Turniej PreDMP 5.11 @Astra Parowy

Moderatorzy: Konradussss, TonyStark, Mnil

Awatar użytkownika
Adaś
Bębniarz z głębin
Posty: 104
Rejestracja: 07 lis 2009, 17:28
Skąd: Katowice

Turniej PreDMP 5.11 @Astra Parowy

Post autor: Adaś » 27 paź 2017, 21:11

1. Informacje ogólne:

Termin: 5 listopada(niedziela), zapisy:10-10.25 start 10.30 - koniec 16.00

Miejsce: DH ASTRA , stanowisko PLANSZÓWECZKA.PL na 1 piętrze
Format turnieju: turniej parowy, jeden z graczy gra siłami zła, drugi siłami dobra. Punkty zdobyte przez graczy sumują się na ich wspólny wynik.
Format punktowy: 700 pkt na osobę

Wpisowe: 11 zł(1 na LO, 2 na Ligę dolnośląską, 8 na nagrody)

Limit miejsc: 12(decyduje kolejność zgłoszeń)

ZAPISUJEMY się wysyłając imiona, nazwiska, miasta oraz rozpiski obu graczy (oraz opcjonalnie nazwę) do dnia 3.11 do godziny 23.59 na email:
[email protected]
Rozpiski wysłane w terminie nagradzane są 5 VP

Sędzia główny: Adam "Adaś" Howaniec

Gramy na zasadach LigiOgólnopolskiej, link do podręczników: http://www.mitril.pl/relacje-turnieje/i ... e-4.0.html
Proxy: Maksymalnie połowa armii, proksy liczą się jako nie pomalowane modele.

Gramy na blatach o wymiarach 48x48 cali


Każdy gracz zobowiązany jest posiadać miarkę calową, kości oraz rozpiskę wydrukowaną, napisaną (czytelnie), lub w formie elektronicznej oraz statystyki swoich figurek.

Za brak rozpiski -3 vp

2. Cięcia
- Na parę można wykorzystać co najwyżej 4 armylisty.


3. Bitwy

1. Rekonesans
Gracze wystawiają swoje warbandy naprzemiennie. Na 4+ warband wchodzi z krawędzi. W kolejnych turach warbabd wchodzi zawsze o 1 łatwiej czyli 3+, potem 2+, na koncu 1+.
Punktacja:
-gracz, ktory przeprowadzi wiecej jednostek za krawędź przeciwnika na koniec gry zdobywa 4 VP, przeciwnik zdobywa 3 VP.
-gracz, ktory przeprowadzi 2 razy wiecej jednostek (minimum 2) za krawędź przeciwnika na koniec gry zdobywa 5 VP, przeciwnik zdobywa 2 VP.
-gracz, ktory przeprowadzi 3 razy wiecej jednostek (minimum 3) za krawędź przeciwnika na koniec gry zdobywa 7 VP.
-złamanie armi przeciwnej 1VP, jeżeli nasza nie jest prxy tym złamana 3VP.
-zabicie wrogiego lidera 1 VP, jeżeli nasz nie jest przy tym zabity 2 VP.

Gra się kończy wraz z końcem trwającej tury gdy armia któregoś z graczy zostanie zredukowana do stanu ponizej 25%.
Modele które wyszły poza krawędź nie liczą się jako zabite.

2. Blodball
Stół dzielimy na 4 równe części w prostokąty 12x48 cali (Grafika wkrótce). Są to strefy rozstawienia ktore naprzemiennie oznaczamy A,B,A,B. Strefy A należą do pierwszego gracza, strefy B do drugiego.
Na srodku stołu umieszczona jest piłka (zasady pilki niżej). Celem zawodników jest posiadanie piłki na koniec gry na jednej ze swoich stref.
Gracze rozstawiają naprzemiennie warbandy na swoich strefach, nie bliżej niz 7 cali od piłki. W bliższej strefie można umieścić max 60 modeli.
Piłka ma znacznik pieszej podstawki. Piłkę nosi tylko jeden model. Podniesienie piłki z ziemi zajmuję pół ruchu. Piłka inspiruje niosacego i daje mu dodatkową kość resista (jezeli miał już jedną to teraz ma dwie itd). Piłkę mogą nosić tylko piesze modele. Przekazanie piłki zajmuje połowę ruchu obu modelom, ale mogą ją rzucać na 3 cale. Jeżeli jest jakiś wrogi model na drodze podania, może on spróbować przechwyslcić pilłkę na 4+, rzut ten może być modygfikowany potęgą. W ciagu jednej tury gracz kontrolujacy może wykonać tylko jedno podanie. Aby odebrać piłkę przeciwnikowi należy go zabic w walce wręcz. Wówczas piłka pezechodzi automatycznie. Jezeli niosący zostanie zabity przez zaklęcie lub broń dystansową to pilka upada na ziemie. Pilka jest odporna na compel itp. i jest niesmiertelna ale można ją blastować gdy nikt jej nie niesie. Jezeli modele przeciwnych stron są zwiazane ze sobą walką, ale niosacy piłkę zostanie zabity w fazie strzelania to liczy sie to tak jak zabicie go w walce czyli przejmujemy automatycznie piłkę.
Tom Bombadil i Jagoda nie mogą nosić piłki. Nie można podać piłki do modelu kawaleryjskiego ani do modelu ktory w tej właśnie chwili nosi założony pierścień.
Punktacja:
-zyskujemy 4 VP gdy piłka na koniec gry jest w naszej bliższej strefie. Przeciwnik zdobywa 2VP.
-zyskujemy 6 VP gdy piłka na koniec gry jest w naszej dalszej strefie.
-zyskujemy 1VP gdy piłka na koniec gry jest w naszym posiadaniu.
-zyskujemy 1VP za zabicie wrogiego lidera, jezeli nasz został przy życiu zamiast tego dostajemy 2VP.
-zyskujemy 1 VP za złamanie przeciwnej armii. Jezeli nasza armia nie jest pod koniec gry złamana to zamiast tego dostajemy 3VP.

