Boromir

Batman, Spiderman, Punisher, Blade i inne takie...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
DrJurek
Sędzia LO
Posty: 1161
Rejestracja: 13 sty 2009, 18:01
Skąd: Brodnica

Boromir

Post autor: DrJurek » 19 paź 2009, 17:22

Czy Boromir może wybrać który z przeciwników w walce ma wykonać test męstwa jeśli obaj mają jednakową ?
Przykład : Boromir walczy z Orkiem i Goblinem pod wpływem Furii Goblińskiego Shamana .
Więc mówisz , że nie czitujesz , ale po dwóch turach Twoje Krasnoludy są w połowie pola bitwy ?
Interesujące.

sprzedam :
http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=17888#417507

Awatar użytkownika
TonyStark
Redaktor
Posty: 1957
Rejestracja: 15 sty 2009, 14:39
Skąd: Krk

Post autor: TonyStark » 19 paź 2009, 17:28

Wybiera się najwyższą wartość męstwa przeciwnika.w twoim przykładzie jest to obojętne. Furia na ten test nie działa :)
Wszystkich graczy z Krakowa zapraszam do naszej grupy na Facebooku! -->LotR w Krakowie<--

Awatar użytkownika
DrJurek
Sędzia LO
Posty: 1161
Rejestracja: 13 sty 2009, 18:01
Skąd: Brodnica

Post autor: DrJurek » 19 paź 2009, 17:29

cichyzabójca pisze:Wybiera się najwyższą wartość męstwa przeciwnika.w twoim przykładzie jest to obojętne. Furia na ten test nie działa :)
Twoja odpowiedź nix nie wnosi ;]
A furia działa :roll:
Modele tej samej rasy co Shaman z działającą furią zdają automatycznie WSZYSTKIE testy męstwa .
Więc mówisz , że nie czitujesz , ale po dwóch turach Twoje Krasnoludy są w połowie pola bitwy ?
Interesujące.

sprzedam :
http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=17888#417507

Awatar użytkownika
Imrihil
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 393
Rejestracja: 26 sty 2008, 17:56
Skąd: Poznań

Post autor: Imrihil » 19 paź 2009, 20:04

Furia działa na ten test męstwa jak na każdy inny.

Ogólnie jeśli chodzi o róg gondoru, zdać test musi przeciwnik z najwyższym męstwem, jeśli walczą dwa modele o takiej samej wartości C, to IMO przeciwnik wybiera który zdaje. Czyli w twoim przykładzie zapewne by zdawał goblin z automatu dzięki furii.
„Gdzież to Dunedainowie, o, Elessarze? Któż twoim krewnym w wędrówkę iść każe? To, co zgubione, z mgły się wyłania, Z północy jedzie już Szara Kompania. Dla ciebie mroczna ścieżyna, sąsiedzie; Trup strzeże drogi, co ku morzu wiedzie.”

Awatar użytkownika
Majkel
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 349
Rejestracja: 06 lut 2009, 18:59
Skąd: Zaklików

Post autor: Majkel » 06 mar 2010, 21:20

Czy Boromir-kapitan Białej wieży, otrzymuje -1 do walki wręcz, gdy ma sztandar?
"They think I'm a man out of control... but I've never had so much control."

DEAD
Poskramiacz pająków
Posty: 1274
Rejestracja: 04 maja 2008, 13:03
Skąd: Toruń

Post autor: DEAD » 06 mar 2010, 21:23

Nie, otrzymuje +1 do walki, a jako, że jest świetnym wojownikiem nie ma -1 na kości do wygrania walki.
Ajas pisze:Dunedain, DEAD - chyba specjalnie dla Was zacznę wlepiać upomnienia za pisanie głupot związanych z zasadami gry -.-Boromir CoWT cierpi z powodu kary -1 do rzutu na wygranie walki z racji posiadania sztandaru

Awatar użytkownika
Dunedain
Treser wargów
Posty: 39
Rejestracja: 25 kwie 2009, 10:37
Skąd: Wawa

Post autor: Dunedain » 06 mar 2010, 21:24

Z tego co wiem to nie

Awatar użytkownika
Majkel
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 349
Rejestracja: 06 lut 2009, 18:59
Skąd: Zaklików

Post autor: Majkel » 06 mar 2010, 21:26

Aha, czyli że nie ma -1 na wygranie walki ale ma jeszcze +1 do wartości walki?(pytam, bo nie za bardzo zrozumiałem odpowiedź)
"They think I'm a man out of control... but I've never had so much control."

