Punkty Potęgi

Batman, Spiderman, Punisher, Blade i inne takie...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Salak
Gobliński jeździec
Posty: 71
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:59
Skąd: Busko-Zdrój

Post autor: Salak » 22 paź 2008, 17:28

IMHO owszem, wydanie jednego punktu potęgi podbija oba rzuty o +1 ale głowy nie dam :D Czyli tak jak napisałeś raniłby na 5/3

Awatar użytkownika
Imrihil
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 393
Rejestracja: 26 sty 2008, 17:56
Skąd: Poznań

Post autor: Imrihil » 22 paź 2008, 19:05

Więc tak, cytuję podręcznik :D: "Niekiedy przy rzutach na zranienie w fazie strzeleckiej lub walki wręcz zadanie rany przeciwnikowi wymaga wykonania dwóch rzutów (np. 6/4+). W tym przypadku każdy wydany punkt Potęgi dodawany jest do obu rzutów."

PS. Nie ma tu wziętej pod uwagi fazy ruchu (czary), ale myślę, że to też się zalicza ;)
„Gdzież to Dunedainowie, o, Elessarze? Któż twoim krewnym w wędrówkę iść każe? To, co zgubione, z mgły się wyłania, Z północy jedzie już Szara Kompania. Dla ciebie mroczna ścieżyna, sąsiedzie; Trup strzeże drogi, co ku morzu wiedzie.”

Awatar użytkownika
patryl4
Treser wargów
Posty: 20
Rejestracja: 18 paź 2008, 17:53
Skąd: Busko

potęga

Post autor: patryl4 » 02 lis 2008, 16:56

co daje potęga?

Awatar użytkownika
luckero
Posty: 1876
Rejestracja: 12 wrz 2007, 13:02
Skąd: Kraków

Post autor: luckero » 02 lis 2008, 17:01

Umożliwia podbijanie/obniżanie rzutów na kostkach bohaterów i deklarowanie heroicznych akcji:
- bohaterski ruch - nawet po przegraniu rzutu na pierwszeństwo masz szansę ruszyć się jako pierwszy (bohater + jednostki 6"/14cm od niego)
- bohaterskie strzelanie - jak wyżej, tylko dotyczące strzelania
- bohaterska walka - po zabiciu wszystkich przeciwników z którymi stykał się bohater w fazie walki, może odrazu ruszyć się ponownie (wraz z innymi sojuszniczymi modelami, jeśli była to walka zbiorowa) i np. dołączyć do następnej walki


Wszystko w telegraficznym skrócie, dla zorientowania się w sytuacji; pełne zasady dotyczące Potęgi są nieco obszerniejsze.

Awatar użytkownika
Paszczak
Nadzorca Trolli
Posty: 636
Rejestracja: 30 gru 2008, 15:19
Skąd: Gniezno

Post autor: Paszczak » 15 sty 2009, 14:41

gdzie można w internecie znaleźć pełne zasady potęgi :?:
"...he was a renegade, who came of the race of those that are named Black Numenoreans..."

Jeżeli nie kochają cie kości, nie ważne jaki masz BS.

Awatar użytkownika
Ajocie
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 425
Rejestracja: 31 gru 2008, 9:08
Skąd: Brodway

Post autor: Ajocie » 18 sty 2009, 10:22

Zack pisze:Gościu, [...] Podręcznik sobie spraw[...].

Też tak sądzę :) Podręcznik dobra rzecz :roll:

Awatar użytkownika
Kirkor
Pomocnik Szamana
Posty: 981
Rejestracja: 16 gru 2008, 12:15
Skąd: Zaklików

Post autor: Kirkor » 24 sty 2009, 7:55

Czy szeloba ma jakieś punkty potęgi woli i losu, zwalił mi się program do charakterystyk :( Dzięki za pomoc
Forth Eorlingas!!!

WIP: http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=15310

przyjmuję zamówienia na malowanie, zdjęcia w CMP, zapraszam Tanio i porządnie!

Awatar użytkownika
Paszczak
Nadzorca Trolli
Posty: 636
Rejestracja: 30 gru 2008, 15:19
Skąd: Gniezno

Post autor: Paszczak » 24 sty 2009, 9:10

ma 6 woli
"...he was a renegade, who came of the race of those that are named Black Numenoreans..."

Jeżeli nie kochają cie kości, nie ważne jaki masz BS.

