Mahud Raiders

"Konia, konia, królestwo za konia!"

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

derrkater
Opiekun Balroga
Posty: 1461
Rejestracja: 03 lut 2008, 16:39
Skąd: Warszawa

Post autor: derrkater » 07 lut 2008, 15:03

Na mahudów jest bprzydatny mag defensywny np. Radagast, Cirdan, bądź thranduil, bo ich Aura of Dismay wyklucza z walki sporo jednostek, jeśli mają C1 lub 2...

Awatar użytkownika
drachenfeles
Pomocnik Szamana
Posty: 901
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:18
Skąd: Kraków

Post autor: drachenfeles » 07 lut 2008, 15:38

a wiesz to z doświadczenia?

jest to dział zasad, a nie pogadanki na temat... więc proszę nie przesadzać

derrkater
Opiekun Balroga
Posty: 1461
Rejestracja: 03 lut 2008, 16:39
Skąd: Warszawa

Post autor: derrkater » 08 lut 2008, 10:48

Sorry za off top.
Tak drachenfelesie, wiem to z doświadczenia.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Atanamir
Treser wargów
Posty: 17
Rejestracja: 07 lut 2008, 21:55
Skąd: z nienacka.

Post autor: Atanamir » 08 lut 2008, 20:38

Mam pytanie do dmuchawek: czy są one analogiczne do tych, które posiadają Hasharini czy do tych Wos'owych?
A propos impactów: czy jeśli wrogi model jest w base contact z naszym modelem, to ten atak przy szarży może trafić w nasz walczący model, czy bez ryzyka trafia wroga?

Ps: A jeszcze co do Mahud Riderów, moim zdaniem są świetni, ale trudno ich utrzymać zarówno przed szarżą (ostrzał) jak i po (break'e point).
O mor henion I dhu,
Ely sirar, al sila,
Ai! Aniron Undomiel...
Tiro! El eria e mor,
I lir en el Luitha uren, Ai! Aniron...

Awatar użytkownika
Theoden
Gobliński jeździec
Posty: 54
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:39
Skąd: KGB "Dragon"

Post autor: Theoden » 09 lut 2008, 10:29

Dmuchawki działają jak Wosowe.
Impact wypłacany jest automatycznie we wroga.
There is only one tactical principle which is not subject to change. It is: „To so use the means at hand to inflict the maximum amount of wounds, death, and destruction on the enemy in the minimum time.” - G.S. Patton Jr.

Awatar użytkownika
Lord_Samanthar
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 244
Rejestracja: 22 mar 2008, 11:10
Skąd: Gliwice

Post autor: Lord_Samanthar » 23 mar 2008, 12:29

Mahud mahudem, ale co powiecie na Kinga? Siła wyższa o jeden współczynnik i więcej o jeden współczynnik ataku + potęga to wraz z podstawowymi Mahudami będzie przepotężną siłą kawaleryjską. Sam szef wyrąbie sobie drogę ;).
Jędrzej Kaczmarek pisze:Mam pytanie jak się zabija króla goblinów ?

Awatar użytkownika
Brain
Bębniarz z głębin
Posty: 118
Rejestracja: 03 lut 2008, 15:08
Skąd: Płock

Post autor: Brain » 23 mar 2008, 12:53

I wyższa walka :D
On jest rzeźnikiem na 102 :D
Sądzę że jest bardzo dobrym dowódcą konnicy czy to mahudów czy haradrimów

Mróva
Pomocnik Szamana
Posty: 944
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:25
Skąd: skądinąd. Ostrów Wlkp.

