->DMP 2015 | 21-22 listopad 2015<-

Wyrzuć i zapomnij.

Moderatorzy: Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Mnil

Awatar użytkownika
KaMiKaZee
Bębniarz z głębin
Posty: 147
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:47
Skąd: Warszawa

->DMP 2015 | 21-22 listopad 2015<-

Post autor: KaMiKaZee » 15 paź 2015, 22:24

Termin: 21-22.11.2015
Miejsce: LXXVIII Liceum Ogólnokształcące
im. Marii Pawlikowskiej - Jasnorzewskiej
ul. Anieli Krzywoń 3 Warszawa, Bemowo
Nocleg: Na chwile obecną brak. Nadal walczę w ty temacie.

Wpisowe wynosi 80 zł od drużyny.Opłatę za turniej należy wysłać na podane konto po otrzymaniu potwierdzenia zgłoszenia.


I. Informacje ogólne.

1.Turniej jest turniejem klasy Master Ligi Ogólnopolskiej LOTR.

2. W turnieju mogą brać udział czteroosobowe drużyny.

3. Pary pierwszej rundy zostaną wylosowane. W następnych rundach stosujemy system szwajcarski, tzn. najlepsza i druga drużyna po danej turze walczą ze sobą , drużyna trzecia walczy z czwartą itd. Żadne drużyny nie mogą ze sobą grać dwa razy na turnieju.

4. Nie ma możliwości rzucenia wyzwania w pierwszej rundzie turnieju.

5. Zgłoszenia na turniej należy przysyłać na adres [email protected] do 11 listopada.

6.Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko każdego członka drużyny , jego pseudonim, numer ID jeśli gracz go posiada, miejscowość, z której pochodzi, informację o tym, który z graczy jest kapitanem i telefon kontaktowy oraz rozpiski umieszczone w treści maila. Rozpiski wysyłane muszą być stworzone wg następującego schematu:
Nazwa army listu(-ów)

I Nazwa bohatera(dodatkowy ekwipunek) – koszt bohatera
Liczba jednostek x Nazwa jednostki(dodatkowy ekwipunek) – koszt jednostek
II Nazwa bohatera(dodatkowy ekwipunek) – koszt bohatera
Liczba jednostek x Nazwa jednostki(dodatkowy ekwipunek) – koszt jednostek
III Nazwa bohatera(dodatkowy ekwipunek) – koszt bohatera
Liczba jednostek x Nazwa jednostki(dodatkowy ekwipunek) – koszt jednostek

Koszt punktowy, Liczba jednostek w armii


Zgłoszenia w innej formie nie będą przyjmowane.

7.Wszyscy nadsyłający zgłoszenie otrzymają potwierdzenie w przeciągu trzech dni. Brak potwierdzenia jest równoznaczny z tym, że zgłoszenie nie dotarło i należy je wysłać jeszcze raz. Po zatwierdzeniu zgłoszenia nie ma możliwości wprowadzania zmian w rozpiskach. Po otrzymaniu potwierdzenia zgłoszenia drużyna musi wpłacić pełną sumę (80 zł) na wskazane konto do 15.11.2015W tytule przelewu należy podać nazwę turnieju i nazwę drużyny.

8. W przypadku przekroczenia limitu miejsc (20) o uczestnictwie w turnieju decyduje kolejność nadesłania pełnego zgłoszenia. Opłacone zgłoszenia mają w takim wypadku pierwszeństwo.

9. Gracze zobowiązani są posiadać : kostki, miarkę calową,rozpiskę na każdą bitwę, oraz zasady swojej armii i statystyki wszystkich wystawianych jednostek.

10.Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do dokonania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach gracze zostaną niezwłocznie powiadomieni.



II. Kompozycja armii

1. Gracze wystawiają 4 w pełni pomalowane armie na 850pkt każda.

2. Armie muszą być skomponowane na podstawie zasad opisanych w książkach: The Fallen Realms, The Free People, The Kingdoms of Man, Mordor (2012), Moria&Angmar, Hobbit, Hobbit: pustkowia Smauga, Bitwa 5 Armii.

5. w drużynie nie mogą się powtórzyć bohaterowie imienni (saruman nie zaleznie czy jest dobry czy zły nadal jest sarumanem)

1.Maksymalnie 1/2 Armii może stanowić konnica.

