Bohaterska walka

Batman, Spiderman, Punisher, Blade i inne takie...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
ArAs
Bębniarz z głębin
Posty: 114
Rejestracja: 03 gru 2012, 18:46
Skąd: Bydgoszcz/PZŃ

Post autor: ArAs » 22 lis 2013, 15:15

Identyczny myk jest podczas ruchu - heroiczny ruch i marsz nie mogą być razem użyte.

Podobnie strzał - heroiczny strzał i celność nie mogą być razem używane ;)

maffiu
Gobliński jeździec
Posty: 99
Rejestracja: 10 kwie 2013, 17:02
Skąd: Kraków

Post autor: maffiu » 30 mar 2014, 18:00

LibraPL pisze:Czy mogę w jednej turze zadeklarować Heroiczną walkę i heroic strike?

Np. Boromir atakuje na 2 orki, odpala heroiczną walkę, zabija je, szarżuje na trola i odpala heroic strike
sorry wiem że parę postów w tył ale chcę wyjaśnić
ja słyszałem że heroic strike podbijający walkę nie liczy się jako heroic tzn można przy nim robić inne heroiki
kupię khand jednostki podstawowe

Awatar użytkownika
Turnavine
Honorowy Redaktor
Posty: 2350
Rejestracja: 24 sty 2008, 14:18

Post autor: Turnavine » 30 mar 2014, 18:19

Mógłbyś przynajmniej zrobić z tego pytanie, a nie cytować czyiś post prawie sprzed roku i pisać prawdy objawione w formie "słyszałem plotkę...".

Nie jest to prawda - heroik to heroik. Pisz poprawnie.

Tschüss!
Jesteś nowy? Przeczytaj. - nieaktualizowane. Nie gram już w figurkę. PM-ki z pytaniami mijają się z celem.

maffiu
Gobliński jeździec
Posty: 99
Rejestracja: 10 kwie 2013, 17:02
Skąd: Kraków

Post autor: maffiu » 01 kwie 2014, 12:02

ale chyba nawet w faq do hobbita pisało że przy drugiej walce również bierze się pod uwagę walkę podbitą wydaje mi się że chodzło właśnie o heroic strike
kupię khand jednostki podstawowe

Awatar użytkownika
Thein
Opiekun Balroga
Posty: 1540
Rejestracja: 17 cze 2008, 18:20
Skąd: Warszawa

Post autor: Thein » 01 kwie 2014, 12:05

Możesz zrobić jedną heroiczną akcję w fazie. A więc albo heroik albo strike

Awatar użytkownika
Turnavine
Honorowy Redaktor
Posty: 2350
Rejestracja: 24 sty 2008, 14:18

Post autor: Turnavine » 01 kwie 2014, 12:14

ale chyba nawet w faq do hobbita pisało że przy drugiej walce również bierze się pod uwagę walkę podbitą wydaje mi się że chodzło właśnie o heroic strike
Są przecież inne sytuacje w których jest to istotne, przeczytaj dokładnie ten zapis bo "chybaniem" wielu spraw się nie rozwiązuje. Niestety też ostatni raz proszę o staranność podczas pisania postów.

Tschüss
Jesteś nowy? Przeczytaj. - nieaktualizowane. Nie gram już w figurkę. PM-ki z pytaniami mijają się z celem.

maffiu
Gobliński jeździec
Posty: 99
Rejestracja: 10 kwie 2013, 17:02
Skąd: Kraków

Post autor: maffiu » 13 kwie 2014, 19:17

ok daje zapis z faq

If a Hero calls a Heroic Strike and calls/is involved in a
successful Heroic Combat, do the effects of his Heroic
Strike continue during any subsequent combat in the same
phase? (p59)
A: Yes. The Fight value bonus from a Heroic Strike is
retained for the whole of the Fight phase.

wnioskuje z tego że heroic strike jest kumulatywny a przynajmniej z heroiczną walką
kupię khand jednostki podstawowe

LoneWolf
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 501
Rejestracja: 01 cze 2008, 17:13
Skąd: Kraków

