Moria - rozmowy ogólne

Od Azoga do Oka.

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, TonyStark, Mnil, Redakcja

Awatar użytkownika
Strider
Sztygar regionalny
Posty: 1411
Rejestracja: 08 cze 2009, 15:56
Skąd: Kraków/Włoszczowa

Post autor: Strider » 04 sty 2018, 20:16

Damianburz będę wdzięczny. Liczę, że inni posiadacze grubasa też dadzą znać ;)

A teraz pytanie do graczy turniejowych odnośnie użyteczności prowlerów z łukami - jest sens sobie nimi zawracać głowę?

Pozdrawiam
You'll Never Walk Alone

Damianburz
Bębniarz z głębin
Posty: 151
Rejestracja: 06 lip 2016, 17:23
Skąd: Gdańsk

Post autor: Damianburz » 04 sty 2018, 20:36

Jeśli chodzi o prowlerów. Ja super nie gram ale zauważyłem że w morii łuki się przydają, gra się wtedy inaczej układa.
Ja właśnie pracuje nad konwersjami goblinow na prowlerow z łukami. Kiedy LO zrobiło miotki jako opcje wyposażenia , (a nie mus jak bylo wcześniej) moim zdaniem mega się teraz opłacają. Z łukiem na czele ale także z kazdym innym wyposażeniem.
drums,drums in the deep ...

daid
Bębniarz z głębin
Posty: 180
Rejestracja: 14 kwie 2010, 14:38
Skąd: Poznań

Post autor: daid » 05 sty 2018, 9:10

W armii która może wyciągnąć olbrzymie ilości modeli luki prowlerów mogą okazać się bardzo użyteczne (na pewno bardziej niż klasyczne gobliny) dodatkowo prowlerzy mogą w razie W ruszyć z odsiecią ze swoim wysokim F :mrgreen: zwłaszcza ze są wtedy tylko o 1pt drożsi niż zwyklucza goblin. Ale jeśli ich brać to tylko w dużych ilościach
Czym jest Hobbit o.O???

Awatar użytkownika
stefek01
Treser wargów
Posty: 32
Rejestracja: 17 lis 2014, 15:37
Skąd: Żyrardów

Post autor: stefek01 » 05 sty 2018, 9:53

Strider pisze: Liczę, że inni posiadacze grubasa też dadzą znać
Moje dwie sztuki są wolne od niedoskonałości rzeźby. Może twój egzemplarz były odlany w zanieczyszczonej formie albo został uszkodzony przez poprzedniego właściciela.

Awatar użytkownika
Dragowicz
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 400
Rejestracja: 05 cze 2013, 12:38
Skąd: Tarnów

Post autor: Dragowicz » 05 sty 2018, 12:15

Moria w "oryginalnej" wersji to masa Gundabadów+wsparcie gobasów z Shadem i wargobusami na czele, na całym waszym LO prowlersi są tańsi o koszt miotki, co można zainwestować w łuk, z zasięgiem na 18...+ gobliński ruch, co mimo ilości i tak wypada blado, więc mimo wszystko typowo ofensywna taktyka, marnować potencjał walki na rzecz kiepskich łuków?, to już lepiej tymi miotkami rzucać i atakować.
Każdy popełnia błąd, ale niektórzy są błędem...

daid
Bębniarz z głębin
Posty: 180
Rejestracja: 14 kwie 2010, 14:38
Skąd: Poznań

Post autor: daid » 07 sty 2018, 21:15

Teraz niestety nie mamy Shade'a, a wargobusów nie wstawisz aż tak wiele.
Pytanie do Ashraka: warto? Czary nie powalają, zasady też nie, zastanawiam się nad nim tylko ze względu na ulepszanie pająków, ale ich też nie wystawię zbyt dużo. Używacie go czasem?
Czym jest Hobbit o.O???

Awatar użytkownika
Dragowicz
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 400
Rejestracja: 05 cze 2013, 12:38
Skąd: Tarnów

Post autor: Dragowicz » 07 sty 2018, 21:41

A on przypadkiem na tym całym LO nie ma możliwości kupna pająka jako wierzchowca? Trochę to bezsensu, ale czyni go chyba bardzo fajną kawalerią z Pajęczymi statami+furia i zasada z paraliżem, takie cuda jak już są to warto próbować,choć ja sam unikam tych widziwnień, szczególnie w postaci choćby Warg Chieftein, ma ktoś w ogóle kontrolę nad niektórymi profilami? Jakim cudem no name z 3 potęgami i tymi zasadami za taki śmieszny koszt? co jak co najgorzej zbalansowany model EVER :p
Każdy popełnia błąd, ale niektórzy są błędem...

