Aragorn Isildur's Heir

Batman, Spiderman, Punisher, Blade i inne takie...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Szyberdach
Treser wargów
Posty: 46
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:06
Skąd: Zaklików

Aragorn Isildur's Heir

Post autor: Szyberdach » 18 maja 2014, 19:28

Arnorski Aragorn ma zapis, że wszyscy bohaterowie oraz wojownicy Arnoru znajdujący się od niego 3" są traktowani jakby byli po wpływem sztandaru. I teraz moje pytanie: Jako ,że Aragorn jest bohaterem Arnoru, to czy jego "sztandar" działa również na niego samego ? :)

Awatar użytkownika
Fenomen
Bębniarz z głębin
Posty: 150
Rejestracja: 19 lut 2010, 15:02
Skąd: Wrocław

Post autor: Fenomen » 20 sty 2018, 8:04

Właśnie ja także chciałbym podjąć ten temat. Jak to jest właściwie? Na Aragorna też to działa?
Z popiołów strzelą znów ogniska
I mrok rozświetlą błyskawice.
Złamany miecz swą moc odzyska,
Król – tułacz wróci na stolicę.

daid
Bębniarz z głębin
Posty: 180
Rejestracja: 14 kwie 2010, 14:38
Skąd: Poznań

Post autor: daid » 20 sty 2018, 9:16

Czy jeśli Aragorn działa jak sztandar na arnor/GC, to pozwala na przerzut kości jesli są oni w drugim szeregu i wspierają włócznia?
Czym jest Hobbit o.O???

*Slay
Sędzia LO
Posty: 347
Rejestracja: 13 gru 2014, 18:50
Skąd: Kalisz/Wrocław

Post autor: *Slay » 20 sty 2018, 10:27

Tak, oczywiście ;) Jeżeli banner jest w 3"-6" w zależności od sztandaru od modelu, który bierze udział w walce, czy to walcząc z bliska czy wspierając, to masz prawo przerzucić :)
Slay's Studio zaprasza z zamówieniami na malowanie/rzeźbę :)

https://www.facebook.com/slaysstudio

Pozdrawiam
Kamil :)

Awatar użytkownika
Fenomen
Bębniarz z głębin
Posty: 150
Rejestracja: 19 lut 2010, 15:02
Skąd: Wrocław

Post autor: Fenomen » 20 sty 2018, 10:43

Czyli działa to także na samego Aragorna?
Z popiołów strzelą znów ogniska
I mrok rozświetlą błyskawice.
Złamany miecz swą moc odzyska,
Król – tułacz wróci na stolicę.

Awatar użytkownika
Wlodas
Bębniarz z głębin
Posty: 181
Rejestracja: 22 sty 2017, 20:03
Skąd: Tarnowo Podgórne

Post autor: Wlodas » 20 sty 2018, 10:50

Nie, ponieważ nie ma on sztandaru jako ekwipunku jak np. Boromir cowt czy Gamling a jedynie zasadę specjalną, że działa jak sztandar na sojuszników. Podobną zasadę znajdziecie u Angbora czy Księcia Imrahila.

Warto pamiętać, iż mimo zasady "działa jak sztandar" w scenariuszach gdzie sztandar jest punktowany nie dostajemy owych punktów.

Pozdrawiam ;)
For Gondor !

Awatar użytkownika
Fenomen
Bębniarz z głębin
Posty: 150
Rejestracja: 19 lut 2010, 15:02
Skąd: Wrocław

Post autor: Fenomen » 20 sty 2018, 10:58

Czyli jak widzę zależy to chyba od zasad krajowych, ponieważ wczoraj oglądałem jeden film z kanału GBHL na YT i tam wybierali top 5 modeli, które ich zdaniem najlepiej odzwierciedlaja zarówno film jak i książkę i tam wg nich ta zasada dotyczy również jego samego. Dzięki za pomoc :)
Z popiołów strzelą znów ogniska
I mrok rozświetlą błyskawice.
Złamany miecz swą moc odzyska,
Król – tułacz wróci na stolicę.

