Rozpiski Mordoru do WotR'a

Jak już przesuniesz ten tysiąc figurek, to mi powiedz...

Moderatorzy: Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Ankalagon
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 9
Rejestracja: 12 sie 2010, 15:26
Skąd: Bielsko

Post autor: Ankalagon » 04 paź 2010, 6:59

:D
Ostatnio zmieniony 09 paź 2010, 8:49 przez Ankalagon, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Ven
Pomocnik Szamana
Posty: 940
Rejestracja: 23 sty 2008, 21:15
Skąd: Poznań

Post autor: Ven » 04 paź 2010, 10:19

Tak w skrócie? Nie ma takiej ....
Przeczytaj podręcznik, ułóż własną, zagraj, zobacz co działa - znajdziesz swoje optimum.
Nikt za Ciebie nie ułoży rozpiski.

Następne takie pytanie należące do nie najinteligentniejszych będzie potraktowane upomnieniem.....
Nie bądź taki zabAAAAAAAAwny !

Jesteś z Poznania? kliknij!

Awatar użytkownika
BlackMist
Mistrz zardzewiałych zbroi
Posty: 490
Rejestracja: 23 sty 2008, 21:57
Skąd: Londyn

Post autor: BlackMist » 29 lis 2010, 12:34

1 Dark Marshal
1 Mouth of Sauron (do Battlehostu)
1 Betrayer
1 Knight of Umbar
1 Gothmog
1 Morgul Champion (Thrydan Wolfsbane Profile)

Common
1 Orcs

Battlehost:
4 Morgul Knights
4 Morgul Knights
4 Morgul Knights
4 Morgul Knights
4 Morgul Knights

Fate: Palantir albo "Death! Death! Death!"

Total: 1500, magia na 11 lvl.

Alternatywnie mozna wyrzucic 1 formacje i wszystkim dac banery zeby uzywac Gothmoga Army Bannera

Strategia: Win w 1 turze jak sie wszystkie szarze udadza i Gothmog zrobi Multi-heroiki Overlordem i wszyscy wlacza Epic Strajki.

Plusy:
Multi Pall-of-Night wiadomo.
Multi Strength from Corruption na Morguli zeby szybciej zabijali.
Onset of Dismay jest na 1-2 wedlug Battlehostu, wiec trzeba szybko pol formacji wybic i moze byc po nich.
Earth-shaking charge na 5-6 wedlug Battlehostu = formacje ktore nie zrobily Heroic Combatow wciaz maja szanse na kolejna walke.
Wszystko ma automatyczne At the Double.

Problemy: Piki, ale na nie sa sposoby i nikt nie wystawia ich duzo.
Mordor na Morkach i multi-nazgulach... bylby ciekawy mecz, pewnie Morki by wygraly.

Pytanie: Biorac pod uwage, ze w Shieldwalls i Battle of the Pass pierwszenstwo jest wybierane przez osobe ktora wystawila sie pierwsza, Palantir tylko sie moze przydac od 2 tury, a wtedy juz jak dobrze pojdzie nie potrzebujemy go. Wiec pytanie czy lepiej Palantir czy Death!Death!Death! ktory daje formacji zdolnosc betrayera?

Awatar użytkownika
Silverhand
Honorowy Redaktor
Posty: 1791
Rejestracja: 25 sty 2008, 7:46
Skąd: W-wa

Post autor: Silverhand » 30 lis 2010, 12:32

Po co ten MoS, skoro BH można spokojnie wystawić z samym DMem?

derrkater
Opiekun Balroga
Posty: 1461
Rejestracja: 03 lut 2008, 16:39
Skąd: Warszawa

Post autor: derrkater » 30 lis 2010, 14:13

Jak dla mnie, to Death... nie pomoże za bardzo miśkom z lancami, którzy i tak lubią atakować od boku itd. Rozpa polega w 100% na pierwszym starciu, więc kluczowe jest oddanie pierwszeństwa w drugiej turze. Gothmog musi walnąć kilka heroicznych walki i tyle.

A tak poza tym, to mogą Cię bardzo boleć elfy na leśnych, które zatrzymają cię entanglami i mocno wymęczą łukami już w pierwszej turze. Do tego możesz się nie przebić przez Epic Defense wszystkie.