Awatar użytkownika
*Garry
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 275
Rejestracja: 28 kwie 2015, 7:57
Skąd: Częstochowa

Post autor: *Garry » 07 sty 2018, 21:54

Ashrak może ulepszać wszystkie pająki a więc tego na którym siedzi też. Całkiem spoko model do likwidowania szeregowców ;)

Awatar użytkownika
nappoleon3
Treser wargów
Posty: 22
Rejestracja: 05 paź 2016, 6:28
Skąd: Tarnów

Post autor: nappoleon3 » 07 sty 2018, 22:01

Dragowicz model ma dużo potęg i woli ,ale bardzo niskie męstwo jak na bohatera . Gra się nim dobrze ,szczególnie że można go rozwścieczyć ,co czyni z niego zabijakę .

Co do ashraka ,grałem nim kilka razy i jestem zadowolony ,co prawda na niską obronę więc trzeba to pilnować, ale na pająku ma szansę coś zabić. Co do zasady specjalnej to fajny dodatek ,ale najważniejsze w nim jest czarowanie i możliwość ulepszenia pająków. Pająki same w sobie są fajnym modelem z uwagi na możliwość nietypowego ruchu i wysokiej siły. Tak więc ogólnie polecam ashraka jako dodatek do armii

daid
Bębniarz z głębin
Posty: 180
Rejestracja: 14 kwie 2010, 14:38
Skąd: Poznań

Post autor: daid » 07 sty 2018, 22:06

A równoczesne wystawienie Ashraka i Druzhaga na mixie pająków i WW? Czy to już trochę przesada :mrgreen: ?
Czym jest Hobbit o.O???

Damianburz
Bębniarz z głębin
Posty: 151
Rejestracja: 06 lip 2016, 17:23
Skąd: Gdańsk

Post autor: Damianburz » 07 sty 2018, 23:28

No to juz wtedy grasz typowym "zoo" pod dwoma goblinami które podtrzymują pająki i inne. Fajne zabawki ale jak każda armia wymaga ogarnięcia
drums,drums in the deep ...

Fairfax
Treser wargów
Posty: 46
Rejestracja: 26 cze 2008, 20:46
Skąd: Poznań

Post autor: Fairfax » 08 sty 2018, 4:42

Ja go używałem do ulepszania SQ. Choć jest to drogie kombo, i odpali tylko 3 razy (chyba że ma się szczęście to 4), to dobrze zagrane spłaci się. SQ w tej kombinacji potrafi wywalić cały szereg hurlem i bohaterską walka jeszcze zjeść dowolnego boha.

Fenyloalanina
Czyściciel klatek Trolli
Posty: 1
Rejestracja: 12 lis 2017, 11:48

Re: Moria - rozmowy ogólne

Post autor: Fenyloalanina » 25 wrz 2018, 10:32

Siemanko. Witam wszystkich forumowiczów. Jestem tu nowy ale obserwuje forum już od kilku lat i w końcu postanowiłem się ujawnić, a to ze względu na wyjście nowego podręcznika :D Niestety ze względów finansowych i czasowych nie miałem okazji jeszcze się z nim zapoznać (i w najbliższym czasie nie zapowiada się by uległo to zmianie). Stąd też moje pytanie o to jak bardzo zmieniła się Moria w nowej edycji. Czy nadal warto inwestować w wargobusy? I jak bardzo uległ zmianie profil smoka? Z góry dzięki jakiejś dobrej duszy za odpowiedź.

Awatar użytkownika
RED
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 203
Rejestracja: 20 wrz 2009, 19:18
Skąd: Bochnia

Re: Moria - rozmowy ogólne

Post autor: RED » 27 wrz 2018, 7:53

Profil smoka bez zmian, busy zmienił się tak, że zadanie rany to zabicie jednego z goblinów, można wybrać którego, a to odejmuje też jeden atak. Są za to 5pkt tasze.
A i muszisz w czasie walki zdecydować, czy gobliny z łukami strzlaja czy biora udzial w walce :)
Zycie jest jak zul , widziales(as) kiedys zula ? Nigdy nie wiesz gdzie sie zatoczy ...

Zakończenia są tróne... ale przecież, nic tak naprawdę się nie kończy... prawda?

Awatar użytkownika
Potemp
Nadzorca Trolli
Posty: 622
Rejestracja: 13 wrz 2011, 5:18
Skąd: Kielcza

Re: Moria - rozmowy ogólne

Post autor: Potemp » 27 wrz 2018, 11:23

Smok dostał w końcu dodatkową kostkę w szarży, czyli ma 5ataków jeśli zaszarżował wroga. Do tego zmiany w booku główny, a dokładnie zmiana RM, daje większą sensowność brania Breathe Fire (możemy odpierać czary bez przymusu wykorzystywania woli).
Wargobusy wg mnie zyskały. Koszt obniżony do 30, dostaje 3 goboski jadące na wargu. Jeżeli warg zginie, model zostanie wywrócony etc. wszystko spada i z jednego modelu robią nam się 3-4. Bardzo mocne przy zajmowaniu znaczników, rekonie etc. Możemy dalej strzelać dwoma goboskami, różnica jest taka, że w walce, aby mieć 3 ataki łucznicy nie mogą strzelić. Przy bonusie z czystej armii i będą 3 cale od Grobloga z aktywną zasadą możemy na nich zrobić F5.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Siły Zła”