4.Armia musi posiadać minimum 20 modeli (max 80)

6.W drużynie nie może się powtórzyć żaden army-list.

8. Postaci z Pierścieniem tracą możliwość jego używania - można je normalnie wystawiać, ale zasada "The Ring" nie działa.

9. wszystkie modele w armii muszą być pomalowane z wykończonymi podstawkami (pomalowane nie obrzygane farbą), w przeciwnym wypadku gracz przeciwny może zażądać zdjęcia ich ze stołu w tej sytuacji są uważane za zabite.

10. Konwersje użyte na turnieju muszą być zgodne z regulaminem ligi, ponadto wszystkie modele muszą posiadać WYSIWYG. OverWYSIWYG w postaci posiadania dodatkowych włóczni, tarcz bądź łuków na modelach nie posiadających ich w rozpisze jest możliwy tylko wtedy, kiedy wszystkie modele danego rodzaju w armii posiadają jednolite uzbrojenie(należy o tym powiadomić przeciwnika przed bitwą). Jeśli powyższe warunki nie zostaną spełnione przeciwnik może zażądać zdjęcia modeli ze stołu.

11.W rozpiskach możemy wykorzystać 8 punktów na koszyk dobra i 8 punktów na koszyk zła, z pośród:

[center]KOSZYK ZŁA[/center]
  • Nazgul imienny pieszo 2
  • Nazgul imienny konno 3
  • Nazgul imienny na bestii 5
  • Nazgul No-Name pieszo 1
  • Nazgul No-Name konno 2
  • Nazgul No-Name na bestii 4
  • Shade 4
  • Taskmaster 2
  • Shaman(lub model z czarem fury) 1
  • Monster pieszy bohater 2
  • Monster pieszy 1
  • Gulavhar 2
  • Wargobus 0,5
  • Sauron 4
  • Saruman pieszo 1
  • Saruman konno 2
  • Smaug 4
  • Smok 3
  • Szeloba 1
  • Nekromanta 1
  • Barog 2
  • Mumakil 2
  • Azog 1
  • Bolg 1
  • Groblog 1
[center]KOSZYK DOBRA[/center]
  • Saruman pieszo 3
  • Saruman konno 4
  • Gandalf szary pieszo 2
  • Gandalf szary konno 3
  • Gandalf biały pieszo 3
  • Gandalf biały konno 4
  • Alfred 2
  • Bombur 2
  • Radagast 1
  • Radagast na orle,bądź saniach 3
  • Galadriel (stare profile) 1
  • Galadriel (nowy profil) 3
  • Legolas 5
  • Bard 2
  • Thranduril 4
  • Stormcaller 2
  • Erkenbrand 1
  • Monster 1
  • Elladan/Elliohir pieszo 2
  • Elladan/Elliohir konno 3
  • Gil-Galad pieszo 1
  • Gil-Galad konno 2
  • Elrond pieszo 1
  • Elrond konno 2
  • King Champion 2
  • Malbeth 2
  • Floi 2
  • Aragorn 1
  • Ranger of the North 0,5
  • Beorn 3
Dodatkowo:
  • Czysta Armia Morii nie posiadająca nazguli dostaje bonus w postaci obniżenia kosztu Shade'a o -1 pkt (ale musi on występować samotnie w Warbandzie) oraz bonus w postaci obniżenia kosztu szamana o -1 pkt
  • Czysta Armia Esterlingów otrzymuje Bonus w postaci obniżenia kosztu Khamula o -3 pkt
  • Czyste Armie Drużyny pierściena oraz kompani thorina nie mają żadnego limitu jednostek
  • Sojusz Hobbitów z Elfami kosztuje 2 pkt z koszyka




III. Rozgrywka

1. Podczas turnieju gracze rozgrywają 6 bitew. Czas przeznaczony na rozegranie jednej bitwy to 115 minut + 5 minut na skończenie tury po sygnale.

2. Każdy z Uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskimi Ligi Ogólnopolskiej - są one wiążącą interpretacją zasad.

3. Odległości mierzymy w calach , aczkolwiek - jeżeli obaj gracze się zgodzą - można używać centymetrów.

4.Gracze używają tylko jednego zestawu kości!

