Bohaterski ruch

Batman, Spiderman, Punisher, Blade i inne takie...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Turnavine
Honorowy Redaktor
Posty: 2350
Rejestracja: 24 sty 2008, 14:18

Post autor: Turnavine » 08 lut 2011, 11:11

Liczą się strony - obojętnie iloma bohaterami zadeklarujesz heroiczny czyn przysługuje Ci jedna kostka na ustalenie pierwszeństwa. Rzut sędziowski rzutem sędziowskim, ale tak po prawdzie to jest to rzut losowy - nie można go podbijać i jest w 100% zgodny z zasadami gry.
Jesteś nowy? Przeczytaj. - nieaktualizowane. Nie gram już w figurkę. PM-ki z pytaniami mijają się z celem.

Awatar użytkownika
Gizol
Nadzorca Trolli
Posty: 622
Rejestracja: 22 lip 2010, 14:26
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: Gizol » 08 lut 2011, 18:16

Mam pytanie które mnie dręczy. Przykładowo deklaruje Heroika Eomerem a wokól niego jest załóżmy 10 WoRów. Jeżeli poruszę się najpierw Eomerem to już nie moge się poruszyć WoRami?? Czy inaczej??
Szagrat pisze:czy berserker walczy bronią oburęczaną
To w takim razie, poproszę jednoręczaną.

Awatar użytkownika
Theo
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 438
Rejestracja: 25 cze 2008, 7:17
Skąd: Poznań

Post autor: Theo » 08 lut 2011, 18:35

Deklarujący bohater musi poruszyć się jako pierwszy. Jeżeli ruszy się sam, to po zakończeniu heroicznego ruchu WoR'y będą mogły się jeszcze ruszyć. Jeżeli zaś w tym heroicznym czynie, oprócz deklarującego bohatera, weźmie udział przynajmniej jeden WoR, to wtedy uznaje się, że ruszyć muszą się wszystkie jednostki w obrębie działania heroika. Są więc 2 opcje:

1. Bohater rusza się sam. Reszta jednostek w obrębie działania heroika może się ruszyć po jego zakończeniu.
2. Bohater ruszą się wraz z jednostkami w zasięgu heroika. Jednostki, które nie poruszyły się, a były w zasięgu heroika, liczą się jako poruszone.

Jeżeli nie osiągnąłem czystości przekazu, to przepraszam - uściślę :)

Awatar użytkownika
Gizol
Nadzorca Trolli
Posty: 622
Rejestracja: 22 lip 2010, 14:26
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: Gizol » 08 lut 2011, 18:38

Theo pisze:2.Bohater ruszą się wraz z jednostkami w zasięgu heroika. Jednostki, które nie poruszyły się, a były w zasięgu heroika liczą się jako poruszone.

Właśnie chodzi mi oto czy w tym heroiku muszę się poruszyć Eomerem najpierw i późinej WoRami (w heroiku nadal) czy najpierw WoRami (w heroiku) i dopiero na końcu Eomerem??
Szagrat pisze:czy berserker walczy bronią oburęczaną
To w takim razie, poproszę jednoręczaną.

Awatar użytkownika
Theo
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 438
Rejestracja: 25 cze 2008, 7:17
Skąd: Poznań

Post autor: Theo » 08 lut 2011, 18:40

Deklarujący bohater musi poruszyć się jako pierwszy.
Eomer musi poruszyć się pierwszy, dopiero potem mogą to zrobić WoR'y. Jeżeli przesuniesz WoR'a przed ruszeniem się Eomerem, to uznaje się, że Eomer wykonał już ruch.

Awatar użytkownika
Gizol
Nadzorca Trolli
Posty: 622
Rejestracja: 22 lip 2010, 14:26
Skąd: Tarnowskie Góry

Post autor: Gizol » 08 lut 2011, 18:44

Okej ta odpowiedź mnie już w pełni satysfakcjonuje :)
Szagrat pisze:czy berserker walczy bronią oburęczaną
To w takim razie, poproszę jednoręczaną.

Awatar użytkownika
Glizdmen
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 358
Rejestracja: 16 maja 2009, 21:49
Skąd: Brzeg

Post autor: Glizdmen » 30 mar 2011, 13:23

Mam jedno nurtujące pytanie, a mianowicie chodzi o sytuacje z ostatniego turnieju:
RoTN odpala heroiczny ruch, po czym deklaruje szarże na smoka. Przy rzucie na męstwo nie udaje mu się to, więc:
- reszta jednostek w obrębie heroika może się ruszać (bohater w heroiku może się przecież nie ruszać)
- heroik jest spalony
Z góry dzięki za odpowiedź.