Awatar użytkownika
Ven
Pomocnik Szamana
Posty: 940
Rejestracja: 23 sty 2008, 21:15
Skąd: Poznań

Post autor: Ven » 30 lis 2010, 15:46

Noo... taka zero-jedynkowa. Dostaniesz pierwszeństwo w I turze - masz problem. Nie dostaniesz - jest lepiej. Ofc zakładam myślących graczy ;)
Nie bądź taki zabAAAAAAAAwny !

Jesteś z Poznania? kliknij!

Awatar użytkownika
Kevin
[Własny wybór]
Posty: 3158
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:07
Skąd: Poznań

Post autor: Kevin » 19 gru 2010, 11:12

Mordor WotR - 1500 pkt

The Dark Marshal - 125 pkt
The Dwimmerlaik - 125 pkt
Gothmog - 110 pkt
Druzhag - 100 pkt
4xMorannon Orcs with Shields - 100 pkt
4xWarg Raiders with Shields - 100 pkt
4xWarg Raiders with Shields - 100 pkt
4xMorgul Knights with (Banner bearer) - 175 pkt
4xOrc Warriors with Shields(with Orc Captain) - 130 pkt
4xOrc Warriors with Shields - 80 pkt
2xWild Man of Dunland - 30 pkt
Gulavhar - 200 pkt
Buhdur - 125 pkt

1500 pkt, 8 lvl magii

Taka nowa opcja. Postanowiłem zobaczyć co mi wejdzie zamiast moich 2xkasztalanów i mamy coś takiego. Komplet bohaterów jest urozmaicony o Druzhaga. Ma on counterspelle'a na tak wkurzającego i popularnego ostatnio "Entangle", wiec kluczowa formacja będzie miała fory. Rozpiska naporowa, bo mnie leśne wkurzają :wink: - jest mnie dużo, wszystko całkiem nieźle walczy i można parę niespodzianek zrobić :wink:
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"

Awatar użytkownika
Ven
Pomocnik Szamana
Posty: 940
Rejestracja: 23 sty 2008, 21:15
Skąd: Poznań

Post autor: Ven » 19 gru 2010, 14:03

Ma on counterspelle'a na tak wkurzającego i popularnego ostatnio "Entangle"
Ładnie Ci się namieszało ;P
Na entangle couterspellem jest Wing's of Terror ;)
Wilderness ma czar Call Winds, który jest couterspellem na Pall of the Darkness.

Ogółem reszta komentarzy padła na gygy ;)
Nie bądź taki zabAAAAAAAAwny !

Jesteś z Poznania? kliknij!

Awatar użytkownika
Kevin
[Własny wybór]
Posty: 3158
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:07
Skąd: Poznań

Post autor: Kevin » 19 gru 2010, 14:13

Veniasty sprawdź booka jeszcze raz.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"

Awatar użytkownika
Ven
Pomocnik Szamana
Posty: 940
Rejestracja: 23 sty 2008, 21:15
Skąd: Poznań

Post autor: Ven » 19 gru 2010, 23:12

Dobra... rzeczywiście nie tak jak napisałem ;)

Co nie zmienia faktu, że WoT też daje radę przy entangle. W sumie prawie ten sam efekt.

Dodano po 8 godzinach 50 minutach 41 sekundach:

Hmm... ktoś z poza Poznania mógłby komentować nasze wykminy... ja się jeszcze tutaj wypowiem po sparingu ;)
Nie bądź taki zabAAAAAAAAwny !

Jesteś z Poznania? kliknij!

Awatar użytkownika
isildur235
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 2
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:44
Skąd: Skawina

Post autor: isildur235 » 18 sty 2011, 19:39

Harad + Mordor 500pkt.

