Punkty Potęgi

Batman, Spiderman, Punisher, Blade i inne takie...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Papcioo26
Bębniarz z głębin
Posty: 184
Rejestracja: 31 sie 2009, 12:28
Skąd: Włoszczowa

Post autor: Papcioo26 » 17 lut 2010, 14:20

jeśli przegrasz pierszeństwo możesz uzyc heroiczny czyn (=1 potęga) i wszystkie modela w promieniu 14 cm od bocha który wział heroiczną ruszają sie pierwsze od przeciwnika. Następnie on sie rusza a póxniej ty pozostałymi których nie obejmował heroik. Dobre szczególnie przy kawalerii i miotkach :D.
Dlaczego sok z cytryny robiony jest ze sztucznych aromatów, a szampony z prawdziwych cytryn? :)

Awatar użytkownika
szymok
Treser wargów
Posty: 35
Rejestracja: 16 maja 2009, 15:25
Skąd: świętokrzyskie, Jędrzejów

Post autor: szymok » 17 lut 2010, 16:04

A potem można się ruszyć jeszcze raz w swojej fazie ruchu tymi co zrobili bohaterski ruch?

Rohirim Mordorski
Treser wargów
Posty: 39
Rejestracja: 23 gru 2009, 8:23
Skąd: Edoras

Post autor: Rohirim Mordorski » 17 lut 2010, 16:09

Nie heroik jest traktowany jak ruch przed kolejnością
Szukam chętnych na treningi larpowe.
Kontakt na gg 7791537
Jeśli ktoś próbował się skontaktować i nie odpowiadałem przepraszam. Miałem kłopoty z gg

Lif
Bębniarz z głębin
Posty: 179
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:23
Skąd: Katowice

Post autor: Lif » 17 lut 2010, 16:26

Podczas heroicznego ruchu, bohater rusza się pierwszy, potem mogą ruszyć się modele które były w obrębie 14 cm od niego, muszą jednak skończyć swój ruch 14 cm od miejsca, w którym swój ruch skończył bohater robiący heroika.

Awatar użytkownika
Pablof
Bębniarz z głębin
Posty: 166
Rejestracja: 28 gru 2009, 22:25
Skąd: Warszawa

Post autor: Pablof » 17 lut 2010, 16:34

Czy na Heroiczną Walkę wykorzysuje się punkt potęgi?
Wciśnij ALT i F4 to zobaczysz coś fajnego :)

Awatar użytkownika
Zack
Sędzia LO
Posty: 525
Rejestracja: 07 lip 2008, 18:50
Skąd: Bielsko-Biała

Post autor: Zack » 17 lut 2010, 16:35

Tak, każdy heroiczny czyn wymaga potęgi, chyba, że w zasadach danej jednostki jest napisane inaczej.

Awatar użytkownika
Madril
Gobliński jeździec
Posty: 80
Rejestracja: 14 maja 2009, 5:04
Skąd: Festung Posen

Post autor: Madril » 17 lut 2010, 16:43

Jedynym znanym mi bohaterem który nie płaci za Heroiczną Walkę jest Elendil a tak IMO wszyscy płacą
Moi żołnierze mogą zjeść swoje paski, ale moje czołgi potrzebują paliwa.

gen. G.Patton

Awatar użytkownika
Quik
Bębniarz z głębin
Posty: 133
Rejestracja: 08 lis 2008, 10:20
Skąd: Poznań

Post autor: Quik » 06 lis 2010, 21:57

Także Aragorn ponieważ ma darmową potęge, oraz Shealdbarer o ile znajduje się 6 cali/14 cm od jednostki na którą ma swoją zasadę i wtedy może wykonywać darmowy heroiczny ruch
Niepozorny ja.

Awatar użytkownika
Turnavine
Honorowy Redaktor
Posty: 2350
Rejestracja: 24 sty 2008, 14:18

Post autor: Turnavine » 06 lis 2010, 22:11

Ke? Ludzie to nie konkurs na najlepszą odpowiedź. Jedna z zasad specjalnych pana S pozwala mu w specyficznych oczywiście warunkach wykonać heroiczną walkę bez konieczności zużycia na ten cel punktu potęgi, a nie ruch.
Tak samo zasięg jest inny, a przecież statystyki są w oryginale udostępnione. Wystarczy się zalogować na stronie GW.
Jesteś nowy? Przeczytaj. - nieaktualizowane. Nie gram już w figurkę. PM-ki z pytaniami mijają się z celem.

