Bohaterski ruch

Batman, Spiderman, Punisher, Blade i inne takie...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
BlackMist
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 490
Rejestracja: 23 sty 2008, 21:57
Skąd: Londyn

Post autor: BlackMist » 14 lip 2009, 20:04

Nie, jak podnosisz nastepna figurke aby ja ruszyc to nie mozesz juz poruszac poprzednia.

Awatar użytkownika
fish13
Bębniarz z głębin
Posty: 129
Rejestracja: 25 sty 2008, 15:02
Skąd: Radomsko

Post autor: fish13 » 14 lip 2009, 20:25

BlackMist pisze:Nie, jak podnosisz nastepna figurke aby ja ruszyc to nie mozesz juz poruszac poprzednia.
Ok, dzięki za info ;)

Awatar użytkownika
habbzdung
Bębniarz z głębin
Posty: 196
Rejestracja: 27 sty 2008, 23:20
Skąd: Czempiń :D

Post autor: habbzdung » 05 sie 2009, 11:35

Zasada braciaków mówi, że jeśli jeden zginie, to drugi mósi zrobić wszystko, żeby dopaść tego, który go zabił^^ I takie pytanie bo w zapisie jest o heroikach itp, ale czy tam brachol mósi zrobić heroika, czy ktoś inny kto obejmuje brata może go zrobić ( np Aragorn darmową, i nie tracimy potęgi na bracie^^)
I nie mam pytań

Awatar użytkownika
Colin
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 211
Rejestracja: 01 sty 2009, 14:59
Skąd: Wilkowice obok leszna

Post autor: Colin » 05 sie 2009, 13:37

Haba na moje pisze że jak najszybciej dobiec nie pisze nic ze masz zrobić to bratem
ale w ciemno sie mylę:D

Awatar użytkownika
luckero
Posty: 1876
Rejestracja: 12 wrz 2007, 13:02
Skąd: Kraków

Post autor: luckero » 05 sie 2009, 14:01

Zależy jaka jest sytuacja - jeśli przeciwnik kontruje Heroiczny ruch innego bohatera, to Brat również powinien zadeklarować. Ale to zależy m.in. od ułożenia na stole.

Awatar użytkownika
Turnavine
Honorowy Redaktor
Posty: 2350
Rejestracja: 24 sty 2008, 14:18

Post autor: Turnavine » 15 lis 2009, 15:07

Otóż robisz heroika dwoma bohaterami.
Rzut na pierwszeństwo wykonania pozostaje bez zmian - masz jedną kostkę bez względu na to ilu bohaterów "zadeklarowało" heroika.
Jesteś nowy? Przeczytaj. - nieaktualizowane. Nie gram już w figurkę. PM-ki z pytaniami mijają się z celem.

Awatar użytkownika
Christo
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 513
Rejestracja: 23 sty 2008, 21:59
Skąd: Pruszków

Post autor: Christo » 15 lis 2009, 15:41

Poza tym, że możesz objąć większą ilość modeli na raz (jeśli bohaterowie nie stoją obok siebie oczywiście) żaden z podanych przez Ciebie plusów nie istnieje.

Awatar użytkownika
Ajas
Redaktor
Posty: 5544
Rejestracja: 25 sty 2008, 20:24
Skąd: Poznań AP

Post autor: Ajas » 15 lis 2009, 15:49

Oczywiście tymczasowo podczas rozgrywki z Habą mógł istnieć :mrgreen: ale to taka zasada specjalna partyjek z nim ;)

Pozdrawiam, Ajas :D
KedzioR_vo do Offa o cyckach pisze:MaRta radzi, żebyś se cycki w necie pooglądał, bo widać, że nie wiesz, jak wyglądają (:D)
Jesteś z Poznania? kliknij!

Awatar użytkownika
Legolas
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 493
Rejestracja: 30 lip 2008, 20:31
Skąd: KGB Gniezno

Post autor: Legolas » 15 lis 2009, 19:08

nie ty pierwszy, nie ostatni padles ofiara Haby :D

teraz ja :P
Czy zasieg hero czynu brany jest pod uwage przed ruchem bohatera czy po jego ruch?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
Fensir
Plugawy Szaman
Posty: 1179
Rejestracja: 10 mar 2008, 12:53
Skąd: ABW pod domem?

