Punkty Potęgi

Batman, Spiderman, Punisher, Blade i inne takie...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
drachenfeles
Pomocnik Szamana
Posty: 901
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:18
Skąd: Kraków

Post autor: drachenfeles » 07 mar 2008, 19:43

na pewno gdzieś przeczytałem, że to generalna zasada, ale nie mogę teraz znaleźć gdzie

derrkater
Opiekun Balroga
Posty: 1461
Rejestracja: 03 lut 2008, 16:39
Skąd: Warszawa

Post autor: derrkater » 07 mar 2008, 19:48

Strona 27, Rulebook, akapit 2, 1 zdanie.
"The winner strikes at the loser and might hurt him, by inflicting a wound."
"Zwycięzca uderza przeciwnika i może zranić go, zabierając jedną ranę"

Rulebook, str 119, akapit 4 (Grima Special Rules), zdanie 2
"Note that Grima can decite not to strike blows if he wins the combat..."
"Pamiętaj, że Grima może zadecydować, by nie zadawać przeciwnikowi ciosu jeśli wygra walkę..."

Awatar użytkownika
Szymonstein
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 273
Rejestracja: 29 sty 2008, 21:51
Skąd: Ełk

Post autor: Szymonstein » 07 mar 2008, 19:49

Alexander pisze:Można (strona 36 ORB). Tylko po co?
Czasem opyla się obniżyć rzut np.:
Losujesz czy twój kapitan wchodzi na stół i wypada ci 2 na k6.
Zamiast podbijać do 4 i marnować 2 potęgi, można obniżyć do 1 i liczyć w nasępnej turze na lepszy rzut kapitanem :wink: .

Awatar użytkownika
drachenfeles
Pomocnik Szamana
Posty: 901
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:18
Skąd: Kraków

Post autor: drachenfeles » 07 mar 2008, 21:52

Szymonstein pisze:
Alexander pisze:Można (strona 36 ORB). Tylko po co?
Czasem opyla się obniżyć rzut np.:
Losujesz czy twój kapitan wchodzi na stół i wypada ci 2 na k6.
Zamiast podbijać do 4 i marnować 2 potęgi, można obniżyć do 1 i liczyć w nasępnej turze na lepszy rzut kapitanem :wink: .
akurat takich rzutów afaik nie można modyfikować potęgą

Awatar użytkownika
przestrzel
Sztygar regionalny
Posty: 136
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:26
Skąd: Ełk

Post autor: przestrzel » 07 mar 2008, 21:58

Można. Poczytaj sobie zasadę specjalną np. scenariusza Take and Hold str. 111 podręcznika Legions of Middle Earth.

Awatar użytkownika
drachenfeles
Pomocnik Szamana
Posty: 901
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:18
Skąd: Kraków

Post autor: drachenfeles » 07 mar 2008, 22:27

dlatego napisałem afaik, bo zasady specjalne scenariuszy to trochę inna brocha

Awatar użytkownika
Grunthor
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 500
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:36
Skąd: Ursynów/PatoLotRiA

Post autor: Grunthor » 22 cze 2008, 13:28

Ja mam inne pytanie.
Czy jeśli jeden z bohaterów zadeklaruje bohaterski ruch, i drugi bohater jest w jego 6" to mogę ruszyć jednostki w 12" ? SF wykonującego heroika + SF boha, który się złapał w SF wykonującego. Coś takiego jest możliwe ?
Druga ksywa - Kisiell

Grunthor - Rubaszny Olbrzym - żyjący w Cardif

Awatar użytkownika
luckero
Posty: 1876
Rejestracja: 12 wrz 2007, 13:02
Skąd: Kraków

Post autor: luckero » 22 cze 2008, 13:52

Grunthor pisze:Czy jeśli jeden z bohaterów zadeklaruje bohaterski ruch, i drugi bohater jest w jego 6" to mogę ruszyć jednostki w 12" ? SF wykonującego heroika + SF boha, który się złapał w SF wykonującego. Coś takiego jest możliwe ?
Liczy się tylko 6" do bohatera, który akcję zadeklarował.

To nie Totolotek żeby kumulacja była :)

Awatar użytkownika
Grunthor
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 500
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:36
Skąd: Ursynów/PatoLotRiA

Post autor: Grunthor » 22 cze 2008, 13:55

Trochę szkoda... :wink:
Czyli jeśli chciałbym przesunąć falangę 30 figurek, musiałbym mieć co 6" bohatera tak ?
Każdą heroiczną akcje trzeba wtedy rozegrać na normalnych zasadach jeśli dojdzie do kontrowania tak ?
Druga ksywa - Kisiell

Grunthor - Rubaszny Olbrzym - żyjący w Cardif

Awatar użytkownika
szirer
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 578
Rejestracja: 02 lut 2008, 18:16
Skąd: Skoczów

Post autor: szirer » 22 cze 2008, 14:02

no ni emusi byc co 6 :) wystarczy ze bedzie co 12 wtedy ich zasiego heroikow bedzie sie stykał :)

Awatar użytkownika
gokish
Opiekun Balroga
Posty: 1421
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:26
Skąd: .

Post autor: gokish » 10 paź 2008, 18:01

szybkie pytanie

Przeciwnik deklaruje 3 bohaterami heroiczny ruch
Ja deklaruje 1 bohaterem

a więc iloma kośćmi kto rzuca??

pytanie do sędziów LO

@down sry Pawlo xD
Ostatnio zmieniony 10 paź 2008, 18:50 przez gokish, łącznie zmieniany 1 raz.
Nowości GW do lotra
†19.06.2009 oficjalne zakończenie "kariery" lotrowej

Awatar użytkownika
Pawlo
Prezydent Elekt Morii
Posty: 1716
Rejestracja: 23 sty 2008, 21:13
Skąd: Szczecin

Post autor: Pawlo » 10 paź 2008, 18:10

Po jednej.
And now, little man, I give the watch to you.

Czarmilion
Gobliński jeździec
Posty: 63
Rejestracja: 31 maja 2008, 17:25
Skąd: O

Post autor: Czarmilion » 15 paź 2008, 11:23

Czy Aragorn dzięki swojej zasadie specjalnej, może co turę regenerować (o 1 ) swoją pule potęg?

DEAD
Poskramiacz pająków
Posty: 1274
Rejestracja: 04 maja 2008, 13:03
Skąd: Toruń

Post autor: DEAD » 15 paź 2008, 12:10

Nie.
Ajas pisze:Dunedain, DEAD - chyba specjalnie dla Was zacznę wlepiać upomnienia za pisanie głupot związanych z zasadami gry -.-Boromir CoWT cierpi z powodu kary -1 do rzutu na wygranie walki z racji posiadania sztandaru

Awatar użytkownika
Lurtz15
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 215
Rejestracja: 25 sty 2008, 13:59
Skąd: a żebym ja wiedział...

Post autor: Lurtz15 » 22 paź 2008, 17:00

Czy jeśli do zabicia modelu bohater potrzebuje np>;6/4 i rzuci 5 a potem wyda Mighta, to czy ten sam Might dodaje mu się do następnego rzutu (czyli musi rzucić tylko 3+)? IMO nie, ale spotkałem kilka osób, które tak twierdziły...
Gram for fun

a nie ma większego fanu niż masakrowanie armii przeciwnika:-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bohaterowie”