Awatar użytkownika
swiety
Bębniarz z głębin
Posty: 112
Rejestracja: 21 lip 2010, 12:36
Skąd: poznań

Post autor: swiety » 09 sie 2011, 14:26

mam pytanie co do uściślenia LO

"Za każdym razem, gdy Bohater chce wydać punkt Might, Will lub Fate i znajduje się w zasięgu zasady Sap Fortitude Dwimmerlaika, należy za każdy punkt rzucić 4+. Za każdy wynik 4+ gracz może (ale nie musi) dopłacić punkt takiego samego rodzaju. Jeśli gracz dopłaci punkt wydawany jest normalnie, jeśli nie dopłaci - traktuje się jakby go nigdy nie wydał (mimo, że jest tracony!). Dopiero po wykonaniu tych rzutów sprawdza się skutki wydania punktów."

I pytanie o co chodzi w tym zwrocie bo go nie rozumiem :?: :oops: :?:

jeśli nie dopłaci - traktuje się jakby go nigdy nie wydał (mimo, że jest tracony!). Dopiero po wykonaniu tych rzutów sprawdza się skutki wydania punktów. :P
-"KTO NASTĘPNY POD MÓJ TOPÓR?"

Awatar użytkownika
Hawk
Pomocnik Szamana
Posty: 920
Rejestracja: 24 sty 2008, 7:22
Skąd: Wrocław/UWO

Post autor: Hawk » 09 sie 2011, 15:02

łopatologicznie ;)

boromir deklaruje Heroiczny ruch w zasięgu dwimma

sprawdzamy zasadę dwimma : na potrzeby przykładu wyszła .

Tak wiec Boromir ma 2 opcje :

stracić jeden pkt potęgi heroik przepada
zapłacić 2 pkt potegi i móc zrobić normalnie heroika

mam nadzieje że teraz jasne :)
Nie wiesz jak poprawić swoje wyniki w Lotra ?
Nie martw się .
Wróżbita Maciej rozwiąże twoje wszystkie problemy

/Sodówka uderzyłą mi do głowy bo Ajas tak twierdzi ;O

Awatar użytkownika
swiety
Bębniarz z głębin
Posty: 112
Rejestracja: 21 lip 2010, 12:36
Skąd: poznań

Post autor: swiety » 10 sie 2011, 8:27

swiety pisze:traktuje się jakby go nigdy nie wydał
czyli tu powinno być napisane żę "traktuje się jakby nie był aktywny"
to wtedy wiadomo że go nie ma le oki ;)
dzięki
-"KTO NASTĘPNY POD MÓJ TOPÓR?"

Awatar użytkownika
Mikz
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 528
Rejestracja: 28 sty 2008, 20:46
Skąd: City of fallen angels

Post autor: Mikz » 10 sie 2011, 8:50

Ja mam natomiast pytanie podobne do kolegi: Jak wygląda sytuacja, gdy w zasięgu bohatera znajduje się Dwimmerlaik i Grima? Czy musi mieć 4 punkty potęgi, by mieć w ogóle szansę na zrobienie heroicznego ruchu/walki etc? Czy jeśli bohater chce wydać 1 punkt potęgi, to przy pomyślnych wiatrach wyda 3 czy 4 punkty?
Viking pisze:jeśli już mówimy o wykształceniu, to w Minas Tirith znajdowała się największa biblioteka Zachodu, a w Isengardzie mieszkał Saruman, Grima i banda nieogarniętych łomów. Pała z historii

Awatar użytkownika
Czaki.
Gobliński jeździec
Posty: 72
Rejestracja: 08 lut 2011, 18:19
Skąd: Gliwice

Post autor: Czaki. » 18 lis 2013, 14:24

mam pytania:

w armii znajduje się 3 taskmasterów w mniej niż 6" od siebie
deklaruje bohaterska walkę każdym
a następnie na odzyskanie potęgi za każdego rzucam 3 kostkami na 4+


Czy zasada specjalna taskmasterów kumuluje się?
czy taka zagrywka jest zgodna z zasadami ?

z góry dziękuje
Gajusz Juliusz Cezar: "Alea iacta est" - Kości zostały rzucone

Call me "Czaki" !

Awatar użytkownika
Grunthor
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 500
Rejestracja: 23 sty 2008, 22:36
Skąd: Ursynów/PatoLotRiA

Post autor: Grunthor » 18 lis 2013, 14:28

Nie. Rzucasz raz. Tak samo jak nie kumulują się zasady -1 męstwa od Nazguli. Tak samo ta zasada się nie kumuluje.
Druga ksywa - Kisiell

Grunthor - Rubaszny Olbrzym - żyjący w Cardif

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bohaterowie”