosowane. W następnych rundach stosujemy system szwajcarski, tzn. najlepszy i drugi gracz po danej turze walczą ze sobą , gracz trzeci walczy z czwartym itd.
3. Można rzucać wyzwania.
4. Zgłoszenia na turniej: kopiujemy listę z ostatniego prostu i dopisujemy siebie
5. Gracze zobowiązani są posiadać : kostki, miarkę calową oraz zasady swojej armii i statystyki wszystkich wystawianych jednostek..
6. rozpiski wysyłacie na adres [email protected]
II. Kompozycja armii
1. Gracze wystawiają armię na 700 pkt
2. Armie muszą być skomponowane na podstawie zasad opisanych w książkach: The Fallen Realms, The Free People, The Kingdoms of Man, Mordor (2012), Moria&Angmar, Hobbit, Hobbit: pustkowia Smauga, Bitwa 5 Armii
3. W rozpisce możemy wykorzystać 6 punktów spośród:
Każdy sojusz - 1p
Koszyk zła:
Nazgul na Bestii - 4p
Monster z zasadą Fly, Mumak - 3p
Shade - 3p
Saruman - 3p
Goblin King - 3p
Nazgul konno - 2p
Taskmaster - 2p
Szaman (w tym shamani imienni) - 2p
Monster pieszy (nie będący bohaterem)- 1p
Monster pieszy (będący bohaterem) - 2p
Wargobus - 0.5p
Koszyk Dobra:
Saruman - 4p
Gandalf Biały/szary - 3p
wszystkie profile legolasa - 3p
Radagast na orle - 3p
Treebeard, Beorn, Gwaihir - 2p
Tharanduil - 2p
Tom Bombadil - 2p
Alfred+Bombur - 3p
Malbeth - 2p
Bombur - 1 pkt
Alfred - 1 pkt
Floi - 1p
Stormcaller - 1p
Kings Champion - 3pkt
pieszy/latający monster nie będący bohaterem - 1p
Armia Konnego Rohanu - 5pkt
III. Rozgrywka
1. Podczas turnieju gracze rozgrywają 3 bitwy. Czas przeznaczony na rozegranie jednej bitwy to 90 minut.
2. Każdy z Uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskimi Ligi Ogólnopolskiej - są one wiążącą interpretacją zasad. .
3.proxy są dopuszczone tylko jeśli modele zastępujące przedstawiają tą samą rasę a w armii nie stanowią więcej niż 50% liczby modeli
4. gramy na blatach 72x48
IV. Harmonogram turnieju:
Zapisy: 9:30 - 9:50
I Bitwa 10:00 - 11:30
II Bitwa 11:40 - 13:10
II Bitwa 13:20 - 14:50
V. Punktacja:
Punkty naliczane są według zasad opisanych w danym scenariuszu.
2 razy więcej Punktów Zwycięstwa - duże zwycięstwo - 15:0
więcej Punktów Zwycięstwa - małe zwycięstwo - 10:3
tyle samo Punktów Zwycięstwa - remis - 5:5
+3 VP za wysłanie rozpiski do 24.05 do godz. 18.00
+1 VP za posiadanie na turnieju rozpiski ( +2 VP za rozpiskę wydrukowaną ze stastystykami jednostek )
VI. Hobbystyka:
Na turnieju będą dodatkowe punkty za hobbystykę:
1. Malowanie:
1pkt - >25% armii pomalowanej
2pkt - 20% - 75% armii pomalowanej
3pkt - 75% - 100% armii pomalowanej
punktacja może być obniżona jeżeli armia jest słabo pomalowana (np. w 3 kolory albo "pomazana" farbą)
2. Wysiwyg:
1pkt - za posiadanie pełnego
3. Konwersje:
1pkt - za posiadanie od 5 łatwych
2pkt - rzeźbienie w GS
4. Podstawki:
1pkt - ponad 50% ma wykończone podstawki
2pkt - ponad 75% ma naprawdę ładne podstawki
Max do zdobycia 8 pkt.
