Stand Fast! bohaterów, zdawanie męstwa

Batman, Spiderman, Punisher, Blade i inne takie...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
luckero
Posty: 1876
Rejestracja: 12 wrz 2007, 13:02
Skąd: Kraków

Stand Fast! bohaterów, zdawanie męstwa

Post autor: luckero » 13 sty 2009, 17:46

Czy unieruchomiony bohater musi zdawać męstwo po stracie 50% sił? I czy może to robić za wojowników do 6" od siebie?
Ostatnio zmieniony 06 mar 2009, 20:48 przez luckero, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mazi
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 442
Rejestracja: 24 sty 2008, 19:20
Skąd: Rzeszów

Post autor: Mazi » 13 sty 2009, 20:10

Wg mnie nic boh nie powinien skoro jest sparaliżowany, ale skoro posiada strefę kontroli gdy jest sparaliżowany, skoro ma siłę żeby blokować jednostki na 2 cm to może akurat czar może się okazać słabszy od strachu :D
LotR - jeśli nie widać różnicy to po co grać w Battle'a

Mróva
Pomocnik Szamana
Posty: 944
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:25
Skąd: skądinąd. Ostrów Wlkp.

Post autor: Mróva » 14 sty 2009, 16:08

luckero pisze:
Czy unieruchomiony bohater musi zdawać męstwo po stracie 50% sił? I czy może to robić za wojowników do 6" od siebie?
Nie tylko nie musi, ale i nie może :) Dlatego stransfixowanie herosa trzymającego armię w ryzach jest bolesne :wink:
Darth Vather pisze:Zna ktoś tytuł głównej muzyki z Władcy Pierścieni? Brzi to jakoś tak TaMTaMTaM TamTamTam TamTamTam TamTamTaaam Tam TamTam

Aragorn16
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 7
Rejestracja: 19 cze 2009, 15:52
Skąd: z nikąd

Post autor: Aragorn16 » 19 cze 2009, 15:59

w LotRa jestem zupełnie zielony trochę kumpel mnie nauczył grać, więc nie śmiejcie się jak zapytam co to Stand Fast?

Awatar użytkownika
hurin
Treser wargów
Posty: 30
Rejestracja: 22 maja 2009, 17:14
Skąd: GLIWICE

Post autor: hurin » 19 cze 2009, 16:05

to jest to że jak bohater zda męstwo to wojownicy na 14 cm od niego juz nie muszą :P

Awatar użytkownika
luckero
Posty: 1876
Rejestracja: 12 wrz 2007, 13:02
Skąd: Kraków

Post autor: luckero » 19 cze 2009, 16:07

Zasada specjalna bohaterów, umożliwiająca im zdawanie testu Męstwa za swoich wojowników po Złamaniu armii.

W skrócie:

Tracisz połowę sił, każdy z Twoich modeli musi wykonać test Męstwa, jeśli się nie powiedzie to zabieramy go ze stołu.
Bohaterowie dzięki zasadzie Stand Fast! mogą oddziaływać na swoich sojuszników, tzn. gdy ich test Męstwa zakończy się sukcesem, sojusznicy do 6" od bohatera (do 12" w przypadku niektórych) automatycznie również zdają.
Zasięg Stand Fastu! mierzymy po ruchu bohatera.

Aragorn16
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 7
Rejestracja: 19 cze 2009, 15:52
Skąd: z nikąd

Post autor: Aragorn16 » 19 cze 2009, 16:09

a na to wydaje sie potęgę czy nie?

Awatar użytkownika
luckero
Posty: 1876
Rejestracja: 12 wrz 2007, 13:02
Skąd: Kraków

Post autor: luckero » 19 cze 2009, 16:32

Nie, potęga nie jest do tego potrzebna.