Awatar użytkownika
~Matias~
Bębniarz z głębin
Posty: 167
Rejestracja: 18 paź 2010, 14:26
Skąd: Warszawa

Post autor: ~Matias~ » 30 mar 2011, 15:19

Glizdmen pisze:- reszta jednostek w obrębie heroika może się ruszać (bohater w heroiku może się przecież nie ruszać)
Jest właśnie tak jak napisałeś - jak bohater zakończył swój ruch (a zakończył, bojąc się smoka :P), więc dalej ruszają się modele wchodzące w zasięg heroika na normalnych zasadach heroiczego ruchu :mrgreen:
Upadamy, żeby powstać.

Awatar użytkownika
Glizdmen
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 358
Rejestracja: 16 maja 2009, 21:49
Skąd: Brzeg

Post autor: Glizdmen » 30 mar 2011, 16:20

Na turnieju ten heroik został uznany za spalony lecz nadal mam wątpliwości.

Awatar użytkownika
Gimli brave
Treser wargów
Posty: 31
Rejestracja: 27 paź 2010, 14:44
Skąd: Poznań

Post autor: Gimli brave » 15 wrz 2011, 12:36

Mam pytanie:
Jeżeli wygrałem priorytet i wezmę heroiczny zryw to czy przeciwnik też może go wziąsć?

Awatar użytkownika
uszatek
Treser wargów
Posty: 33
Rejestracja: 28 wrz 2010, 18:24
Skąd: Kraków

Post autor: uszatek » 15 wrz 2011, 15:26

Może go skontrować byś ty nie zrobił bohaterskiego ruchu

Awatar użytkownika
KedzioR_vo
Salah Ad Din
Posty: 2833
Rejestracja: 06 mar 2008, 18:11
Skąd: Gdynia

Post autor: KedzioR_vo » 15 wrz 2011, 17:46

A po co robić heroiczny ruch, skoro masz pierwszeństwo?... Nie widzę celu, może już za słabe oczy mam ;)


PozdRawiam


P.S. Wziąć, nie ma tam "ś".
UWAGA!
Czytanie bez zrozumienia może prowadzić do trwałych uszkodzeń samooceny i ośmieszenia.
Nie ryzykuj - skontaktuj się ze słownikiem lub polonistą.

Awatar użytkownika
Jacek
Sztygar bazarkowy
Posty: 2446
Rejestracja: 24 sty 2008, 17:34
Skąd: Lbn

Post autor: Jacek » 30 maja 2013, 22:02

Pytanie o heroiczny marsz, chyba najlepszy temat do tego.
Sytuacja jak na zdjęciu:
https://lh5.googleusercontent.com/-vmOv ... xdaxda.jpg
1) deklaruję (B)ohaterem heroiczny marsz
2) jednostka nr 1 szarżuje przeciwnika (zielony), odchodząc na ponad 6" od bohatera
3) bohater rusza się 9"
4) następnie jednostka 2 znajdująca się przed 3) w promieniu 6" od bohatera również rusza się 9"
Czy coś takiego jest zgodne z zasadami?
Kupię Warriors of Dunland - dowolne uzbrojenie.

Awatar użytkownika
Yar-Chan
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 508
Rejestracja: 25 sty 2008, 16:34
Skąd: Raszyn City/PatoLotRia

Post autor: Yar-Chan » 30 maja 2013, 22:42

Jednostki, które były w zasięgu bohaterskiego marszu (i bohatera) muszą skończyć ruch w 6" od bohatera, jak przy bohaterskim ruchu.

Awatar użytkownika
Jacek
Sztygar bazarkowy
Posty: 2446
Rejestracja: 24 sty 2008, 17:34
Skąd: Lbn

Post autor: Jacek » 31 maja 2013, 0:08

To nie jest odpowiedź na moje pytanie. O ile w bohaterskim ruchu jest wyraźnie zaznaczone, że bohater rusza się przed wszystkimi innymi modelami, to przy bohaterskim marszu możemy wcześniej ruszyć się inną jednostką. Jak wtedy wygląda sprawa?
Kupię Warriors of Dunland - dowolne uzbrojenie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bohaterowie”