Awatar użytkownika
Kirkor
Pomocnik Szamana
Posty: 981
Rejestracja: 16 gru 2008, 12:15
Skąd: Zaklików

Post autor: Kirkor » 24 sty 2009, 9:43

tylko a jakaś potęga albo los?
Forth Eorlingas!!!

WIP: http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=15310

przyjmuję zamówienia na malowanie, zdjęcia w CMP, zapraszam Tanio i porządnie!

Awatar użytkownika
Jacek
Sztygar bazarkowy
Posty: 2446
Rejestracja: 24 sty 2008, 17:34
Skąd: Lbn

Post autor: Jacek » 24 sty 2009, 10:23

Nic, przecierz by napisał :roll:
Kupię Warriors of Dunland - dowolne uzbrojenie.

Ethell
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 7
Rejestracja: 26 gru 2008, 18:33
Skąd: Jaworzno

Post autor: Ethell » 12 mar 2009, 21:02

Pytanie mam: Czy jest jakiś limit wydawania punktów potęgi w turze? Czy mogę wydać wszystkie naraz czy jest jakiś ogranicznik na to? I czy tak samo jest z innymi punktami w sensie Wola i Przeznaczenie.

Z góry thx za odpowiedź :)
Kiedyś Rafix, teraz Ethell , główny przedstawiciel Jaworznickiej Gildii LotR :)

Awatar użytkownika
dudzia
Pomocnik Szamana
Posty: 885
Rejestracja: 25 sty 2008, 18:29
Skąd: Jaworzno/Legion Śląska

Post autor: dudzia » 12 mar 2009, 21:07

Możesz wydac ile chcesz punktow potegi na ture do bohaterskich czynow takze mozesz wydac ile chcesz punkt potegi.I z resza jest tak samo wydajesz ile chceszxd no chyba ze mowi o tym jakas zasada specjalna gdzie bohater przeciwnika musi wydac 2 pukty potegi aby zadeklarowac bohaterski czyn.

Awatar użytkownika
Ajas
Redaktor
Posty: 5544
Rejestracja: 25 sty 2008, 20:24
Skąd: Poznań AP

Post autor: Ajas » 12 mar 2009, 21:14

Ethell, dla jasności:
- możesz wydać jednym bohaterem maksymalnie 1 punkt Potęgi by wykonać Heroiczną Akcję (istnieją wyjątki od tej reguły, ale to rzadkość - np zasada specjalna Grimy zmusza do wydania 2 Potęg na jedną Heroiczną akcję)
- by modyfikować wynik rzutu na kostce możesz wydać tyle Potęg, ile uważasz za stosowne
- by odpierać wrogie zaklęcia Wolą musisz zdeklarować iloma - nic Cię w tym nie ogranicza - poza pulą posiadanych punktów, oczywiście, jeśli nie chcesz nie musisz się bronić
- z Losem jest dokładnie tak, jak z Wolą

Pozdrawiam, Ajas :D
KedzioR_vo do Offa o cyckach pisze:MaRta radzi, żebyś se cycki w necie pooglądał, bo widać, że nie wiesz, jak wyglądają (:D)
Jesteś z Poznania? kliknij!

Awatar użytkownika
luckero
Posty: 1876
Rejestracja: 12 wrz 2007, 13:02
Skąd: Kraków

Post autor: luckero » 13 mar 2009, 8:35

Ajas pisze:- możesz wydać jednym bohaterem maksymalnie 1 punkt Potęgi by wykonać Heroiczną Akcję
Uściślając: maksymalnie 1 punkt Potęgi na każdą z Heroicznych akcji.

Awatar użytkownika
Imrihil
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 393
Rejestracja: 26 sty 2008, 17:56
Skąd: Poznań

Post autor: Imrihil » 13 mar 2009, 14:36

Ajas pisze:- z Losem jest dokładnie tak, jak z Wolą
No nie do końca ;) Kiedy się korzysta z Przeznaczenia można rzucać po jednej kostce do skutku, a w przypadku Siły Woli trzeba przed rzutem zadeklarować iloma kostkami się rzuca.
„Gdzież to Dunedainowie, o, Elessarze? Któż twoim krewnym w wędrówkę iść każe? To, co zgubione, z mgły się wyłania, Z północy jedzie już Szara Kompania. Dla ciebie mroczna ścieżyna, sąsiedzie; Trup strzeże drogi, co ku morzu wiedzie.”

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bohaterowie”