Elladan i Elrohir, Murin i Drar

Batman, Spiderman, Punisher, Blade i inne takie...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Czarmilion
Gobliński jeździec
Posty: 63
Rejestracja: 31 maja 2008, 17:25
Skąd: O

Post autor: Czarmilion » 22 sty 2009, 17:55

A i mam takie pytanie ( w sumie stwierdzenie ):
Braci nie można wystawiać osobno (rozpioska z sammym Elladanem)?

Mróva
Pomocnik Szamana
Posty: 944
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:25
Skąd: skądinąd. Ostrów Wlkp.

Post autor: Mróva » 22 sty 2009, 18:13

Czarmilion pisze:Braci nie można wystawiać osobno (rozpioska z sammym Elladanem)?
Absolutnie nie.
Darth Vather pisze:Zna ktoś tytuł głównej muzyki z Władcy Pierścieni? Brzi to jakoś tak TaMTaMTaM TamTamTam TamTamTam TamTamTaaam Tam TamTam

Czarmilion
Gobliński jeździec
Posty: 63
Rejestracja: 31 maja 2008, 17:25
Skąd: O

Post autor: Czarmilion » 22 sty 2009, 18:23

A i jeszcze jedno. Czy brat musi szrżować na jednostkę (która zabiła mu brata) tak długo aż ją zabije? To znaczy że w przypaku katapulty musi tak sługo stać przy niej dopuki jej nie rozbroi?

Mróva
Pomocnik Szamana
Posty: 944
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:25
Skąd: skądinąd. Ostrów Wlkp.

Post autor: Mróva » 22 sty 2009, 19:03

Zakładając, że w przypadku np. CoC jednostki zabija kap katapulty,a nie samam machina, to IMO musi wybic w takim wypadku jej całą załogę :)
Darth Vather pisze:Zna ktoś tytuł głównej muzyki z Władcy Pierścieni? Brzi to jakoś tak TaMTaMTaM TamTamTam TamTamTam TamTamTaaam Tam TamTam

Awatar użytkownika
Jacek
Sztygar bazarkowy
Posty: 2446
Rejestracja: 24 sty 2008, 17:34
Skąd: Lbn

Post autor: Jacek » 22 sty 2009, 19:20

Powrót Króla pisze:Unbreakable Bond.If one of the twins is killed, the other will be driven mad by grief and charge the enemy with fury, abandoning all thoughts of self-preservation. To represent this, immediately after the death of one of the twins, the surviving one's Streaght is increased to 5, but his Defence is reduced to 4[...]

Więc wychodzi na to że nawet w HA spada do 4.
Kupię Warriors of Dunland - dowolne uzbrojenie.

Awatar użytkownika
Zack
Sędzia LO
Posty: 525
Rejestracja: 07 lip 2008, 18:50
Skąd: Bielsko-Biała

Post autor: Zack » 22 sty 2009, 19:25

3 ataki z S 5 i walką 6....a wy się tu defem przejmujecie :D Ciekawym sposobem jest wykorzystać potęgę u jednego brata na heroiki i dać go zabić, a drugiego puścić w środek linii wroga... :D Przedni widok, ze wsparciem 4 ataki z S5... :D

Awatar użytkownika
rudzik
Gobliński jeździec
Posty: 51
Rejestracja: 22 mar 2008, 15:33
Skąd: z lochu

Post autor: rudzik » 22 sty 2009, 19:28

Jacek-Lublin pisze:
Powrót Króla pisze:Unbreakable Bond.If one of the twins is killed, the other will be driven mad by grief and charge the enemy with fury, abandoning all thoughts of self-preservation. To represent this, immediately after the death of one of the twins, the surviving one's Streaght is increased to 5, but his Defence is reduced to 4[...]
Więc wychodzi na to że nawet w HA spada do 4.
O to mi chodzilo :)

Co prawda autor tego zapisu nie mogl przewidziec ze kiedys bracia beda mogli miec 6D..ale coz...zasady mowia jasno ;)
Nadzorca Lochu----> to ja xD

Awatar użytkownika
Jacek
Sztygar bazarkowy
Posty: 2446
Rejestracja: 24 sty 2008, 17:34
Skąd: Lbn

Post autor: Jacek » 22 sty 2009, 19:30

Autor tego tekstu na pewno o tym widział, ponieważ ten podręcznik wyszedł znacznie później niż RoA, gdzie bracia dostali zbroje.
Pisze z aktualnego podręcznika Powrót Króla, w którym znajdują się staty między innymi SR i SG.
Kupię Warriors of Dunland - dowolne uzbrojenie.