5. Po zakończeniu wszystkich pojedynków kapitanowie zgłaszają sędziom łączny wynik całej drużyny.

6. Po przydzieleniu graczy w dwóch drużyn następuje standardowy rzut o wybór strony rozstawienia się. Gracz który wygra wybiera krawędź/róg(w zależności od scenariusza) i wystawia się tam jako pierwszy. Drugi gracz musi wystawić się po przeciwległej stronie. Po wystawieniu się graczy następuje rzut o inicjatywę w pierwszej turze i gra się rozpoczyna.

7. gramy na blatach o wymiarach 72x48 cali

IV. Przydzielenie par i stołów.

1.Przed bitwą kapitanowie mają możliwość zapoznania się ze stołami, na których będzie rozgrywać bitwy ich drużyna.

2. Po dokonaniu powyższej czynności kapitanowie rzucają k6, ten który uzyska wyższy rezultat określa którą stronę ze swojej drużyny(dobro lub zło) będzie chciał umieścić na wybranych stołach. Następnie kapitanowie wybierają na przemian stoły(zaczyna ten, który wygrał rzut). Na stołach wybranych przez zwycięzcę rzutu kładzione są rozpiski wybranej przez niego strony. Drugi kapitan „paruje” je z rozpiskami zła lub dobra(w zależności od wyboru kapitana przeciwnej drużyny; zawsze parujemy ze sobą przeciwne siły) swojej drużyny, po czym pierwszy kapitan wybiera, na którym ze stołów zagrają poszczególne pary.

3. Następnie kapitanowie zamieniają się rolami. Kapitan drużyny, która wygrała rzut K6, o którym mowa wyżej, paruje pozostałe armie, a drugi kapitan wybiera stoły, na których zagrają poszczególne pary.

V. Harmonogram turnieju:

Sobota
Kapitanowie wszystkich drużyn mają zgłosić się do sędziów do godziny 9:20.
9:30 – oficjalne rozpoczęcie turnieju, losowanie drużyn na I rundę.
I runda 9:45 – 12:00
uwaga: pierwsze 15 minut każdej rundy przeznaczone jest na sparowanie graczy. Zabronione jest zaczynanie bitwy przed upływem tego czasu. Po zakończeniu rundy kapitanowie mają 10 minut na oddanie kart drużyny z wynikami. Paringi na następną rundę są ogłaszane ok. 5 minut przed jej rozpoczęciem.
II runda 12:30 – 14:45
Przerwa obiadowa 14:45 – 15:45
III runda 15:45 -18:00

Niedziela
IV runda 9:15 – 11:30
V runda 11:45 – 14:00
Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród ok. 14.30

VI. Scenariusze

1.Reconnoite
Zasada specjalna: Burza: po wylosowaniu pierwszeństwa, gracz który je wygrał rzuca kością. Na 4+ do końca tury będzie szalała burza. Nie można wtedy używać broni strzeleckich, ale można używać broni miotanych. Dodatkowo widoczność zostaje ograniczona do 8".

2.Lords of Battle
Dodatkowo do warunków zwycięstwa dochodzą punkty za:
+6p jeżeli nasi Wszyscy bohaterowie zabiją 2x więcej MODELI niż Wszyscy bohaterowie przeciwnika.
+3p jeżeli nasi Wszyscy bohaterowie zabiją więcej MODELI niż Wszyscy bohaterowie przeciwnika.

3.Hold Ground
Dodatkowo w miejscu gdzie znajduje się środek znajduje się skrzynia ze skarbem.
Trzeba ją przenieść pieszym modelem za krawędź, z której "wyszedł" Lider przeciwnika. Skrzynię może nieść 1 model z połową ruchu lub 2 modele z pełnych ruchem.
Po zabiciu w walce w zwarciu jednego z niosących automatycznie przejmujemy skrzynię.
+6p za przeniesienie skrzyni za krawędź, z której "wyszedł" Lider przeciwnika.
+3p za posiadanie skrzyni na koniec gry.

4.Domination
Każda ze stron dostaje 3 posłańców. Przydziela ich do dowolnych warband.

