Monstrualne wierzchowce

Potwory i spółka.

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Kano Thalion
Treser wargów
Posty: 33
Rejestracja: 19 maja 2008, 14:57

Post autor: Kano Thalion » 03 cze 2008, 19:28

ej jak aakuje nazgulem na besti ti mam szarze i czy w tym momencie moge wykrzystac potege nazgula do podniesinia wyniku kosci besti??
Kano Thalion

Awatar użytkownika
Kano Thalion
Treser wargów
Posty: 33
Rejestracja: 19 maja 2008, 14:57

Post autor: Kano Thalion » 03 cze 2008, 19:28

aha i ile dokladnie atakow ma nazgul na besti w szarzy??
Kano Thalion

Awatar użytkownika
Fensir
Plugawy Szaman
Posty: 1179
Rejestracja: 10 mar 2008, 12:53
Skąd: ABW pod domem?

Post autor: Fensir » 03 cze 2008, 19:34

Bestia to latająca piechota. Ma ona zawsze 2 ataki.
Następnym razem edytuj posty, a nie pisz 2 pod rząd.
Heru pisze:Nie obraź się Ven. Ale grałeś hobbitami? Bo 75 modeli to tylko na LoME i tylko z anglikami.
"Nam jedna szarża - do nieba wzwyż;
i jeden order - nad grobem krzyż"

Awatar użytkownika
Kano Thalion
Treser wargów
Posty: 33
Rejestracja: 19 maja 2008, 14:57

Post autor: Kano Thalion » 03 cze 2008, 19:37

dobra sory czyli podczas szarzy mam 4 ataki 2 od besti + 1 od szarzy + 1 od nazgula
no i czy moge potegowac ataki besti??
Kano Thalion

Awatar użytkownika
Fensir
Plugawy Szaman
Posty: 1179
Rejestracja: 10 mar 2008, 12:53
Skąd: ABW pod domem?

Post autor: Fensir » 03 cze 2008, 19:39

NIE!
Chłopcze to nie warhammer. Masz 2 ataki od bestii. Decydujesz czy bije jeździec czy wierzchowiec. Za szarże nie masz bonusu, za górę też nie.
Heru pisze:Nie obraź się Ven. Ale grałeś hobbitami? Bo 75 modeli to tylko na LoME i tylko z anglikami.
"Nam jedna szarża - do nieba wzwyż;
i jeden order - nad grobem krzyż"

derrkater
Opiekun Balroga
Posty: 1461
Rejestracja: 03 lut 2008, 16:39
Skąd: Warszawa

Post autor: derrkater » 03 cze 2008, 20:15

Możesz mieszać siłę walkę i ataki jeźdźca i wieszchowca, lecz nie możesz ich dodawać. Np. Marszałek na bestyi używa swojej walki o jeden wyższej od wieszchowca, lecz w tym samym momencie kożysta z 2 ataków i wysokiej siły zwierza.

Awatar użytkownika
szogun
Plugawy Szaman
Posty: 1004
Rejestracja: 27 sty 2008, 21:06
Skąd: Puławy

Post autor: szogun » 03 cze 2008, 22:48

Skoro przy tym jesteśmy - można Khamulem podnieść bestii ilość ataków?

Awatar użytkownika
Fensir
Plugawy Szaman
Posty: 1179
Rejestracja: 10 mar 2008, 12:53
Skąd: ABW pod domem?

Post autor: Fensir » 03 cze 2008, 22:59

Nie. Khamul może podnosić jedynie swoje statystyki.
Heru pisze:Nie obraź się Ven. Ale grałeś hobbitami? Bo 75 modeli to tylko na LoME i tylko z anglikami.
"Nam jedna szarża - do nieba wzwyż;
i jeden order - nad grobem krzyż"

derrkater
Opiekun Balroga
Posty: 1461
Rejestracja: 03 lut 2008, 16:39
Skąd: Warszawa

Post autor: derrkater » 04 cze 2008, 19:31

Wdług uściśleń LO, jednak każdy gracz powinien opowiedzieć się za którąś wersją, wedle swego zdania. IMO Khamul może podbić staty bestji, ponieważ Jeździec może mieszać statystyki z wieszchowcem i używać ich JAK SWOICH, zaś Khamuś może podbijać SWOJE staty, więc IMO też te używane jak swoje.

