Co może, a czego nie może kawaleria...

"Konia, konia, królestwo za konia!"

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Johnny
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 253
Rejestracja: 31 sty 2008, 14:50
Skąd: Katowice / Legion Śląsk

Post autor: Johnny » 29 maja 2009, 21:19

no wydaje mi się że nie dostajesz +1 bo lanca czy wojenna włócznia działa tylko w momencie gdy ty szarżowałeś nie przeciwnik:)
no chyba że są wyjątki to proszę o poprawkę

Awatar użytkownika
Kevin
[Własny wybór]
Posty: 3158
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:07
Skąd: Poznań

Post autor: Kevin » 29 maja 2009, 21:30

Czop pisze:A czy lanca działa gdy koś zaatakuje na nas.
Np.:
Mój KoDA stoi po skończonym ruchu a atakuje go WoMT. Wygrywam walkę i mam +1 czy nie?
Nie. Działa tylko w szarży. Nie ma wyjątków, od tej reguły, nawiązując do powyższego posta.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"

Awatar użytkownika
Konradussss
Redaktor
Posty: 821
Rejestracja: 31 gru 2008, 19:10
Skąd: Wrocław / KonFederacja Dolnośląska

Post autor: Konradussss » 19 cze 2009, 14:07

Pytanie dot. Monstrous mount jak i zwykłej kawalerii :

Czy może ona powalać jednostki z S > 6 ? Przykładowo Balrog , Sauron.

Awatar użytkownika
luckero
Posty: 1876
Rejestracja: 12 wrz 2007, 13:02
Skąd: Kraków

Post autor: luckero » 19 cze 2009, 14:24

Kawaleria nie, Monustrualne wierzchowce tak.

Awatar użytkownika
Wojteq
Nadzorca Trolli
Posty: 692
Rejestracja: 25 sty 2008, 8:11
Skąd: Radom/Kraków

Post autor: Wojteq » 30 sie 2009, 17:19

Kawalerią i MM tak.

Awatar użytkownika
Chipicao
Treser wargów
Posty: 46
Rejestracja: 27 maja 2009, 17:02
Skąd: Zaklików

Post autor: Chipicao » 19 paź 2009, 16:58

czy koń moze wjezdzać do lasu??
bo pewna osoba mowi ze moze i rusz sie z 1/4 ruchu

Awatar użytkownika
KedzioR_vo
Salah Ad Din
Posty: 2832
Rejestracja: 06 mar 2008, 18:11
Skąd: Gdynia

Post autor: KedzioR_vo » 19 paź 2009, 17:29

Kawaleria może poruszać się po trudnym terenie, aczkolwiek nie dostaje bonusów z szarży i istotnie jej zasięg jest 1/4 podstawowego zasięgu.


PozdRawiam
UWAGA!
Czytanie bez zrozumienia może prowadzić do trwałych uszkodzeń samooceny i ośmieszenia.
Nie ryzykuj - skontaktuj się ze słownikiem lub polonistą.

Awatar użytkownika
DrJurek
Sędzia LO
Posty: 1161
Rejestracja: 13 sty 2009, 18:01
Skąd: Brodnica

Post autor: DrJurek » 19 paź 2009, 17:34

Potiwerdzam ;]
Kalaweria : brak bonusów i 1/4 ruchu w lesie.
No chyba że Galadrim Knight :roll:
Więc mówisz , że nie czitujesz , ale po dwóch turach Twoje Krasnoludy są w połowie pola bitwy ?
Interesujące.

sprzedam :
http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=17888#417507

Awatar użytkownika
DrJurek
Sędzia LO
Posty: 1161
Rejestracja: 13 sty 2009, 18:01
Skąd: Brodnica

Post autor: DrJurek » 19 paź 2009, 17:39

Każdy trudny teren .
Więc mówisz , że nie czitujesz , ale po dwóch turach Twoje Krasnoludy są w połowie pola bitwy ?
Interesujące.

sprzedam :
http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=17888#417507

Awatar użytkownika
Majkel
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 349
Rejestracja: 06 lut 2009, 18:59
Skąd: Zaklików

Post autor: Majkel » 25 lis 2009, 15:48

Jeżeli szarżuje modelem (SQ/Jeździec) na model, który jest na SKRAJU lasu, to mam szarże???
"They think I'm a man out of control... but I've never had so much control."

Awatar użytkownika
Miltenek
Sztygar regionalny
Posty: 243
Rejestracja: 05 lip 2009, 10:15
Skąd: Piła, Szczecin

Post autor: Miltenek » 30 lis 2009, 6:20

Czy sztandar konny może mieć tarczę ??

Awatar użytkownika
Imrihil
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 393
Rejestracja: 26 sty 2008, 17:56
Skąd: Poznań

Post autor: Imrihil » 30 lis 2009, 8:07

nie
„Gdzież to Dunedainowie, o, Elessarze? Któż twoim krewnym w wędrówkę iść każe? To, co zgubione, z mgły się wyłania, Z północy jedzie już Szara Kompania. Dla ciebie mroczna ścieżyna, sąsiedzie; Trup strzeże drogi, co ku morzu wiedzie.”

Awatar użytkownika
Christo
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 513
Rejestracja: 23 sty 2008, 21:59
Skąd: Pruszków

Post autor: Christo » 30 lis 2009, 8:56

Majkel pisze:Jeżeli szarżuje modelem (SQ/Jeździec) na model, który jest na SKRAJU lasu, to mam szarże???
To przy okazji też nie :wink:

Narn
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 4
Rejestracja: 09 wrz 2009, 18:47
Skąd: Brzeg

Post autor: Narn » 28 gru 2009, 9:45

Czy armored horse, znany również jako opancerzony koń może zadawać rany drugiemu szeregowi tzw. wspierającym ?

Elladen
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 6
Rejestracja: 17 maja 2009, 16:18
Skąd: Kielca/Warszawa/Suchedniów

Rohan

Post autor: Elladen » 28 gru 2009, 10:39

Jak wiecie Rohan zamiast włóczni ma miotanki (bodajże nieskończoność x)) . Na ostatnim turnieju lokalnym kolega obok grający Rohanem w jednej turze ROR (faza ruchu) śćiągnął 5 orków. Gostek szarżował na jednego moranonka, zabił go z miotanki dojechał do następnego rzucił miotanke i go zabił i jechał tak dalej po następnych aż zabił 5 w fazie ruchu. PRzy okazji ruszył się aż 40 cm kawalerią w ten sposób . Jakiś cud?

moje pytania:

- Czy Rohańczycy mają nie do skończoności miotanek?
- Czy można w fazie ruchu zabić 5 jednostek nie mając Mumakila?
- Czy można podjeżdzać do następnej jak zabiło się swój początkowy cel?
- Czy przypadkiem miotanki nie rzuca się w fazie strzeleckiej jak się nie podjeżdża do przeciwnika a ma się zasięg? (offtop - nie dotyczy tego turnieju)
- Czy nie ma jakiegoś limitu na miotanki?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kawaleria”