Posłaniec (rasa przeważająca w naszej armii)
F 3 S 3 D6 A2 W2 C5 M 1 W 1 F 1 6'' ruchu
-Resistance to magic

+2p za przeprowadznie każdego posłańca
+2p za zabicie każdego posłańca

5. To the Death!
Bez zmian



VII. Punktacja:

punkty naliczane są według zasad opisanych w danym scenariuszu.
2 razy więcej punktów - duże zwycięstwo - 15:0
więcej punktów - małe zwycięstwo - 10:3
tyle samo punktów - remis - 5:5

1. O miejscu w tabeli decydują w pierwszej kolejności Punkty Zwycięstwa, następnie wynik bezpośredniej rywalizacji ( stosowane jeśli tylko dwie drużyny mają po tyle samo Punktów Meczowych i ze sobą grały), suma małych punktów.
VIII. Przepisy porządkowe

2. Przedłużanie gry będzie karane ostrzeżeniami
  • pierwsze bez konsekwencji
  • drugie (na turnieju, nie w bitwie) – 5 VP w aktualnie toczonej bitwie
  • trzecie – 10 VP w aktualnie toczonej bitwie
  • czwarte – automatyczna porażka 0:20 w aktualnej bitwie.
3.Wszelkie przejawy gry nie fair, przypadki buractwa itp. będą karane przyznawaniem odjęciem od 0 do 10 VP w aktualnie toczonej bitwie.
4. W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju. Dyskwalifikacja gracza jest równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników na 0:20.
5. Wszelkie sytuacje sporne powinny być rozstrzygane przez kapitanów drużyn, a sędziowie mogą być wzywani jedynie jeśli kapitanowie nie mogą dojść do porozumienia.
6. Decyzje sędziów są nieodwołalne.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2015, 23:19 przez KaMiKaZee, łącznie zmieniany 9 razy.

Awatar użytkownika
Christo
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 513
Rejestracja: 23 sty 2008, 21:59
Skąd: Pruszków

Post autor: Christo » 16 paź 2015, 0:35

Jeśli kogoś znam to mogę przenocować jedną drużynę standardowo. W tamtym roku zmieściłem dwie ale to trzeba dokładnie uzgodnić. Najlepiej ktoś z samochodem bo mieszkam parę kilometrów od Wawy. Pierwszeństwo jeśli chodzi o te ogłoszenie mają Kielce :)

Jeśli komuś brakuje ludka do grania i pożyczy mi całą armię :P to mogę zagrać. Chyba nigdy nie grałem w Hobbita. To nie może być aż tak trudne :D ?

Awatar użytkownika
Godfryd
Redaktor
Posty: 1396
Rejestracja: 21 sie 2011, 19:14
Skąd: Reprezentowice / Szybki Szpil
Kontakt:

Post autor: Godfryd » 16 paź 2015, 9:50

Zacznę zgłoszenia
Kielczańscy Palladyni w składzie: Pytemp, Diego Armando Maradona, Tomaszek, Godfryd
Nobody likes you, you're ugly and your mother dresses you funny. Now smile, you f*cking douche...

https://www.facebook.com/BrushGangsta/

Awatar użytkownika
Konradussss
Redaktor
Posty: 821
Rejestracja: 31 gru 2008, 19:10
Skąd: Wrocław / KonFederacja Dolnośląska

Post autor: Konradussss » 16 paź 2015, 9:59

Hej!
Jak znajdę drużynę to na bank będę.

Ogromny plus za koszyki!

Mimo wszystko takie rzeczy to trochę śmieszne są, no ale co kto lubi:
Gandalf biały pieszo 3
Galadriel (stare profile) 1
Galadriel (nowy profil) 3
Bard 2
Elladan/Elliohir pieszo 2
Gil-Galad pieszo 1
Aragorn 1
Pozdrawiam,
Konrad

Awatar użytkownika
Potemp
Nadzorca Trolli
Posty: 622
Rejestracja: 13 wrz 2011, 5:18
Skąd: Kielcza

Post autor: Potemp » 16 paź 2015, 10:23

In Diego we trust!