Post autor: Fensir » 15 lis 2009, 19:35

Przed ruchem
Heru pisze:Nie obraź się Ven. Ale grałeś hobbitami? Bo 75 modeli to tylko na LoME i tylko z anglikami.
"Nam jedna szarża - do nieba wzwyż;
i jeden order - nad grobem krzyż"

Awatar użytkownika
Hagen92
Ambasador z Mordoru
Posty: 2345
Rejestracja: 08 lut 2009, 18:49
Skąd: z łona matki

Post autor: Hagen92 » 13 gru 2009, 9:47

Nyarlathotep pisze: Robię bohaterski ruch. Czy jednostkami które są w zasięgu bohaterki muszę ruszać, czy mogą nie zrobić nic i ruszyć się w normalnej fazie ruchu?
Możesz.

Nyarlathotep pisze:Mogę nie ruszać bohaterem i ruszyć nim w fazie normalnego ruchu? Czy on jako że deklarował musi skończyć ruch w bohaterce?
IMO nie. Musisz się nim ruszyć.
"...victory is not strength through numbers, it's all a matter of the heart..."

Awatar użytkownika
Christo
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 513
Rejestracja: 23 sty 2008, 21:59
Skąd: Pruszków

Post autor: Christo » 13 gru 2009, 11:45

6. Decydując się na heroiczny ruch bohater może poruszyć się sam lub wraz z wszystkimi sojuszniczymi modelami znajdującymi się nie dalej niż 6”/14cm od niego. W przypadku, gdy poruszy się sam modele będące w zasięgu poruszają się normalnie w swojej fazie ruchu.
Cytat z uściśleń
Nyarlathotep pisze:Mogę nie ruszać bohaterem i ruszyć nim w fazie normalnego ruchu? Czy on jako że deklarował musi skończyć ruch w bohaterce?
Jeśli bohater deklaruje bohaterski ruch to musi się ruszyć i to jeszcze jako pierwszy. Pamiętaj, że brak ruchu to także ruch, ale potem w normalnej fazie ruchu nie będziesz mógł go już poruszyć. O nie bardzo rozumiem co to znaczy, że musi skończyć ruch w bohaterce :?:

Awatar użytkownika
Nigaz
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 251
Rejestracja: 12 mar 2009, 18:59
Skąd: Osiek k.Oświęcimia

Post autor: Nigaz » 13 gru 2009, 11:47

Chyba chodzi o to, że musi być te 14cm od bohatera :)

Awatar użytkownika
Konradussss
Redaktor
Posty: 821
Rejestracja: 31 gru 2008, 19:10
Skąd: Wrocław / KonFederacja Dolnośląska

Post autor: Konradussss » 13 gru 2009, 11:50

IMO chodziło mu o to z tym , że musi skończyć w bohaterce , czy kończy swój ruch podczas heroicznego ruchu :wink: , czy np. może się ruszyć tylko jednostkami , a bohaterem , który deklarował w normalnej fazie ruchu. Odpowiedź na to pytanie : nie możesz , bohater ten musi się ruszyć pierwszy , tak jak napisał Christo , brak ruchu to też ruch :lol: .

Awatar użytkownika
Theo
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 438
Rejestracja: 25 cze 2008, 7:17
Skąd: Poznań

Post autor: Theo » 08 lut 2011, 11:08

Załóżmy, że deklaruję heroiczny ruch dwoma bohaterami, przeciwnik zaś jednym. Jak ustalamy kolejność?

1. Rzut sędziowski ustala która strona wykonuje heroiczne czyny najpierw.
2. Rzut sędziowski ustala kolejność między bohaterami (np. mój Gimli wyrzucił 2, Balin 5, a wrogi bohater 3 - najpierw heroika robi Balin, potem wróg, a na końcu Gimli).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bohaterowie”