Awatar użytkownika
gokish
Opiekun Balroga
Posty: 1421
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:26
Skąd: .

Post autor: gokish » 04 cze 2008, 19:34

panowie ja tu widzę , że ktoś pojęcia ostro myli Fensir już to napisał

MOŻNA UŻYWAĆ statystyk albo BESTII albo JEŹDŹCA nie można mixować co pamiętam i jeszcze na śródziemiu o tym było
Nowości GW do lotra
†19.06.2009 oficjalne zakończenie "kariery" lotrowej

derrkater
Opiekun Balroga
Posty: 1461
Rejestracja: 03 lut 2008, 16:39
Skąd: Warszawa

Post autor: derrkater » 04 cze 2008, 19:39

Można mixować.

Awatar użytkownika
Fensir
Plugawy Szaman
Posty: 1179
Rejestracja: 10 mar 2008, 12:53
Skąd: ABW pod domem?

Post autor: Fensir » 04 cze 2008, 19:41

Isilheru mistrzu. Khamul na bestii to model 2 członowy tak? Więc Khamul może podbić swoje statystyki. Może albo wybrać że miksuje statystyki swoje z bestią i wtedy nie może nic podbijać albo może używać wyłącznie swoich statystyk, które może podbić według normalnych zasad.
Mam nadzieję, że jasno sie wyraziłem.
Heru pisze:Nie obraź się Ven. Ale grałeś hobbitami? Bo 75 modeli to tylko na LoME i tylko z anglikami.
"Nam jedna szarża - do nieba wzwyż;
i jeden order - nad grobem krzyż"

Awatar użytkownika
BlackMist
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 490
Rejestracja: 23 sty 2008, 21:57
Skąd: Londyn

Post autor: BlackMist » 04 cze 2008, 21:42

Fensir pisze:Może albo wybrać że miksuje statystyki swoje z bestią i wtedy nie może nic podbijać albo może używać wyłącznie swoich statystyk, które może podbić według normalnych zasad.
Może normalnie mieszac, wciąż podbijając swoją walkę. Strona 50: "It can even mix these, using for example the rider's Fighting value but the mount's Strength"

Więc używasz siłę i ataki bestii, walkę Khamula, którą podbijasz punktem woli do 6.

Jest jeszcze inna wersja, dośc kontrowersyjna, ale nie o tym temat ;)

Awatar użytkownika
Lostorpedos
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 220
Rejestracja: 27 sty 2008, 21:25
Skąd: inąd

Post autor: Lostorpedos » 09 cze 2008, 22:09

BlackMist pisze:
Fensir pisze:Może albo wybrać że miksuje statystyki swoje z bestią i wtedy nie może nic podbijać albo może używać wyłącznie swoich statystyk, które może podbić według normalnych zasad.
Może normalnie mieszac, wciąż podbijając swoją walkę. Strona 50: "It can even mix these, using for example the rider's Fighting value but the mount's Strength"

Więc używasz siłę i ataki bestii, walkę Khamula, którą podbijasz punktem woli do 6.

Jest jeszcze inna wersja, dośc kontrowersyjna, ale nie o tym temat ;)
ale chyba w uściśleniach sędziowskich jest coś na ten temat teraz, że nie może podbijać statów bestii, ale prosze o odp któregoś z sędziów
Stoi Gandalf pod drzwiami Morii i mówi:
- arbuz, dynia, patison, kabaczek
Na to Gimli: Gandalfie a może to był melon?
- Nie, to na pewno nie melon.
I w tym momencie drzwi się otworzyły.

LoneWolf
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 501
Rejestracja: 01 cze 2008, 17:13
Skąd: Kraków

;/

Post autor: LoneWolf » 09 cze 2008, 22:44

dzięki zasadzie esense leech khamul może podbijać swoje statystyki a nie te z których korzysta stąd zapis w usciśleniach

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mumakil, monstrualne wierzchowce”