Harad:
wojownicy haradu + hasharin +włócznie
wojownicy haradu - oni sa z lukami ale tego sie nie dodaje raczej przynajmniej w WOTR v1.8

Mordor:
Gothmog
Shadow Lord
Morannon Orc + orc taskmaster + drummer + kapitan orków + tarcze
Morannon Orc + tarcze
Morannon Orc

Razem 500pkt

Awatar użytkownika
Kevin
[Własny wybór]
Posty: 3158
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:07
Skąd: Poznań

Post autor: Kevin » 18 sty 2011, 20:05

ke :?: :?: :?: :?:
Wiem będę wredny, ale przeczytaj book'a, bo ja na prawdę nie wiem co to powyższe ma oznaczać. No chyba, że wystawiasz oddziały w pojedynczych kompaniach, ale wtedy to życzę powodzenia.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"

Awatar użytkownika
Konradussss
Redaktor
Posty: 821
Rejestracja: 31 gru 2008, 19:10
Skąd: Wrocław / KonFederacja Dolnośląska

Post autor: Konradussss » 26 sty 2011, 17:31

No to moje przemyślania na temat MW. Mam zamiar grać czymś dość klimatycznym, a jednak silnym, dlatego mój wybór padł na coś takiego:

1500 pkt WoTR Mordor vel Bitwa o MT
Epic Heroes


Khardush the Firecaller 100 pkt
Mouth of Sauron 100 pkt
Nazgul 125 pkt

Battlehosts

Gorgoroth Orc Horde 75 pkt
Mordor Orc Warband [ 18 kompanii, kapitan, taskmaster, drummer, banner bearer ] 395 pkt
Mordor Siege Lords 75 pkt
Gothmog, Castellan of Minas Morgul 110 pkt
Mordor Orc Warband [ 3 kompanie, tarcze ] 60 pkt
2x Siege Bow Batteries 100 pkt
War Catapult Batterie 100 pkt
Mordor Troll 100 pkt

Common Formations

Morannon Orcs [ 6 kompanii, tarcze ] 150 pkt


SUMA: 1490 pkt, 9 Mt, 30 kompanii, 1 monster, 7 lvl magii


I teraz mam problem jakiego nazgula dopakować. Najsensowaniejszy chyba byłby Betrayer, ale nie wiem, czy klimatem będzie pasował. Poza tym myślę, czy nie wyrzucić jakiegoś elementu commanda z gorgorothów i nie dorzucić jakiego fate'a. Co radzicie ? Czy jest coś nieklimatycznego w tej rozpie ( nie jestem tolkienistą, więc nie jestem pewien, acz logicznie wydaje się wszystko ok ) ? Czy można zmienić coś nie tracąc klimatu ?

Pozdrawiam,
Konradusss

Awatar użytkownika
Kevin
[Własny wybór]
Posty: 3158
Rejestracja: 23 sty 2008, 19:07
Skąd: Poznań

Post autor: Kevin » 26 sty 2011, 17:45

Mordor Orc Warband [ 18 kompanii, kapitan, taskmaster, drummer, banner bearer ] 395 pkt
Wywal drummer'a. Masz wingsy.

W ogóle nie do końca ogarniam ideę katapulty, balist i giga klocka orków - sam sobie będziesz arc of sight zasłaniał. Sam BH Siege Lords jest taki, no dosyć średni
nie dorzucić jakiego fate'a.
Zastanów się nad Cursed Armour of Udun na Gorgoroth'ach. +1 do D kombinowane z epickim defem Goth'a pozwala nam się nawet pobawić dwurakami.
"Tym dziwniejsze jest, że prawdziwa wojna-a kilka prawdziwych wojen widziałem-pod względem porządku i ładu do złudzenia przypomina ogarnięty pożarem burdel"- A.Sapkowski "Chrzest Ognia"

Awatar użytkownika
Konradussss
Redaktor
Posty: 821
Rejestracja: 31 gru 2008, 19:10
Skąd: Wrocław / KonFederacja Dolnośląska

Post autor: Konradussss » 26 sty 2011, 18:56

No to może wywalę tego drummera, wywalę 1 SB i wrzucam cursed armory ? Bo generalnie schemat dwóch BH mam zamiar zachować, bo akurat jakoś tak mi grają klimatem, a mam nadzieję, że jakoś wepchnę te 2-3 maszyn na górki czy coś w jakieś szczeliny. Ew zamiast wywalać SB mogę wyrzucić 2 kompanie gorgorothów i kompanię morków.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rozmowy ogólne o WotR”