Awatar użytkownika
Wojteq
Nadzorca Trolli
Posty: 692
Rejestracja: 25 sty 2008, 8:11
Skąd: Radom/Kraków

Post autor: Wojteq » 06 mar 2010, 21:28

Tak. :wink:

DEAD
Poskramiacz pająków
Posty: 1274
Rejestracja: 04 maja 2008, 13:03
Skąd: Toruń

Post autor: DEAD » 06 mar 2010, 21:34

Ajas pisze:Dunedain, DEAD - chyba specjalnie dla Was zacznę wlepiać upomnienia za pisanie głupot związanych z zasadami gry -.-
Bez obrazy ale weź się ogarnij i zacznij od siebie...
Ajas pisze:Boromir CoWT cierpi z powodu kary -1 do rzutu na wygranie walki z racji posiadania sztandaru. Sam sztandar jednak powoduje u niego wzrost współczynnika Walki do 7. Z tego, co pamiętam tylko Halbarad ma sztandar bez kar - pomijając, że będąc uber koksem pokonuje prawa fizyki i dodatkowo może strzelać z łuku.
Halbarad ma -1 do wygrania walki, a Boromir nie... :roll:
Ajas pisze:Dunedain, DEAD - chyba specjalnie dla Was zacznę wlepiać upomnienia za pisanie głupot związanych z zasadami gry -.-Boromir CoWT cierpi z powodu kary -1 do rzutu na wygranie walki z racji posiadania sztandaru

Awatar użytkownika
faramir27
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 6
Rejestracja: 28 sty 2010, 8:39
Skąd: Kraków

Post autor: faramir27 » 31 maja 2010, 6:31

mógłby mi ktoś wytłumaczc na czym polega potęga ? bo na jednym forum piszą że np w fazie ruchu jezeli jej uzyje to mogę ruszyć się przed moim przeciwnikiem jezeli miał pierwszy turę a na drugim pisze ze mam podwójny zasięg ruchu czyli figurką
zamiast ruszyc sie 14 moge 28
Niech żyją krasię ,a tak właściwie ile one żyją? :]

Awatar użytkownika
Ozzz
Gobliński jeździec
Posty: 91
Rejestracja: 08 lis 2009, 20:38
Skąd: Kraków>Nowa Huta

Post autor: Ozzz » 31 maja 2010, 13:03

Nie ma podwójnego ruchu. Potęga służy do kilku celów: podbijania oczek na kostce przy rzutach danego bohatera lub do heroicznych zrywów, ale o tym przeczytaj sobie w podręczniku bo dużo byłoby pisania. dziwię się tylko że zadałeś to pytanie w temacie poświęconym Boromirowi.
Jeśli zostałeś oszukany/a przez pobieraczek wejdź na www.pozywamy-zbiorowo.pl

Awatar użytkownika
faramir27
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 6
Rejestracja: 28 sty 2010, 8:39
Skąd: Kraków

Post autor: faramir27 » 02 cze 2010, 19:28

a zadałem to pytanie tutaj bo on ma dużo potęgi a nie znalazłem działu potęga albo coś:] i dzięki
Niech żyją krasię ,a tak właściwie ile one żyją? :]

Awatar użytkownika
goomka
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 393
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:34
Skąd: Polska (Europa) Lbn/Harad

Post autor: goomka » 19 wrz 2010, 14:26

Ponieważ szmata Boromira dodaje +1 do F, a zasada Weteranów i tak i tak od niego lub Faramira dodaje im +1 do F, to czy gdy Weterani są w pobliżu Borka ze szmatą, mają F5?

Ezreal
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 403
Rejestracja: 11 lip 2009, 20:38
Skąd: Kraków

Post autor: Ezreal » 19 wrz 2010, 14:48

tak, maja 5f. Nigdzie nie ma napisane, że się nie kumuluje to znaczy ze sie kumuluje ;P
Wszystkich Krakowskich graczy serdecznie zapraszam na forum : https://www.facebook.com/groups/hobbits ... rabitewna/

Napisz i zabaw się z nami :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bohaterowie”