Mahud Raiders

"Konia, konia, królestwo za konia!"

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Imrihil
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 393
Rejestracja: 26 sty 2008, 17:56
Skąd: Poznań

Post autor: Imrihil » 25 mar 2008, 14:28

A Mahud na wielbłądzie jak zaszarżuje na konia, to ma bonus od szarży tak, jak na piechotę (tak wnioskuję z wypowiedzi Lurtz'a15)?

[Ok, teraz zapamiętam Lurtz15 :)]
Ostatnio zmieniony 30 mar 2008, 20:50 przez Imrihil, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Lurtz15
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 215
Rejestracja: 25 sty 2008, 13:59
Skąd: a żebym ja wiedział...

Post autor: Lurtz15 » 30 mar 2008, 20:32

A jak Mahud zabije konia kowererzyście impalerem, to ma potem w walce 3 kości (walczy z piechurem)

A we wpomnianej w poprzednim poście sytuacji, chodziło o impaler a nie premię od szarży. A KoMT był tylko przykładem, może być zamiast niego KoDA pieszo.

pozdrawiam

PS Jak już to Lurtz'a15 a najlepiej "przedmówcy"
Gram for fun

a nie ma większego fanu niż masakrowanie armii przeciwnika:-)

Awatar użytkownika
BlackMist
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 490
Rejestracja: 23 sty 2008, 21:57
Skąd: Londyn

Post autor: BlackMist » 31 mar 2008, 8:23

A taka sytuacja: KoMT szarżuje na Mahuda, bo ma pierwszeństwo. W swojej turze Mahud z 2 Szeregu wyjeżdza i impalerem zabija KoMT-a czy ten 1 Mahud może się ruszyć czy nie?
Nie

Awatar użytkownika
Brain
Bębniarz z głębin
Posty: 118
Rejestracja: 03 lut 2008, 15:08
Skąd: Płock

Post autor: Brain » 22 kwie 2008, 12:32

Czy lanca dodaje +1 do imaplera?

czy jak zaszarżuję w konną jednostkęto testujęczy wybieram w kogo imapler?

Czy King może podbijać Mightem wynik Impalera?

Czy jeśli szarżuję na 2 piesze jednostki to każda dostaje po 1 hicie z S 4 czy tylko 1 ??

Awatar użytkownika
drachenfeles
Pomocnik Szamana
Posty: 901
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:18
Skąd: Kraków

Post autor: drachenfeles » 22 kwie 2008, 12:34

Brain:

ad 1) nie
ad 2) tak, jak przy normalnym ataku
ad 3) nie
ad 4) tylko jedna
Megatona - Amerykańska jednostka miary demokracji

Awatar użytkownika
Brain
Bębniarz z głębin
Posty: 118
Rejestracja: 03 lut 2008, 15:08
Skąd: Płock

Post autor: Brain » 22 kwie 2008, 13:13

To jeszcze pytanie.
Zaszarżowałem i zabiłem mahudem .
Czy mogą do mnie strzelać?
i czy jeśli ktoś podejdzie to mam plusy od szarży?

Awatar użytkownika
drachenfeles
Pomocnik Szamana
Posty: 901
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:18
Skąd: Kraków

Post autor: drachenfeles » 22 kwie 2008, 13:19

ad 1) tak
ad 2) nie
Megatona - Amerykańska jednostka miary demokracji

Awatar użytkownika
Wróbelek
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 309
Rejestracja: 28 sty 2008, 20:56
Skąd: się bierze kurz?

Post autor: Wróbelek » 22 gru 2009, 23:08

Czy mogę jechać dalej (czyt. zaatakować lub uciec) jak już kogoś z impalera zabiłem? Wiem, że było to wałkowane i domyślam się, że nie, ale wolę mieć pewność.
Pozdro

Awatar użytkownika
Christo
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 513
Rejestracja: 23 sty 2008, 21:59
Skąd: Pruszków

Post autor: Christo » 22 gru 2009, 23:11

Na 100% nie można. Jeśli jedziesz w jednego gostka i przez przypadek zabijesz go z impacta to stoisz. Więc jak chcesz zrobić heroica to zawsze polecam zaatakować 2 przeciwników :wink:

Awatar użytkownika
Grunthor
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 500
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:36
Skąd: Ursynów/PatoLotRiA

Post autor: Grunthor » 23 gru 2009, 17:53

Wróbel Kanciarz :P

A wjeżdżając już do walki, w której jest inny MR testuje się kogo trafia czy automatem wpada w przeciwnika ?
Druga ksywa - Kisiell

Grunthor - Rubaszny Olbrzym - żyjący w Cardif

Awatar użytkownika
Forest
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 238
Rejestracja: 04 lip 2008, 15:42
Skąd: Poznań AP

Post autor: Forest » 23 gru 2009, 18:22

Skoro możesz przy szarży na pojedynczy model kawalerii sobie wybrać, jak przy normalnej walce wręcz, to analogicznie wjeżdżając do walki, w której już jest MR, nie ma obawy że skasujesz swojego.
UWAGA INFORMUJĘ ŻE MOJA SPRZEDAŻ ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA.
Kupiłem wczoraj mięso z klauna. Śmiesznie smakowało.

Jestem Bolgiem. Uświadom to sobie,sobie....

Awatar użytkownika
Quik
Bębniarz z głębin
Posty: 133
Rejestracja: 08 lis 2008, 10:20
Skąd: Poznań

Post autor: Quik » 15 gru 2010, 13:51

A teraz ja mam pytanie:
Mahud konny szarżuje na model kawaleryjski,czy wypłaca on hity w konia i jeźdzca czy tylko w jeźdzca?Czy kula się jakoś?
Pozdrawiam
Niepozorny ja.

DEAD
Poskramiacz pająków
Posty: 1274
Rejestracja: 04 maja 2008, 13:03
Skąd: Toruń

Post autor: DEAD » 15 gru 2010, 14:04

Sam wybierasz w kogo uderzasz.
Ajas pisze:Dunedain, DEAD - chyba specjalnie dla Was zacznę wlepiać upomnienia za pisanie głupot związanych z zasadami gry -.-Boromir CoWT cierpi z powodu kary -1 do rzutu na wygranie walki z racji posiadania sztandaru

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kawaleria”