VII. Scenariusze:
1.Hold Ground
Jedna ze stron wciela się w obrońców, a druga w atakujących (rzut kością, osoba o wyższym wyniku decyduje). Atakujący muszą spalić 10 budynków znajdujących się na polu bitwy. Jeżeli 2 modele atakujących i żaden model obrońców stykają się z budynkiem można go podpalić na 5+(3 modele 4+ , 4 modele i więcej 3+,). Modele, które podpalają nie mogą brać udziału w walce;
podpala się w fazie walki. Za każdy spalony dom atakujący dostają 1VP, a obrońcy za każdy obroniony(nie spalony).
Zasady specjalne:
-każdy budynek działa jak sztandar na obrońców (3")
-atakujący raz na gre mogą automatycznie podpalić 1 budynek (ale musi się z nim stykać przynajmniej jeden model)
-można uzyskać max 4VP za jednostki przy makerze.
-podpalać mogą jedynie piesze modele
2.To The Death!
Jedna ze stron wciela się w obrońców, a druga w atakujących (rzut kością, osoba o wyższym wyniku decyduje). Obrońcy mają za zadanie utrzymać króla przy życiu.
Obrońcy otrzymują 2VP za zabicie każdego zabójcy i 2VP jeżeli król nadal żyje.
Król
F4 S3 D6 A3 W2 C5 M2 W5 F2 4'' ruchu
-resistant to magic (na 2 kościach)
-raz na gre (1 ture walki) działa jak sztandar na 6"
-Czary: PROMOTE! Trudność 3+ do końca tury jednostka dostaje +1F +1S +1A - może być rzucone tylko na piechotę (szeregowe jednostki)
Obrońcy otrzymują także 2 przybocznych króla.
Przyboczny
F4 S4 D7 A2 W1 C3 M- W- F- 6" ruchu
-protect the king! - jeżeli król uczestniczy w walce z innymi modelami, przyboczny może zadeklarować heroic fight aby dołączyć do walki z królem.
Atakujący mają za zadanie zabić króla +2VP za każdą rane i Fate albo 8VP za zabicie króla. Atakujący otrzymują w tym celu trzech zabójców.
Zabójcy
F 5/3+ S4 D4 A2 W3 C4 M1 W1 F1 8" ruchu
-bane of kings(re-roll nie udanych woundów)
-throwing daggers
-sieć (czar) na 4+ paraliż (król nie może się przed tym bronić)
-elven cloak
-jeżeli król znajduje się 4" od zabójcy może on za darmo zadeklarować heroic fight.
W tym scenariuszu widocznośc wynosi 12"
3.Domination
Każda ze stron wybiera CHAMPIONA (CHAMPIONEM nie może być lider!) championem może być jedynie pieszy model.
Kto zabije więcej modeli championem wygrywa. 2razy więcej 10VP, więcej 5VP.
Dodatkowo mamy 50pkt za które możemy ulepszyć naszego championa
+1 atak - 10 pkt (max 3 ataki może mieć champion)
+1 obrony 10 pkt (max 8 obrony może mieć champion chyba że podstawowy profil modelu ma więcej)
+2 siły- 25 pkt
- łuk (S4) i zasada deadly shot!- 20pkt
- zasada rumila(przciwnik przerzuca 6 na wygranie walki)- 35 pkt
- resistance to magic na 2 kościach - 15 pkt
- bane of kings - 30 pkt
- zasada Elendila (heroic fight co ture) - 30 pkt
- elven blade z zasadą ranienia wszytskiego na 4+ - 30 pkt
+1 might - 5 pkt każdy (max 6 MIGHT)
+1 Fate - 5 pkt każdy (max 3 Fate)
+1 Will - 5 pkt każdy (max 6 WILL może mieć champion chyba że podstawowy profil modelu ma więcej
- nieustraszony (zdaje wszystkie testy męstwa automatycznie ale staje się INDEPEM)-10
- broń dowolna z +1 do zabicia - 15 pkt
VIII. Zgłoszenia:
KaMiKaZee
Miejsce: LXXVIII Liceum Ogólnokształcące
im. Marii Pawlikowskiej - Jasnorzewskiej
ul. Anieli Krzywoń 3 Warszawa, Bemowo
Wpisowe wynosi 10 zł od osoby (będą nagrody za pierwsze 3 miejsca)
I. Informacje ogólne
2. Pary pierwszej rundy zostaną wylosowane. W następnych rundach stosujemy system szwajcarski, tzn. najlepszy i drugi gracz po danej turze walczą ze sobą , gracz trzeci walczy z czwartym itd.
