Bard the Bowman

Batman, Spiderman, Punisher, Blade i inne takie...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Slotgan
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 315
Rejestracja: 24 lut 2012, 23:47
Skąd: Poznań

Post autor: Slotgan » 11 sie 2017, 12:26

No nie jest to jakiś minus z pewnością ;) szkoda tylko, że będąc precyzyjnym, to nie działa z rapid fire tak, że do trzech razy tak można.

Teraz jak się zacząłem nad tym poważnie zastanawiać to windlance nie ma racji bytu, lepiej wypają inne maszynki. Jeszcze gdyby rapid fire na to działał, wtedy ok, do trzech strzałów z siłą 10.

Awatar użytkownika
Lukan
Nadzorca Trolli
Posty: 707
Rejestracja: 04 lis 2009, 16:02
Skąd: Toruń/ Płock

Post autor: Lukan » 11 sie 2017, 13:46

The Black Arrow (aktywna): Once per game, Bard the Bowman can fire his Black Arrow instead of shooting the Windlance or bow normally. If you choose to do so, declare that he is firing his Black Arrow before rolling To Hit. When shooting the Black Arrow, Bard the Bowman, re-rolls a failed To Hit roll and any failed In The Way tests. Furthermore, do not roll on the Scatter table when firing the Black Arrow – a successful To Hit roll against a Battlefield target automatically counts as a Dead On! result.

nie jest. nie ma tutaj nic napisane o strzelaniu z kusznicy

Alexij
Nadzorca Trolli
Posty: 774
Rejestracja: 23 lut 2010, 12:57
Skąd: Bydgoszcz

Post autor: Alexij » 11 sie 2017, 13:52

Łukaszu.

Strzał nie z maszyny nie jest kierowany do battlefield target, nie mateż scattera. Więc z czego może strzelać ?
Pozdrawiam
Alexij

Awatar użytkownika
Slotgan
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 315
Rejestracja: 24 lut 2012, 23:47
Skąd: Poznań

Post autor: Slotgan » 29 wrz 2017, 16:36

Pytanie zrodziło się w mojej głowie już jakiś czas temu, mianowicie zasada rapid fire barda ma zapis (it may even be the same target) , zasada maszynki z nazwy taka sama, zapisu takiego nie posiada, co znaczy, że...maszynka nie może walić do tego samego celu po pierwszym strzale Smile ?

*Slay
Sędzia LO
Posty: 347
Rejestracja: 13 gru 2014, 18:50
Skąd: Kalisz/Wrocław

Post autor: *Slay » 29 wrz 2017, 19:13

Pozwolę się w tej kwestii wypowiedzieć.... może :)

Podobno zostało to przegłosowane przez sędziów ;)
Slay's Studio zaprasza z zamówieniami na malowanie/rzeźbę :)

https://www.facebook.com/slaysstudio

Pozdrawiam
Kamil :)

Awatar użytkownika
Slotgan
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 315
Rejestracja: 24 lut 2012, 23:47
Skąd: Poznań

Post autor: Slotgan » 29 wrz 2017, 19:38

Ale w takim razie mając zapis a i zapis b sytuacja wydaje się jasna, że nie może ;) jeżeli zostało faktycznie przegłosowane to trzeba uściślić chyba zapis, chociaż do 6 strzałów w jeden model z siłą 7 to chyba dosyć mocna rzecz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bohaterowie”