Awatar użytkownika
Dwarfik
Nadzorca Trolli
Posty: 607
Rejestracja: 18 mar 2012, 16:36
Skąd: Białystok

Post autor: Dwarfik » 16 paź 2015, 12:13

Kiedy można spodziewać się scenariuszy :) ?
Sprzedam nowiutkie wypraski goblinów z Goblin Town - więcej info priv ;)
King of Rohan pisze:PS. bo ja bym chciał grać na samych ROTN z GC, bez zwykłych ROTN


Mój WIP

Awatar użytkownika
KaMiKaZee
Bębniarz z głębin
Posty: 147
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:47
Skąd: Warszawa

Post autor: KaMiKaZee » 16 paź 2015, 13:08

W weekend będę nad nimi siedział ;)

Awatar użytkownika
TonyStark
Redaktor
Posty: 1957
Rejestracja: 15 sty 2009, 14:39
Skąd: Krk

Post autor: TonyStark » 16 paź 2015, 16:04

Kraków odpowie !!!

A do koszyków dołożyłbym Erkenbranda ;)
Wszystkich graczy z Krakowa zapraszam do naszej grupy na Facebooku! -->LotR w Krakowie<--

Awatar użytkownika
FishPriest
Redaktor
Posty: 1571
Rejestracja: 12 sty 2014, 14:42
Skąd: Łódź

Post autor: FishPriest » 16 paź 2015, 19:53

KaMiKaZee pisze: Armia Morii nie posiadająca nazguli dostaje bonus w postaci obniżenia kosztu Shade'a o -1 pkt (ale musi on występować samotnie w Warbandzie) oraz bonus w postaci obniżenia kosztu szamana o -1 pkt
Nie żeby moria była gięta, wzmocnijmy ją bardziej... (Srlsy dałbym to czystemu angmarowi)

KaMiKaZee pisze: Nekromanta 1
Barog 2
:lol: chyba odwrotnie.

Poza tym chyba nie mam obiekcji.
Wszystkich graczy z Łodzi zapraszam tutaj

Awatar użytkownika
Reaper
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 312
Rejestracja: 20 lut 2012, 19:26
Skąd: north

Post autor: Reaper » 16 paź 2015, 22:08

Z noclegiem na pewno byłyby 2 drużyny z Pomorza, tak to niewiadomo, także mamy nadzieję że jednak będzie załatwiony. :)

Awatar użytkownika
Potemp
Nadzorca Trolli
Posty: 622
Rejestracja: 13 wrz 2011, 5:18
Skąd: Kielcza

Post autor: Potemp » 17 paź 2015, 14:29

Propsy za cięcia :) Będzie dużo zabawy z kminieniem rozp :)

Awatar użytkownika
Neo
Angin
Posty: 2232
Rejestracja: 19 wrz 2007, 15:16
Skąd: Wrocław / UWO

Post autor: Neo » 17 paź 2015, 14:52

Nie da się wystawić w ogóle Elfów z Rivedell z Hobbita, rozumiem ucinanie ROhanów. Ale efy?

Awatar użytkownika
Godfryd
Redaktor
Posty: 1396
Rejestracja: 21 sie 2011, 19:14
Skąd: Reprezentowice / Szybki Szpil
Kontakt:

Post autor: Godfryd » 17 paź 2015, 15:01

Zmieńcie zapis "Szaman 1 pkt" na "model z fury 1 pkt" bo wezmę khardusha i ashraka którzy banowani nie są w tej chwili ;)
Nobody likes you, you're ugly and your mother dresses you funny. Now smile, you f*cking douche...

https://www.facebook.com/BrushGangsta/

Awatar użytkownika
LibraPL
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 485
Rejestracja: 09 lut 2010, 14:55
Skąd: Dębica

Post autor: LibraPL » 17 paź 2015, 16:42

Neo- serio? Jeszcze jeśli stoły będą 72 na 48...
Nie żebym robił Zagon na DMP czy coś
-Skoro strzelanie straciło na znaczeniu i trzeba wystawiać się na środku... to dlaczego strzlające leśniaki nadal zapinają?

-Chyba siebie nawzajem :D

Awatar użytkownika
Godfryd
Redaktor
Posty: 1396
Rejestracja: 21 sie 2011, 19:14
Skąd: Reprezentowice / Szybki Szpil
Kontakt:

Post autor: Godfryd » 17 paź 2015, 19:26

Jeszcze- Gulvahar za free ? :)
Nobody likes you, you're ugly and your mother dresses you funny. Now smile, you f*cking douche...

https://www.facebook.com/BrushGangsta/

Zablokowany

Wróć do „Kosz ”