3. Można rzucać wyzwania.
4. Zgłoszenia na turniej: kopiujemy listę z ostatniego prostu i dopisujemy siebie
5. Gracze zobowiązani są posiadać : kostki, miarkę calową oraz zasady swojej armii i statystyki wszystkich wystawianych jednostek..
6. rozpiski wysyłacie na adres [email protected]
II. Kompozycja armii
1. Gracze wystawiają armię na 700 pkt
2. Armie muszą być skomponowane na podstawie zasad opisanych w książkach: The Fallen Realms, The Free People, The Kingdoms of Man, Mordor (2012), Moria&Angmar, Hobbit, Hobbit: pustkowia Smauga, Bitwa 5 Armii
3. W rozpisce możemy wykorzystać 6 punktów spośród:
Każdy sojusz - 1p
Koszyk zła:
Nazgul na Bestii - 4p
Monster z zasadą Fly, Mumak - 3p
Shade - 3p
Saruman - 3p
Goblin King - 3p
Nazgul konno - 2p
Taskmaster - 2p
Szaman (w tym shamani imienni) - 2p
Monster pieszy (nie będący bohaterem)- 1p
Monster pieszy (będący bohaterem) - 2p
Wargobus - 0.5p
Koszyk Dobra:
Saruman - 4p
Gandalf Biały/szary - 3p
wszystkie profile legolasa - 3p
Radagast na orle - 3p
Treebeard, Beorn, Gwaihir - 2p
Tharanduil - 2p
Tom Bombadil - 2p
Alfred+Bombur - 3p
Malbeth - 2p
Bombur - 1 pkt
Alfred - 1 pkt
Floi - 1p
Stormcaller - 1p
Kings Champion - 3pkt
pieszy/latający monster nie będący bohaterem - 1p
Armia Konnego Rohanu - 5pkt
III. Rozgrywka
1. Podczas turnieju gracze rozgrywają 3 bitwy. Czas przeznaczony na rozegranie jednej bitwy to 90 minut.
2. Każdy z Uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskimi Ligi Ogólnopolskiej - są one wiążącą interpretacją zasad. .
3.proxy są dopuszczone tylko jeśli modele zastępujące przedstawiają tą samą rasę a w armii nie stanowią więcej niż 50% liczby modeli
4. gramy na blatach 72x48
IV. Harmonogram turnieju:
Zapisy: 9:30 - 9:50
I Bitwa 10:00 - 11:30
II Bitwa 11:40 - 13:10
II Bitwa 13:20 - 14:50
V. Punktacja:
Punkty naliczane są według zasad opisanych w danym scenariuszu.
2 razy więcej Punktów Zwycięstwa - duże zwycięstwo - 15:0
więcej Punktów Zwycięstwa - małe zwycięstwo - 10:3
tyle samo Punktów Zwycięstwa - remis - 5:5
+3 VP za wysłanie rozpiski do 24.05 do godz. 18.00
+1 VP za posiadanie na turnieju rozpiski ( +2 VP za rozpiskę wydrukowaną ze stastystykami jednostek )
VI. Hobbystyka:
Na turnieju będą dodatkowe punkty za hobbystykę:
1. Malowanie:
1pkt - >25% armii pomalowanej
2pkt - 20% - 75% armii pomalowanej
3pkt - 75% - 100% armii pomalowanej
punktacja może być obniżona jeżeli armia jest słabo pomalowana (np. w 3 kolory albo "pomazana" farbą)
2. Wysiwyg:
1pkt - za posiadanie pełnego
3. Konwersje:
1pkt - za posiadanie od 5 łatwych
2pkt - rzeźbienie w GS
4. Podstawki:
1pkt - ponad 50% ma wykończone podstawki
2pkt - ponad 75% ma naprawdę ładne podstawki
Max do zdobycia 8 pkt.