Post autor: LoneWolf » 13 kwie 2014, 20:24

Nadal nie możesz jednym modelem deklarować dwóch heroicznych akcji. W przypadku, gdy np. dwóch bohaterów walczy z przeciwnikiem, to każdy może zrobić po jednej akcji - strike i heroic fight, potem jak zabiją cel i gość który robił strike dostawi się do innego modelu, to jest współczynnik F nadal jest podwyższony, aż do końca fazy walki.

maffiu
Gobliński jeździec
Posty: 99
Rejestracja: 10 kwie 2013, 17:02
Skąd: Kraków

Post autor: maffiu » 14 kwie 2014, 13:05

a czy to przypadkiem nie chodziło o branie udziału w dwóch heroikach?
kupię khand jednostki podstawowe

Awatar użytkownika
Turnavine
Honorowy Redaktor
Posty: 2350
Rejestracja: 24 sty 2008, 14:18

Post autor: Turnavine » 14 kwie 2014, 13:18

Sprecyzuj pytanie bo nie wiadomo o co chodzi - jeśli o kwestię o którą pytasz cały czas to żadną miarą nie udowodnisz, że jest inaczej. Taki jest zapis zasad i nikt nie wpadł na inną interpretację nawet w innych krajach, a ponad dwa lata grania to jednak sporo czasu by coś takiego wykryć. Faktycznie pytanie w FAQ jest zadane w dziwny sposób, ale to jedynie pytanie, odpowiedź się do tej jego części nie odnosi zaś zapis podręcznikowy jest więcej niż klarowny.

Naprawdę ostatni raz proszę o pisanie zgodnie z zasadami, brakuje Ci jednego upomnienia do ostrzeżenia.

Tschüss!
Jesteś nowy? Przeczytaj. - nieaktualizowane. Nie gram już w figurkę. PM-ki z pytaniami mijają się z celem.

maffiu
Gobliński jeździec
Posty: 99
Rejestracja: 10 kwie 2013, 17:02
Skąd: Kraków

Post autor: maffiu » 15 kwie 2014, 15:07

chodzi mi o to czy mogę brać udział w dwóch heroikach tj. załóżmy KoU deklaruje heroiczny ruch a inny bohater który był w zasięgu robi heroiczną walkę
kupię khand jednostki podstawowe

Awatar użytkownika
RED
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 203
Rejestracja: 20 wrz 2009, 19:18
Skąd: Bochnia

Post autor: RED » 15 kwie 2014, 16:53

Mozesz wziasc udzial w jednym heroiku w kazdej fazie. Fazy walki i ruchu sa oddzielone, wiec mozesz wziasc udzial, a nawet zadeklarowac w nich po jednym "heroiku" tym samym bohaterem.
Zycie jest jak zul , widziales(as) kiedys zula ? Nigdy nie wiesz gdzie sie zatoczy ...

Zakończenia są tróne... ale przecież, nic tak naprawdę się nie kończy... prawda?

maffiu
Gobliński jeździec
Posty: 99
Rejestracja: 10 kwie 2013, 17:02
Skąd: Kraków

Post autor: maffiu » 03 maja 2014, 16:13

Kiedy dokładnie deklaruje się heroic strika?
Czy jak wygram heroiczną walke i zabije wszystkich to mogę ruszyć się o pełny czy połowę ruchu?
kupię khand jednostki podstawowe

Awatar użytkownika
Rumil00
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 264
Rejestracja: 30 lis 2013, 10:33
Skąd: Wrocław

Post autor: Rumil00 » 03 maja 2014, 16:16

1. Na początku fazy walki (chyba).
2. O pełny ruch.
"Tylko w milczeniu słowo,
tylko w ciemności światło,
tylko w umieraniu życie:
na pustym niebie
jasny jest lot sokoła."
Pieśń o stworzeniu Éa

Alwirin
Bębniarz z głębin
Posty: 138
Rejestracja: 10 sty 2009, 11:10
Skąd: KonFederacja Dolnośląska

Post autor: Alwirin » 03 maja 2014, 17:25

Ogólna zasada: KAŻDY heroik (nawet wzmocnienie czaru) deklarujemy na początku fazy, której on dotyczy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bohaterowie”