II. Edycja Warszwskiej Ligii Middle-Earth SBG WARSZAWA 01.07.2019 -25.08.2019

Karimatka, śpiwór, termos z kawą i w drogę...

Moderatorzy: Darlark, Konradussss, Thein, Koshara, TonyStark, Kevin, Mnil

Awatar użytkownika
Kapeć
Bębniarz z głębin
Posty: 182
Rejestracja: 05 wrz 2012, 21:26
Skąd: Warszawa

II. Edycja Warszwskiej Ligii Middle-Earth SBG WARSZAWA 01.07.2019 -25.08.2019

Post autor: Kapeć » 13 cze 2019, 11:02

Obrazek

Sponsorzy:

Obrazek

Regulamin II edycji Warszawskiej Ligii Middle-Earth SBG.

Najważniejsze informacje:
- start - 01.07.2019, koniec - 25.08.2019
- gramy 4 rundy, w każdej jeden mecz;
- 2 tygodnie na rundę;
- rozpiski na 650 pkt;
- sędzia: Kacper Kapeć Mąkosa;
- Tel kontaktowy do sędziego: 510 505 854;
- Link do wydarzenia na FB : https://www.facebook.com/events/4482361 ... _tab=about
- Link do TourneyKeepera: https://tourneykeeper.net/Shared/TKSign ... px?id=2827
- limit miejsc: brak;

I. Informacje ogólne
Miejsce: Strefa MTG i każdy inny sklep i klub na terenie Warszawy i okolic.
Data:.
Zapisy do 28.06.19 drogą mailową na [email protected] . W mailu należy podać imię, nazwisko, numer telefonu i rozpiskę.
[Wejściowka 25 zł płatna na miejscu w sklepie (do 28.06.2019) lub przelewem na 89 1750 0012 0000 0000 3349 9876 (do 27.06.2019), w tytule przelewu proszę wpisać "Liga lotr IMIĘ NAZWISKO".
Całość wpisowego zostanie przeznaczona na nagrody dla uczestników ligi.]

Rozpiski muszą być wysłane w arkuszu turniejowym:
http://chomikuj.pl/mr203/Turniejowka

Każdy uczestnik ma obowiązek rejestracji w serwisie TourneyKeeper.

II. Harmonogram
- runda pierwsza;
- runda druga;
- runda trzecia;
- runda czwarta;


III. Kompozycja Armii
1. Każdy z graczy może wystawić 1 lub 2 armię. Jeżeli gracz zdecyduje się wybrać opcję z 2 armiami to muszą one być z różnych stron konfliktu tj. DOBRO i ZŁO.
2. Format punktowy to 650 pkt.
3. Armie muszą być skonstruowane o najnowsze armybooki.
4. Zakazane są CZERWONE SOJUSZE

IV. Rozgrywka
1. Podczas ligi gracze rozgrywają 4 bitwy. Czas przeznaczony na każdą rundę to 2 tygodnie. Oznacza to w sumie 2 bitwy miesięcznie.
2. Odległości mierzymy w calach, aczkolwiek - jeżeli obaj gracze się zgodzą - można używać centymetrów jako jednostki miary.
3. Po zakończeniu gry gracze zgłaszają wyniki sędziemu.
4. Gramy na blatach o wymiarach 48x48 cali.

V. Scenariusze wylosujemy spośród poniższych. Losowanie zostanie przeprowadzone na następny dzień po końcu zgłaszania rozpisek. Do każdej rundy zostanie przypisany jeden ze scenariuszy.
1. To the Death
2. Seise the Price
3. Rekonesans
4. Lords of Battle
5. Dominacja
6. Fog of War
7. Clash by Moonlight
8. Capture and Control

VI. Punktacja:
Punkty zwycięstwa naliczane są według zasad opisanych w danym scenariuszu:
Duże zwycięstwo/porażka 15:0 DP.
Małe zwycięstwo/porażka 11:5 DP.
Remis 7:7 DP.
Pauza 11 DP
O miejscu w tabeli decydują w pierwszej kolejności Punkty Zwycięstwa, następnie wynik bezpośredniej rywalizacji, suma małych punktów i na koniec suma straconych małych punktów.
Jeżeli dalej nie będzie rozstrzygnięcia, sędzia rzuca monetą.
Walkowery na rzecz jednego z graczy są liczone jako 15:0.
Nie rozegranie meczu skutkuje zapisaniem remisu 7:7.

VII. Uściślenia terenów
Ruiny: cover i calapse rocks / 4+
Gruzowiska, trudne tereny skaliste: trudny teren i calapse rocks
Płoty: cover / 4+
Kamienne murki: cover / 5+
Pole: cover / 3+
Wzgórza: cover / 4+ (kiedy model jest za górką)
Groty: cover, calapse rocks / 5+
Lasy: cover, trudny teren / 4+ ( tak widzimy przez niego )
Bagna/ Jeziora: trudny teren z tabelką na pływanie, cover
Rzeki : trudny teren dla piechoty
Impas: cover, nie można na niego wejść bez zasady 'cave dweller' tylko wlecieć lub się na nim rozstawić, calapse rocks

VIII. Parowanie
1. Pary na 1. rundę są dobierane losowo. W pozostałych rundach obowiązuje system szwajcarski.
2. Pary będą publikowane na następny dzień po zakończeniu przyjmowania rozpisek/danej rundy.
IX. Umawianie się
Gracz będący po lewej w tabeli ( posiadający mniej pkt ) ma obowiązek wykonać pierwszy krok w kontakcie. Po 3 próbach propozycji terminu rozegrania meczu dopiero można „zarządzić remis”. Oczywiście, jeżeli obie strony zgodzą się na to. W innym przypadku dochodzi do walkowera na rzecz gracza z lewej strony tabeli.

X. Przed bitwą
1. Gramy DOBRO vs ZŁO (w miarę możliwości)
2. W sytuacji gdy obaj gracze posiadają armie dobra i zła należy zdecydować kto gra jaką stroną konfliktu. W tym celu gracze rzucają dwiema kośćmi K6, gracz który uzyska wyższy wynik decyduje, którą armią zagra. Przeciwnik musi wtedy grać przeciwną stroną konfliktu.
3. W sytuacjach kiedy jeden gracz posiada np. armię dobra i jego przeciwnik posiada armie zła i dobra. Przeciwnik musi zagrać armią zła. Oczywiście jeżeli jeden z graczy miałby armię zła to jego przeciwnik jest zmuszony do grania armią dobra.
4. W sytuacji kiedy gracze posiadają tylko jedną armie np. obaj mają armie zła. Tutaj nie ma żadnych paradygmatów dostosowywania do gry dobro vs zło, bo jest to niemożliwe. Gracze grają normalnie z tym, że muszą uściślić który z nich na potrzeby rzutów sędziowskich jest graczem strony dobra.

XI. Kalendarium Rund

1. 01.07 - 14.07
2. 15.07 - 28.07
3. 29.07 - 11.08
4. 12.08 - 25.08

XII. Zapisy:
1. Kapeć
2. Imrikko
3. MiFciak
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
(...)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turnieje i inne imprezy ”