VII. Scenariusze:
1.Hold Ground
Jedna ze stron wciela się w obrońców, a druga w atakujących (rzut kością, osoba o wyższym wyniku decyduje). Atakujący muszą spalić 10 budynków znajdujących się na polu bitwy. Jeżeli 2 modele atakujących i żaden model obrońców stykają się z budynkiem można go podpalić na 5+(3 modele 4+ , 4 modele i więcej 3+,). Modele, które podpalają nie mogą brać udziału w walce;
podpala się w fazie walki. Za każdy spalony dom atakujący dostają 1VP, a obrońcy za każdy obroniony(nie spalony).
Zasady specjalne:
-każdy budynek działa jak sztandar na obrońców (3")
-atakujący raz na gre mogą automatycznie podpalić 1 budynek (ale musi się z nim stykać przynajmniej jeden model)
-można uzyskać max 4VP za jednostki przy makerze.
-podpalać mogą jedynie piesze modele
2.To The Death!
Jedna ze stron wciela się w obrońców, a druga w atakujących (rzut kością, osoba o wyższym wyniku decyduje). Obrońcy mają za zadanie utrzymać króla przy życiu.
Obrońcy otrzymują 2VP za zabicie każdego zabójcy i 2VP jeżeli król nadal żyje.
Król
F4 S3 D6 A3 W2 C5 M2 W5 F2 4'' ruchu
-resistant to magic (na 2 kościach)
-raz na gre (1 ture walki) działa jak sztandar na 6"
-Czary: PROMOTE! Trudność 3+ do końca tury jednostka dostaje +1F +1S +1A - może być rzucone tylko na piechotę (szeregowe jednostki)
Obrońcy otrzymują także 2 przybocznych króla.
Przyboczny
F4 S4 D7 A2 W1 C3 M- W- F- 6" ruchu
-protect the king! - jeżeli król uczestniczy w walce z innymi modelami, przyboczny może zadeklarować heroic fight aby dołączyć do walki z królem.
Atakujący mają za zadanie zabić króla +2VP za każdą rane i Fate albo 8VP za zabicie króla. Atakujący otrzymują w tym celu trzech zabójców.
Zabójcy
F 5/3+ S4 D4 A2 W3 C4 M1 W1 F1 8" ruchu
-bane of kings(re-roll nie udanych woundów)
-throwing daggers
-sieć (czar) na 4+ paraliż (król nie może się przed tym bronić)
-elven cloak
-jeżeli król znajduje się 4" od zabójcy może on za darmo zadeklarować heroic fight.
W tym scenariuszu widocznośc wynosi 12"
3.Domination
Każda ze stron wybiera CHAMPIONA (CHAMPIONEM nie może być lider!) championem może być jedynie pieszy model.
Kto zabije więcej modeli championem wygrywa. 2razy więcej 10VP, więcej 5VP.
Dodatkowo mamy 50pkt za które możemy ulepszyć naszego championa
+1 atak - 10 pkt (max 3 ataki może mieć champion)
+1 obrony 10 pkt (max 8 obrony może mieć champion chyba że podstawowy profil modelu ma więcej)
+2 siły- 25 pkt
- łuk (S4) i zasada deadly shot!- 20pkt
- zasada rumila(przciwnik przerzuca 6 na wygranie walki)- 35 pkt
- resistance to magic na 2 kościach - 15 pkt
- bane of kings - 30 pkt
- zasada Elendila (heroic fight co ture) - 30 pkt
- elven blade z zasadą ranienia wszytskiego na 4+ - 30 pkt
+1 might - 5 pkt każdy (max 6 MIGHT)
+1 Fate - 5 pkt każdy (max 3 Fate)
+1 Will - 5 pkt każdy (max 6 WILL może mieć champion chyba że podstawowy profil modelu ma więcej
- nieustraszony (zdaje wszystkie testy męstwa automatycznie ale staje się INDEPEM)-10
- broń dowolna z +1 do zabicia - 15 pkt
VIII. Zgłoszenia:
KaMiKaZee
- ananasek32
- Gobliński jeździec
- Posty: 71
- Rejestracja: 02 sie 2013, 18:22
- Skąd: Warszawa
-
- Czyściciel klatek Trolli
- Posty: 9
- Rejestracja: 19 kwie 2015, 19:10
- Skąd: Warszawa