Potęga może się przydać bohaterowi aby podbić nieudane rzuty na test Męstwa :)

kastyl
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 9
Rejestracja: 20 lis 2008, 11:58
Skąd: Słupsk

Post autor: kastyl » 19 cze 2009, 17:24

Nie, nie jest potrzebna. Potęga jest potrzebna przy wykonywaniu heroicznych czynów, takich jak heroiczna walka, czy ruch. Używana jest też do podbijania wszelakich rzutów, np na wygranie walki, zadanie rany, rzucenie/odparcie zaklęcia.

Stand Fast jest jakby odwzorowaniem waleczności i umiejętności dowodzenia tego bohatera. Można powiedzieć, że inspiruje do działania swoich sprzymierzeńców.

Awatar użytkownika
Pazur
Treser wargów
Posty: 23
Rejestracja: 24 mar 2009, 13:32
Skąd: Biała Rawska / Warszawa

Post autor: Pazur » 05 lip 2009, 19:11

Stand Fast! może być podbijany Potęgą albo Wolą.

Awatar użytkownika
Sauron
Bębniarz z głębin
Posty: 160
Rejestracja: 17 lut 2008, 17:56
Skąd: Barad-Dur

Post autor: Sauron » 05 lip 2009, 19:47

Jeżeli bohaterem zdajesz i brakuje ci np. 2 oczka to możesz podbić jeden wolą drugi potęgą. Czyli można podbijać tym i tym :P
Silence! I'll kill you!

Awatar użytkownika
david36
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 247
Rejestracja: 01 mar 2010, 9:45
Skąd: Wrocław

Post autor: david36 » 08 cze 2010, 9:29

Z tego co tu piszecie to się troszkę pogubiłem... Miałem przerwę i kiedyś było inaczej (np modeli sie nie zabierało tylko ruszały sie w kierunku krawędzi :D). To że trzeba zdawać po rozbiciu to wiem, to że pozna dodawać oczka potęgą i wolą też, to że na 14 (lub 28) cm to też, ale mam pytania:

1.Z tego co czytałem tutaj to jak bohater zda to się nim ruszam i dopiero wtedy 14 cm od niego jednostki nie muszą tak??
2.W przypadku furii liczy sie chyba przed i po ruchu tak??
3.Czy jak w promieniu tych 14 cm od boha będzie inny bohater to on tez zdaje??

Wybaczcie jeżeli to są głupie pytania ale naprawdę pogubiłem się już ;/
Jesteś z Wrocławia i nie wiesz co, gdzie i jak? Napisz pw.

Grupa na fb: https://www.facebook.com/groups/771243309591323/

Awatar użytkownika
PiterSon
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 376
Rejestracja: 20 lut 2008, 15:52
Skąd: Kielce

Post autor: PiterSon » 08 cze 2010, 9:35

1 Tak (chyba że boh ma podwojonego standfasta , wtedy 28cm ) xD
2. Nie, tu tez jak przy standfasicie , tylko po ruchu.
3.Nie, Kazdy bohater czy to imienny czy tez nie zdaje mestwo po breaku sam za siebie, za fajnie by było 8)
"Naprzód wiarusy niech żyje król!
Nie straszne nam rany i ból!
Rwij, bij, tnij, siecz, gryź i rąb.
Oko za oko, ząb za ząb!
Szarp, duś, drap, tłucz i z armaty pal!
Oko w oko, stal na stal!"

Awatar użytkownika
david36
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 247
Rejestracja: 01 mar 2010, 9:45
Skąd: Wrocław

Post autor: david36 » 08 cze 2010, 9:43

Ok wielkie dzięki :)

Spooooro się pozmieniało przez te lata hehehe
Jesteś z Wrocławia i nie wiesz co, gdzie i jak? Napisz pw.

Grupa na fb: https://www.facebook.com/groups/771243309591323/

jareox
Treser wargów
Posty: 24
Rejestracja: 09 sty 2010, 17:02
Skąd: Polska

Post autor: jareox » 16 cze 2010, 19:58

Czy test na męstwo wykonujemy tylko raz? Wtedy gdy tracimy połowę jednostek, czy przy każdej turze po stracie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bohaterowie”