Bohaterska walka

Batman, Spiderman, Punisher, Blade i inne takie...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Gimli pro dwarf
Bębniarz z głębin
Posty: 107
Rejestracja: 31 maja 2010, 6:55
Skąd: się biorą dzieci?

Post autor: Gimli pro dwarf » 27 lip 2010, 13:43

No dobra dostosuję się do tego co napisałeś czyli że jeżeli ubiłem jakiegoś orka legolasem to mogę ruszyc się jeszcze raz :|
Gimli pro dwarf pisze:Myk w HC jest taki, ze jak zabijesz wszystkie jednostki z którymi walczysz (nie obowiązuje wspierających) to twój heros jak i sojusznicze modele które brały udział w walce (również bez wspierających) mogą zaatakować na następne modele lub też poruszyć się w wymarzonym kierunku.
Podczas walki z Mroziakiem:
Gimli pro dwarf pisze:Ty nie przesadzasz aby z tym ruchem? Chodzenie na skos to jakies jeden cm mniej i przejście na 2 szereg to ze dwa.
mroziak pisze:No miliard chyba.
:P

KUPIĘ MP3 INFO NA PW!!!

kozak666
Treser wargów
Posty: 31
Rejestracja: 29 lis 2009, 19:28
Skąd: Tworzyjanów

Post autor: kozak666 » 28 wrz 2010, 9:39

a taka sprawa, załóżmy że mam w armii gimliego i shieldbearera, jednocześnie są w walce, czyli shield ma automatycznie heroika, żeby dojść do walki gimliego, jednocześnie na początku fazy walki gimli deklaruje heroika, kolejność jest dowolna więc wykonuje pierw hero shieldem, który zabija wroga i dochodzi do walki gimliego, potem wspólnie zabijają przeciwnika gimliego, gimli wykonuje wtedy swojego heroika i szarżuje na kolejnego przeciwnika, shield musi/może kontynuować swój ruch w stronę dowolnego wroga czy atakuje w obronie króla
czy dobrze interpretuję zasadę shielda, czy w takim razie może wykonywać hero fight 2 razy na turę??czekam na wasze zdanie XD

Awatar użytkownika
emo.
Honorowy Redaktor
Posty: 2151
Rejestracja: 22 lip 2008, 10:52
Skąd: Słupsk/Lublin

Post autor: emo. » 28 wrz 2010, 9:55

Możesz zrobić dwie heroiczne walki w turze, ale bohater może wykonać ten dodatkowy ruch tylko jeden raz.
Ajas pisze:
KedzioR_vo pisze:Mogę za to mieć drugą armię do Infinity :D
Tylko wiesz Kędzior, innych graczy do Infinity sobie nie kupisz :P
Pozdrawiam, Ajas :D
Alek24 pisze:Wymienię na pozycje z "Kupię", ewentualnie kupię za dobrą cenę.
Datmord

Awatar użytkownika
Christo
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 513
Rejestracja: 23 sty 2008, 21:59
Skąd: Pruszków

Post autor: Christo » 28 wrz 2010, 9:56

Można brać udział tylko w jednej heroicznej walce podczas jednej tury. To znaczy, że w podanym przez Ciebie przypadku Gimli biegnie dalej a SB stoi.

Gdyby Od samego początku SB i Gimli walczyli z tym samym modelem ,to Gimli robi heroic fight i potem obaj mogą dołączyć do różnych walk.

Awatar użytkownika
Herudaio
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 457
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:17
Skąd: KKGB Berserker - Kraków

Post autor: Herudaio » 28 wrz 2010, 10:21

Dokladniej to mozna korzystac z "bonusow" heroicznej walki raz na ture, walczyc mozesz ile razy sie da.
Bonus = ponowna szarza. SB skorzystal z bonusu i juz szarzowal drugi raz, pozostali nie korzystali wiec moga dostac bonusy z heroicznej walki Gimliego -> zaszarzowac gdzies indziej.
"I ask only for an enemy worth fighting,
and a cause worth fighting for."
- Spartan prayer

BartoIzaak
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 7
Rejestracja: 25 wrz 2010, 8:32
Skąd: Bisztynek

Post autor: BartoIzaak » 28 wrz 2010, 12:24

A takie pytanie. Bohaterską walkę stosuje się w fazie ruchu czy na początku w fazie walki?
Pzdr. xd

Awatar użytkownika
emo.
Honorowy Redaktor
Posty: 2151
Rejestracja: 22 lip 2008, 10:52
Skąd: Słupsk/Lublin

Post autor: emo. » 28 wrz 2010, 12:24

Faza Walki.
Ajas pisze:
KedzioR_vo pisze:Mogę za to mieć drugą armię do Infinity :D
Tylko wiesz Kędzior, innych graczy do Infinity sobie nie kupisz :P
Pozdrawiam, Ajas :D
Alek24 pisze:Wymienię na pozycje z "Kupię", ewentualnie kupię za dobrą cenę.
Datmord

Awatar użytkownika
Herudaio
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 457
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:17
Skąd: KKGB Berserker - Kraków

Post autor: Herudaio » 28 wrz 2010, 12:53

Jeszcze nalezy dodac, ze najpierw dzielisz na "walki" tzn 1na1 1naWielu potem rozgrywasz heroiczne walki i znowu dzielisz na "walki".