Post autor: Mróva » 24 mar 2008, 15:55

Brain pisze:
On jest rzeźnikiem na 102
Nie jest aż taki cool :wink: Na jednostki z F5 czy też mocniejszych herosów ssie, a średniawy def sprawia, że każdy słabszy rzut czy cokolwiek co naraża go na hity przyprawia o palpitację serca :)
Darth Vather pisze:Zna ktoś tytuł głównej muzyki z Władcy Pierścieni? Brzi to jakoś tak TaMTaMTaM TamTamTam TamTamTam TamTamTaaam Tam TamTam

Awatar użytkownika
Lord_Samanthar
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 244
Rejestracja: 22 mar 2008, 11:10
Skąd: Gliwice

Post autor: Lord_Samanthar » 24 mar 2008, 16:00

Od tego ma 3 żywota ;). Raczej ludzie będą o niego dbać w czasie bitwy :).
Jędrzej Kaczmarek pisze:Mam pytanie jak się zabija króla goblinów ?

Awatar użytkownika
Brain
Bębniarz z głębin
Posty: 118
Rejestracja: 03 lut 2008, 15:08
Skąd: Płock

Post autor: Brain » 24 mar 2008, 17:45

Lord_Samanthar pisze:Od tego ma 3 żywota ;).
Chyba 2życia i 1 Los :D
Ale należy wiedzieć jak atakowaćnim a nie wpychać w sam środek walki tylko flanki :D

A pytanie z tych impalerem.
Jak to jest. Wjeżdżam w jednostkęo def 5. Zabijam na 5. Wyrzuciłem tę piątkę i czy mogę dalej jechać czy sięzatrzumuję. (jechanie pod warunkiem pozostania ruchu)
Jak to jest bo nie jestem pewien?

Awatar użytkownika
Florek
Bębniarz z głębin
Posty: 164
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:28
Skąd: Poznań

Post autor: Florek » 24 mar 2008, 17:51

Stoisz w miejscu

Awatar użytkownika
Brain
Bębniarz z głębin
Posty: 118
Rejestracja: 03 lut 2008, 15:08
Skąd: Płock

Post autor: Brain » 24 mar 2008, 18:42

Prosżę o odpowiedź jakiegoś sędziego bo wtedy będę pewnien na 100%

Awatar użytkownika
Lord_Samanthar
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 244
Rejestracja: 22 mar 2008, 11:10
Skąd: Gliwice

Post autor: Lord_Samanthar » 24 mar 2008, 20:14

Brain pisze:
Lord_Samanthar pisze:Od tego ma 3 żywota ;).
Chyba 2życia i 1 Los :D
Ale należy wiedzieć jak atakowaćnim a nie wpychać w sam środek walki tylko flanki :D

A pytanie z tych impalerem.
Jak to jest. Wjeżdżam w jednostkęo def 5. Zabijam na 5. Wyrzuciłem tę piątkę i czy mogę dalej jechać czy sięzatrzumuję. (jechanie pod warunkiem pozostania ruchu)
Jak to jest bo nie jestem pewien?
A racja, moje niedopatrzenie ;).

Z tego co pamiętam to Florek chyba jest Sędzią i dobrze o impalerze mówi ;).
Jędrzej Kaczmarek pisze:Mam pytanie jak się zabija króla goblinów ?

Awatar użytkownika
ugluk
Płomień z Udunu
Posty: 2155
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:32
Skąd: Wrocław / UWO

Post autor: ugluk » 24 mar 2008, 21:37

Brain pisze:Prosżę o odpowiedź jakiegoś sędziego bo wtedy będę pewnien na 100%
Stoisz w miejscu.

Awatar użytkownika
Lurtz15
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 215
Rejestracja: 25 sty 2008, 13:59
Skąd: a żebym ja wiedział...

Post autor: Lurtz15 » 25 mar 2008, 13:47

A taka sytuacja: KoMT szarżuje na Mahuda, bo ma pierwszeństwo. W swojej turze Mahud z 2 Szeregu wyjeżdza i impalerem zabija KoMT-a czy ten 1 Mahud może się ruszyć czy nie?
Gram for fun

a nie ma większego fanu niż masakrowanie armii przeciwnika:-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kawaleria”