Boromir

Batman, Spiderman, Punisher, Blade i inne takie...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
goomka
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 393
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:34
Skąd: Polska (Europa) Lbn/Harad

Post autor: goomka » 19 wrz 2010, 14:50

Teoretycznie nie kumuluje się z identyczną zasadą Faramira, ale wolę zapytać, chociaż też jestem za tym aby mieli F5 :P.

Awatar użytkownika
DrJurek
Sędzia LO
Posty: 1161
Rejestracja: 13 sty 2009, 18:01
Skąd: Brodnica

Post autor: DrJurek » 19 wrz 2010, 14:55

Mają F5 jeśli Boromir ze sztandarem jest w ich zasięgu ;)
Więc mówisz , że nie czitujesz , ale po dwóch turach Twoje Krasnoludy są w połowie pola bitwy ?
Interesujące.

sprzedam :
http://www.mitril.pl/forum/viewtopic.php?t=17888#417507

Awatar użytkownika
Hermes11
Treser wargów
Posty: 38
Rejestracja: 10 sty 2010, 18:42
Skąd: Turek

Post autor: Hermes11 » 06 lip 2011, 10:05

Mam pytanie. Chodzi mi o zdolność Boromira Horn of Gondor. Jeżeli bohater walczy z jednym Trollem, to czy pozwala to Boromirowi na korzystanie z rogu? Normalnie jest tak, że trzeba mieć nad nim przewagę 3:1, ale z racji rozmiarów Trolla i tego że jest traktowany jako monstrum czy można uznać że w takim przypadku wystarczy Troll liczy się jako kilka modeli?
HAGEN
„Gil-galad pośród elfów był przesławnym królem, o którym bajarze powiadają z bólem,
ostatni co władał szczęśliwie ziemiami, między morzem szarym, a pysznymi górami.

Awatar użytkownika
Silverhand
Honorowy Redaktor
Posty: 1791
Rejestracja: 25 sty 2008, 7:46
Skąd: W-wa

Post autor: Silverhand » 06 lip 2011, 10:08

Nie, troll to nadal jeden model więc Borek nie może korzystać z rogu. Dlatego też jeśli to ty szarżujesz Borkiem to zawsze łap trolla i jakiegoś orka czy coś takiego ... albo w ogóle omijaj trolle.

Hermenegild
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 4
Rejestracja: 31 sty 2012, 22:02
Skąd: Ko-Szao-Lin

Post autor: Hermenegild » 10 mar 2012, 19:07

Pytanie zarówno do Boromira jak i ogólne.
Statystyki Boromira mówią że ma on 6 obrony i tarczę. Czyli 6+1 za tarczę, czy po prostu 6 bo ten punkt za tarczę jest już dodany.
W przypadku szeregowych jednostek, o różnych możliwościach uzbrojenia rozumiem, że obrona wynosi tyle co w statystykach plus ew. za posiadaną tarczę. W przypadku bohaterów (Boromira) jest tak samo? Czy też jest to już z góry uwzględnione?

Awatar użytkownika
Skyman
Płomień z Udunu
Posty: 1867
Rejestracja: 08 lut 2008, 18:36
Skąd: Wrocław

Post autor: Skyman » 10 mar 2012, 19:27

Który Boromir? W moich zapiskach FotR ma tarczę wliczoną odgórnie i w statystykach już uwzględnili dodatkowy def, jednak CotWT ma tarczę opcjonalnie (i def wyższy o 1).

Jak dokupujesz wojownikowi tarczę to dodajesz do jego profilu +1D. Nie ma on tego uwzględnionego w startowych statystykach.
Pozdrawiam,
» Sky~

Awatar użytkownika
Alexander
Posty: 691
Rejestracja: 25 sty 2008, 19:24
Skąd: Kraków

Post autor: Alexander » 10 mar 2012, 19:29

Hermenegild - wszystko zależy czy tarcza (czy np. ciężka zbroja) jest już wliczona w koszt modelu. Jeśli jest w koszcie to znaczy, że statystyki są dokładnie takie jak w profilu.
Jeśli zaś model może dokupić tarczę/zbroję to wtedy dodajesz bonus do Obrony.

Przykłady:
Boromir z Gondoru (105 punktów) ma w ekwipunku tarczę - i ma 6 Obrony.
Boromir Kapitan Białej Wieży (ten droższy) może dokupić za 5pkt tarczę i będzie miał 7 Obrony.

