Elladan i Elrohir, Murin i Drar

Batman, Spiderman, Punisher, Blade i inne takie...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Grunthor
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 500
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:36
Skąd: Ursynów/PatoLotRiA

Post autor: Grunthor » 21 sty 2009, 21:28

rudzik pisze:
Grunthor pisze:
Isilheru pisze:Ale na piechotę mogą się shieldować - 4 Ataki lub używać 2HW, czyli 2 Ataki -1, +1.
Na kuniku także mogą się shildowac jako jedyne w systemie :)
No srednio :)
Ale co średnio ? że niby shilodwać się na kuniku nie mogą :| czy nie są jedynymi, którzy mogą to robić będąc konno ?
Druga ksywa - Kisiell

Grunthor - Rubaszny Olbrzym - żyjący w Cardif

Awatar użytkownika
welsh
Pomocnik Szamana
Posty: 965
Rejestracja: 25 sty 2008, 18:35
Skąd: Poznań

Post autor: welsh » 21 sty 2009, 21:33

Nie mogą się shieldowac na koniach, nikt tego nie może.
Gandalf pisze: Czy życzysz mi dobrego dnia, czy oznajmiasz, że dzień jest dobry, niezależnie od tego, co ja o nim myślę; czy sam dobrze się tego ranka czujesz, czy może uważasz, że dzisiaj należy być dobrym?

Czarmilion
Gobliński jeździec
Posty: 63
Rejestracja: 31 maja 2008, 17:25
Skąd: O

Post autor: Czarmilion » 21 sty 2009, 21:48

A co z tą zasadą, gdy jeden z bliziniaków ginie?

derrkater
Opiekun Balroga
Posty: 1461
Rejestracja: 03 lut 2008, 16:39
Skąd: Warszawa

Post autor: derrkater » 21 sty 2009, 21:55

Drugi musi biec do modelu, który ubuł mu brata, automatycznie zdaje wszystkie męstwa, ma -1D i +1S. Jak zabije wroga nr. 1 szarżuje na najbliższego przeciwnika, którego widzi.

Awatar użytkownika
Araniik
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 281
Rejestracja: 17 mar 2008, 16:15
Skąd: Myślenice ( Kraków )

Post autor: Araniik » 21 sty 2009, 22:06

Bracia to koxy, ;) zwykle spotykam armie, elfów bardzo często właśnie z braćmi, 6 mighta piechotą nie chodzi :) sam używam często Glorfa i Gila na zmienę z braćmi, ale szczerze na mniejsze punkty polecam braci :)

upomnienie za spam

drachenfeles

Awatar użytkownika
rudzik
Gobliński jeździec
Posty: 51
Rejestracja: 22 mar 2008, 15:33
Skąd: z lochu

Post autor: rudzik » 21 sty 2009, 22:25

Isilheru pisze:Drugi musi biec do modelu, który ubuł mu brata, automatycznie zdaje wszystkie męstwa, ma -1D i +1S. Jak zabije wroga nr. 1 szarżuje na najbliższego przeciwnika, którego widzi.
A w RoA pisze ze jednemu D spada o 1 a sila rosnie?
Bo nie mam tego podrecznika a chcialbym wiedziec
Moze ktos zapodac cytat z tego podrecznika dotyczacy glupoty tych braci?
Bede wdzieczny :)
Nadzorca Lochu----> to ja xD

derrkater
Opiekun Balroga
Posty: 1461
Rejestracja: 03 lut 2008, 16:39
Skąd: Warszawa

Post autor: derrkater » 22 sty 2009, 10:16

RoA mam, ale ich pełne zasady są w RotK, którego nie posiadam, więc lepiej, jeśli ktoś mający ten właśnie podr. poda cytacik.