@emoer
Btw jak piszesz to pisz doglebnie, to nie bedzie potrzeby dopowiadania :D
W ramach oslody dostajesz bonusowe pytanie: ile razy model moze walczyc podczas tury (najlepiej na przykladzie)? ;)
"I ask only for an enemy worth fighting,
and a cause worth fighting for."
- Spartan prayer

Awatar użytkownika
mam13
Treser wargów
Posty: 29
Rejestracja: 28 sty 2008, 7:03
Skąd: Konstancin-Jeziorna

Post autor: mam13 » 02 gru 2010, 20:55

A czy druga walka (ta po drugim ruchu) jest rozgrywana przed heroicznymi walkami przeciwnika? Jeśli tak to trzy.

Pytanie ode mnie (ale nie konkursowe lecz wynikające z niewiedzy); czy czar jest częścią ruchu, a jeśli tak czy można czarować w czasie ruchu po heroicznej walce?
I na wszelki wypadek pytam: czy jak szarżuje w heroicznej walce, to mogę drugi raz w turze rzucić bronią ?
Jestem starym wyjadaczem, tyle że niedorozwiniętym (gra towarzyska od 2 numeru Dea)

Awatar użytkownika
Imrihil
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 393
Rejestracja: 26 sty 2008, 17:56
Skąd: Poznań

Post autor: Imrihil » 02 gru 2010, 21:30

Nie i nie, obie czynności wykonuje się w fazie ruchu (no, ewentualnie bronią możesz miotnąć w fazie strzelania, co nie zmienia faktu, że maksymalnie raz na turę dozwolone jest jej użycie) ;)

EDIT: Jeszcze odpowiedź na pierwsze pytanie: jeśli nie jest to już heroiczna walka (ta do której doszły modele po rozegraniu swojej heroicznej walki), to dlaczego miałaby zostać rozegrana przed pozostałymi heroicznymi walkami? Jeśli dobrze zrozumiałem pytanie, to nie.
„Gdzież to Dunedainowie, o, Elessarze? Któż twoim krewnym w wędrówkę iść każe? To, co zgubione, z mgły się wyłania, Z północy jedzie już Szara Kompania. Dla ciebie mroczna ścieżyna, sąsiedzie; Trup strzeże drogi, co ku morzu wiedzie.”

Awatar użytkownika
LibraPL
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 485
Rejestracja: 09 lut 2010, 14:55
Skąd: Dębica

Post autor: LibraPL » 02 maja 2013, 8:07

Czy mogę w jednej turze zadeklarować Heroiczną walkę i heroic strike?

Np. Boromir atakuje na 2 orki, odpala heroiczną walkę, zabija je, szarżuje na trola i odpala heroic strike
-Skoro strzelanie straciło na znaczeniu i trzeba wystawiać się na środku... to dlaczego strzlające leśniaki nadal zapinają?

-Chyba siebie nawzajem :D

Awatar użytkownika
Godfryd
Redaktor
Posty: 1396
Rejestracja: 21 sie 2011, 19:14
Skąd: Reprezentowice / Szybki Szpil
Kontakt:

Post autor: Godfryd » 02 maja 2013, 8:08

Nie, max jeden heroik na faze.
Nobody likes you, you're ugly and your mother dresses you funny. Now smile, you f*cking douche...

https://www.facebook.com/BrushGangsta/

Awatar użytkownika
blaszko333
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 486
Rejestracja: 18 sty 2010, 15:58
Skąd: PLGW

Post autor: blaszko333 » 22 lis 2013, 14:57

Teraz moje pytanie :mrgreen:
Jeśli deklaruję bohaterską walkę np. Aragornem i inną np. Elladanem i jeszcze inną Elrohirem to:
- Mogę najpierw walczyć walkę Arka, podejść do walki Elladan, a następnie, jako, że Arek brał udział w bohaterskiej walce Elladana, to oboje mogą iść jeszcze do Elrohira, a potem jeszcze wszyscy radosną trójką idą wojować dalej?
PS. Zakładam, że po drodze zatłukli wszystkich przeciwników.
Jak taki z niego król, to gdzie ma koronę? Ja jestem królem, to mam. Jakbym nie miał, to bym nie był, ale jestem, ponieważ ją mam. Na głowie ją mam. Mam ją, prawda?

Awatar użytkownika
ArAs
Bębniarz z głębin
Posty: 114
Rejestracja: 03 gru 2012, 18:46
Skąd: Bydgoszcz/PZŃ

Post autor: ArAs » 22 lis 2013, 15:06

nie, możesz korzystać z heroika tylko raz - inaczej, z JEDNEGO heroika. Ale możesz pomóc bratu go zabić i wtedy sam Elladan poleci dalej.


Tak samo, jak w walce są aragorn i boromir, aragorn deklaruje bohaterską walkę a boromir robi epic strike'a to tylko arek ruszy się dalej, bo boromir wykonał innego heroika w tej turze.

Awatar użytkownika
blaszko333
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 486
Rejestracja: 18 sty 2010, 15:58
Skąd: PLGW

Post autor: blaszko333 » 22 lis 2013, 15:11

Dzięki :)
Myślałem, że ograniczenie dotyczy tylko deklarowania heroików, a tu proszę niespodzianka :P
Jak taki z niego król, to gdzie ma koronę? Ja jestem królem, to mam. Jakbym nie miał, to bym nie był, ale jestem, ponieważ ją mam. Na głowie ją mam. Mam ją, prawda?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bohaterowie”