Gra się kończy wraz z końcem trwającej tury gdy armia któregoś z graczy zostanie zredukowana do stanu ponizej 25%.

3. Lords of Battle + contest of champions
Gracze wystawiają warbandy naprzemiennie w pasie 12 cali od swojej krawędzi. Na początku gry wybieramy jednego bohatera na naszego championa, drugim zostaje nasz lider. Gracze informują o swoim wyborze jednocześnie. Przez całą bitwe należy prowadzić statystyke ile ran zadali sobie gracze nawzajem, a także ile z nich zadali championi.

Punktacja:
-gracz, ktory na koniec gry ma wieksza statystyke zranień zdobywa 3 VP, a przeciwnik 2 VP.
-gracz, ktory na koniec gry ma 2 razy wieksza (minimum 2) statystyke zranień zdobywa 4 VP, a przeciwnik 1VP.
-gracz, ktory na koniec gry ma 3 razy wieksza (minimum 3) statystyke zranień zdobywa 5 VP.
-gracz, który zada wiecej ran swoimi championami zdobywa 3 VP, przeciwnik 2 VP.
-gracz, który zada 2 razy wiecej ran swoimi championami (minimum 2 rany) zdobywa 4 VP, przeciwnik 1 VP.
-gracz, który zada wiecej ran swoimi championami (minimum 3 rany) zdobywa 5 VP.
Zabicie wrogiego championa swoim championem 1 VP.
Zabicie jako pierwszy dowolnego bohatera w grze 1 VP.

Pod koniec tury, w ktorej armia ktoregoś z graczy zostanie rozbita. Gracz rzuca kostką. Na 1-2 bitwa sie konczy, na 3-6 gramy kolejną turę i tak postępujemy aż do końca czasu lub wyrzucenia 1-2.

CZAS na rozegranie jednej bitwy to 105 minut.


4. Punktacja
20-0 DP duże zwycięstwo/ porażka
15-4 DP małe zwycięstwo /porażka
9-9 DP remis

Hobbystyka:
0-3 VP malowanie
0-3 VP podstawki
0-1 VP Konwersje



5. Postanowienia końcowe

Sędzia jest sędzią grającym.
Sędzia ma decydujący głos przy rozstrzyganiu sporów.
Sędzia też jest człowiekiem i może się mylić, stąd jeżeli ktoś ma jakiś problem, proszony jest o sprawdzenie zapisu w podręczniku i następnie wezwanie sędziego w przypadku dalszego sporu.
Do sklepu przychodzą też rodzice z dziećmi, zachowujmy się jak ludzie kulturalni i postępujmy z zasadami fair play.
Wszelkie niesportowe zachowania, wyzwiska, wulgaryzmy będą skutkowały karami wobec gracza, w najgorszym wypadku zostanie on poproszony o opuszczenie sklepu i otrzyma zakaz wstępu na kolejne turnieje.

Pozdrawiam i do zobaczenia :smile:

Awatar użytkownika
david36
Strażnik wyschniętej studni
Posty: 247
Rejestracja: 01 mar 2010, 9:45
Skąd: Wrocław

Post autor: david36 » 30 paź 2017, 21:53

Będę :twisted:
Jesteś z Wrocławia i nie wiesz co, gdzie i jak? Napisz pw.

Grupa na fb: https://www.facebook.com/groups/771243309591323/

ODPOWIEDZ

Wróć do „dolnośląskie”