Awatar użytkownika
Jacek
Sztygar bazarkowy
Posty: 2446
Rejestracja: 24 sty 2008, 17:34
Skąd: Lbn

Post autor: Jacek » 22 sty 2009, 11:02

Hm, ja mam ten podręcznik, ale muszę go znaleźć.
Problem jest taki, że pisze tam że D spada do D4, a nie ze o 1.
Więc mamy brata z D6, a po zabiciu drugiego brata z D4.
Dokładny cytat wkleję wieczorkiem, ale przydało by się uściślenie sędziów w tej sprawie.
Kupię Warriors of Dunland - dowolne uzbrojenie.

derrkater
Opiekun Balroga
Posty: 1461
Rejestracja: 03 lut 2008, 16:39
Skąd: Warszawa

Post autor: derrkater » 22 sty 2009, 11:31

D podstawowy spada d 4, a HA zawsze dodaje +1 nie ważne, czy D spadnie, czy nie.

Awatar użytkownika
rudzik
Gobliński jeździec
Posty: 51
Rejestracja: 22 mar 2008, 15:33
Skąd: z lochu

Post autor: rudzik » 22 sty 2009, 16:01

No tylko ze Heavy Armour daje Ci od razu +1D (jezeli masz bazowo Light Armour)
Wiec patrzac z punktu zasad brat ma 6D (w ciezkim)
A w podreczniku głównym mamy zapis ze D "is reduced to 4"

Moze wypowie sie jakis sedzia czy jest to jakos uscislone (zostanie uscislone)?

Pozdro
Nadzorca Lochu----> to ja xD

Awatar użytkownika
drachenfeles
Pomocnik Szamana
Posty: 901
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:18
Skąd: Kraków

Post autor: drachenfeles » 22 sty 2009, 16:30

nie widzę powodu, by cokolwiek uściślać, jest jasno napisane, że spada do 4 więc spada do 4
Megatona - Amerykańska jednostka miary demokracji

Czarmilion
Gobliński jeździec
Posty: 63
Rejestracja: 31 maja 2008, 17:25
Skąd: O

Post autor: Czarmilion » 22 sty 2009, 17:03

Drugi musi biec do modelu, który ubił mu brat...
A jeśli w tej turze nie może to w następnych...?
I czy jest wyraźny przymus ataku na tą jednostkę (co ubiła mu brata)?
Czy może po drodze szarżować do innych jednostek?
A jak katapulta ubiła mu brata to drugi musi szarżować na katapultę?

Awatar użytkownika
drachenfeles
Pomocnik Szamana
Posty: 901
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:18
Skąd: Kraków

Post autor: drachenfeles » 22 sty 2009, 17:22

Drugi musi biec do modelu, który ubił mu brat...
A jeśli w tej turze nie może to w następnych...?
I czy jest wyraźny przymus ataku na tą jednostkę (co ubiła mu brata)?
Czy może po drodze szarżować do innych jednostek?
A jak katapulta ubiła mu brata to drugi musi szarżować na katapultę?
wszystko tak, poza tym, że po drodze nie może szarżować na inne modele, chyba że szybciej będzie jak np zabije orka i potem doszarżuje swój cel, wówczas musi zadeklarować heroiczną walkę, priorytetem jest to, że ma jak najszybciej dotrzeć do celu
Ostatnio zmieniony 23 sty 2009, 10:12 przez drachenfeles, łącznie zmieniany 1 raz.

derrkater
Opiekun Balroga
Posty: 1461
Rejestracja: 03 lut 2008, 16:39
Skąd: Warszawa

Post autor: derrkater » 22 sty 2009, 17:31

Ale w sumie można go najpierw zablokować jakimś elfem, a potem biec naokoło?

Awatar użytkownika
FERRES
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 4
Rejestracja: 22 paź 2008, 19:27
Skąd: Busko

Post autor: FERRES » 22 sty 2009, 17:39

Raz legolas ubił mi brata i tu mam pytanko:
Czy brat omija wszystkich, czy po prosu rozwala wszystkie wrogie modele, które stoją miedzy nim a Legolasem?? Np.
- żołnierze przeciwnika
+ sojusznicze jednostki
= legolas
0 brat

=
------------------------------

++++++++++++++++++
0

(załóżmy, że wrogie modele nie atakują brata tylko nioe pozwalają mu przejść) :?:
Dopóki walczysz... jesteś zwycięzcą!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bohaterowie”