Awatar użytkownika
Kat
Poskramiacz pająków
Posty: 1326
Rejestracja: 24 sty 2008, 11:44
Skąd: Nie-zły Ent (Dębica)

Post autor: Kat » 20 sty 2018, 12:07

Opisany problem jest troche inny.
Zasada mówi ze bohaterowie wojownicy itd w 3" od aragora sa traktowani jak w zasiegu sztandaru a nie ze sam jest traktowany jak sztandar co ma miesce przy np. Złotym królu haradu. Sam zapis zasady aragorna wyklucza działanie zasady na niego samego :)
Wojownik "Zachodniej Ukrainy"

Frycu
Treser wargów
Posty: 27
Rejestracja: 15 mar 2017, 18:17
Skąd: Kraków

Post autor: Frycu » 20 sty 2018, 12:29

Ja osobiście grałem zawsze i każdy sie zgadzał do tej pory ze mną, że jak ktoś jest dla całej armii w iluś calach sztandarem to dana osoba która "powoduje" to działanie też działa na tego samego. I to zawsze działało na wszelkich turniejach ;)
Ten, któremu starczy odwagi i wytrwałości, by przez całe życie wpatrywać się w mrok, pierwszy dojrzy w nim przebłysk światła.

Awatar użytkownika
Wlodas
Bębniarz z głębin
Posty: 181
Rejestracja: 22 sty 2017, 20:03
Skąd: Tarnowo Podgórne

Post autor: Wlodas » 20 sty 2018, 12:41

No nie wiem ja bym się s tym nie zgodził. Jeśli gram Faramirem Ithilien i mam tylko rangerów, minasów i KoMTów na, których działa on jak sztandar w 12" to nigdy nie grałem że sam dla siebie jest sztandarem.

Skoro w profilu nie ma zapisu że na siebie działa również, żaden sędzia na turnieju nie ma prawa zdecydować inaczej.

Jak dla mnie po prostu staracie się nadinterpretować zasadę.
For Gondor !

Awatar użytkownika
Fenomen
Bębniarz z głębin
Posty: 150
Rejestracja: 19 lut 2010, 15:02
Skąd: Wrocław

Post autor: Fenomen » 20 sty 2018, 14:11

Nie staramy nadinterpretować, po prostu chcemy to wyjaśnić, ponieważ nie jest to do końca sprecyzowane i są w związku z tym różne zdania ;>
Z popiołów strzelą znów ogniska
I mrok rozświetlą błyskawice.
Złamany miecz swą moc odzyska,
Król – tułacz wróci na stolicę.

Awatar użytkownika
Kronos
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 249
Rejestracja: 14 lut 2013, 15:32
Skąd: Wrocław

Post autor: Kronos » 20 sty 2018, 14:38

Hmm no jest to pewnie gdzieś doprecyzowane, ale moim zdaniem to właśnie jeśli już to powinien być zapis że np. w przypadku aragorna (skoro działa na bohaterów z AL X ) "z wyjątkiem niego samego", a nie w drugą stronę, ponieważ takie sformułowanie zdania jakie było przytoczone (wszyscy bohaterowie z AL arnoru) sugeruje dla mnie jasno - Aragorn jakby nie patrzeć zawiera się w zbiorze wszystkich bohaterów arnoru. Więc jeśli już to tak jak napisałem powinna być nota wykluczająca go a nie dołączająca, dlatego bardziej z takiego matematycznego podejścia nie przemawia do mnie argumentacja Włodasa.

Dlatego podsumowując kluczowy wg. mnie jest zapis "Wszystkich" a nie np. "wszystkich innych" lub "wszystkich poza nim samym"
Jesteś z Wrocławia i nie wiesz co, gdzie i jak? Napisz pm.
Grupa na fb: https://www.facebook.com/groups/771243309591323/

Awatar użytkownika
Erantiel Enegwir
Treser wargów
Posty: 29
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:40
Kontakt:

Re: Aragorn Isildur's Heir

Post autor: Erantiel Enegwir » 27 lip 2018, 10:13

Witam. Pytanie.
W rozpisce Aragorna jest: Andúril, Flame of the West - Walczac tym mieczem Aragorn rani zawsze na co najmniej 4+ bez względu na współczynnik Defence.
Czyli walcząc powiedzmy z Sauronem który ma Def 10, Aragorn rani go tak czy inaczej wyrzucając 4+?
Mae govannen.
Im Erantiel Enegwir Hirgonion Elvellon.


www.pictame.com/user/erantiel_enegwir/10031785185

Awatar użytkownika
Wiesniak
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 326
Rejestracja: 15 lis 2010, 13:55
Skąd: PLGW

Re: Aragorn Isildur's Heir

Post autor: Wiesniak » 27 lip 2018, 10:27

Tak.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bohaterowie”