Pozdrawiam
Alexander

Awatar użytkownika
Szyberdach
Treser wargów
Posty: 46
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:06
Skąd: Zaklików

Post autor: Szyberdach » 22 lut 2014, 17:57

Pytanko. Czy Boromir może mieć jednocześnie sztandar oraz tarczę lub sztandar i lancę? Z tego co widzę na modelu to sztandar jest "zawieszony" o coś co przypomina lancę :)

Awatar użytkownika
Rumil00
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 264
Rejestracja: 30 lis 2013, 10:33
Skąd: Wrocław

Post autor: Rumil00 » 22 lut 2014, 18:33

W odróżnieniu od innych chorążych, Boromir, ze względu na jego wyszkolenie w walce, nie podlega karze -1 do rzutu na wygraną w starciu, ale nie otrzymuje premii za używanie tarczy lub lancy.
"Tylko w milczeniu słowo,
tylko w ciemności światło,
tylko w umieraniu życie:
na pustym niebie
jasny jest lot sokoła."
Pieśń o stworzeniu Éa

Awatar użytkownika
Szyberdach
Treser wargów
Posty: 46
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:06
Skąd: Zaklików

Post autor: Szyberdach » 22 lut 2014, 18:45

Nie może używać defensywy czy całkowicie zaopatrzyć się w tarczę?

Awatar użytkownika
Rumil00
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 264
Rejestracja: 30 lis 2013, 10:33
Skąd: Wrocław

Post autor: Rumil00 » 22 lut 2014, 19:19

Może kupić tarczę, ale nie ma od niej bonusów, tzn. nie ma +1 do defa, ale może się tarczować IMO.
"Tylko w milczeniu słowo,
tylko w ciemności światło,
tylko w umieraniu życie:
na pustym niebie
jasny jest lot sokoła."
Pieśń o stworzeniu Éa

Awatar użytkownika
Radio
Gobliński jeździec
Posty: 98
Rejestracja: 23 lut 2011, 19:47
Skąd: gliwice

Post autor: Radio » 22 lut 2014, 19:58

Właśnie czytam z podręcznika :) Boromir oraz wszystkie jednostki w promieniu 3"/8 cm od niego otrzymują +1 do Walki bohaterowie nie otrzymują tego bonusu . Ponieważ Boromir jest turbokoazakiem w walce nie otrzymuje modyfikatora -1 do rzutu na walkę. Ten bonus KUMULUJE się z innymi bonusami do walki ,a wiec Veterani maja 5 F przy nim :) Jeżeli ma sztandar nie dostaje bonusu od tarczy ani nie może wykupić lancy :)
Co do rogu ,w podręczniku jest napisane "Must take Courage test " a z drugiej strony szaman ma napisane na furii "automaticlly pass any Courage tests they are required to take"
pozdrawiam :)
hardrim vs Mahud king + 2 mahudów = poradnik jak zabic Mahud kinga :)

Awatar użytkownika
Szyberdach
Treser wargów
Posty: 46
Rejestracja: 29 gru 2013, 17:06
Skąd: Zaklików

Post autor: Szyberdach » 22 lut 2014, 20:56

Sztandar Boromira działa na niego samego oraz wszystkie jednostki z army listu minas tirith (poza bohaterami), tak jest napisane w uściśleniach sędziowskich, więc FG przy nim będą mieli F5. Imho, tarcza powinna dawać mu +1D ale bez możliwości defensywy. (Nawet na modelu ma tarcze i jednocześnie sztandar) No nie wiem w końcu jak to jest.

Awatar użytkownika
Radio
Gobliński jeździec
Posty: 98
Rejestracja: 23 lut 2011, 19:47
Skąd: gliwice

Post autor: Radio » 22 lut 2014, 21:02

Jest napisane ze tarcza nie daje mu żadnych benefitów :)
Pozdrawiam
hardrim vs Mahud king + 2 mahudów = poradnik jak zabic Mahud kinga :)

Awatar użytkownika
Rumil00
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 264
Rejestracja: 30 lis 2013, 10:33
Skąd: Wrocław

Post autor: Rumil00 » 23 lut 2014, 8:06

To jest tak jak z łukiem, gdy masz łuk i tarczę, tarczować się możesz, ale nie masz +1 do defa.

Pozdrawiam
"Tylko w milczeniu słowo,
tylko w ciemności światło,
tylko w umieraniu życie:
na pustym niebie
jasny jest lot sokoła."
Pieśń o stworzeniu Éa

ODPOWIEDZ

Wróć do „Bohaterowie”