Awatar użytkownika
Vidoter
Bębniarz z głębin
Posty: 163
Rejestracja: 13 lut 2010, 17:19
Skąd: Dębica&okolice

Post autor: Vidoter » 03 maja 2011, 8:16

Zasada Murina:
"Kalazal (...) Kalazal is a hand weapon and allows Murin to re-roll any wound rolls made against Orcs, Goblins and Uruk-hai"

Jako że ta zasada była robiona pod LoME, to jak dokładnie działa na LO? Daje re-roll na wszystkich przeciwników czy dalej tylko na orki, gobliny i uruki? Jako że to jest praktycznie cała piechota zła, to moim zdaniem powinno działać na całą piechotę dobra.

Awatar użytkownika
Czop
Gobliński jeździec
Posty: 99
Rejestracja: 13 kwie 2009, 18:54
Skąd: Legionowo (blisko Warszawy na północ)

Post autor: Czop » 03 maja 2011, 9:37

Vidoter, nawet jeśli była robiona pod LoME, to spójrz, że zło ma jeszcze Harad, Korsarzy i Easterlingów, na którą to ciągle nie działa. Więc chyba tylko Orczyny (bo UH i gobasy to chyba też orkowie, tyle, że ulepszeni lub karłowaci)
Duszek Taya pisze:Miejcie litość dla bazy danych która [bidulka!] musi utrzymywać wasze 3kg spamu...

Pamiętajcie:
Baza danych też człowiek!
Musz pisze:Beś zapomniałeś dodać: ` i uwielbiam Offtop w offtopie! To moja pasja, cel życiowy i wg oh i ah!` xDDD

Awatar użytkownika
Neo
Angin
Posty: 2232
Rejestracja: 19 wrz 2007, 15:16
Skąd: Wrocław / UWO

Post autor: Neo » 03 maja 2011, 10:34

Ta zasada daje przerzuty tylko i wyłącznie wtedy gdy Murin walczy z Orkami, Giblinami i Urukami. Nie działa na pozostałe rasy zła oraz na żaden model dobra.

Awatar użytkownika
Vidoter
Bębniarz z głębin
Posty: 163
Rejestracja: 13 lut 2010, 17:19
Skąd: Dębica&okolice

Post autor: Vidoter » 03 maja 2011, 10:48

Dzięki za odpowiedź. Zapomniałem o Haradzie itp. ;)

Awatar użytkownika
Grey_Wolf
Gobliński jeździec
Posty: 66
Rejestracja: 26 sie 2011, 13:52
Skąd: Hrabstwo Lichwin

Post autor: Grey_Wolf » 11 wrz 2011, 19:02

Ej czyli na Kalazalu nie ma +1 na woundy tylko ponowny rzut. Bo qmpel próbował mi wcisnąć ,że nie on ma +1.
Pozdro z Leśnego Hrabstwa Lichwin

Awatar użytkownika
patrykares
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 563
Rejestracja: 03 kwie 2009, 17:17
Skąd: Poznań

Post autor: patrykares » 11 wrz 2011, 19:46

Kalazal pozwala TYLKO przerzucić rzuty na zranienie orków, goblinów i Uruk- hai.

Awatar użytkownika
Jawor
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 408
Rejestracja: 24 sty 2008, 8:09
Skąd: Lublin

Post autor: Jawor » 08 mar 2018, 12:56

Czy zasada o dodatkowym ataku braci ( 3A) działa także gdy dosiadają wierzchowca, tzn w czasie szarży mają 4 ataki?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bohaterowie”